Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har tenkt å kjøpe meg noen nye sko til våren/sommeren. Vanligvis går jeg alltid i sneakers eller flip flops denne årstiden, evt ankelboots hvis man skal ut eller være litt pyntet. Jeg har litt problemer med sko, så type Toms får jeg gnagesår av bare av å stikke foten nedi, sko uten *noe* over vristen bare kjipper... Noen som har forslag til type sko? Gjerne med bilde.

Har lyst til å bli litt mer voksen/damete (er i slutten av 20årene).

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

kjøp deg noen ballerinas i skin av god kvalitet det er veldig pent :)

Skrevet
1 time siden, lipgloss skrev:

kjøp deg noen ballerinas i skin av god kvalitet det er veldig pent :)

Enig i det, men som sagt funker det ikke med den typen sko, uten noen ting over vristen, da de kipper/får gnagsår. Det er også litt kaldt å gå med nå feks...

Gjest lipgloss
Skrevet
5 minutter siden, elvital skrev:

Enig i det, men som sagt funker det ikke med den typen sko, uten noen ting over vristen, da de kipper/får gnagsår. Det er også litt kaldt å gå med nå feks...

oki:) men har du prøvd la mote sine steps,det er slike strømper som bare går rett over tærne og litt opp på hælen,de er veldig gode for å unngå gnagsår,bruker dem selv visst jeg skal gå langt i converse eller toms/ballerna sko.De viser ikke at du har dem på.Det er kanskje ubehagelig visst skoen kipper uannsett da,lykke til håper du finner noe du liker og trivs med 😘

Skrevet

Skal du ha sandaler eller sko med litt hæl, anbefaler jeg Gabor. De har jeg flere par av, både sandaler og støvletter/ankelboots med høye hæler. Du merker ikke at du går med hæl, og du får ikke gnagsår. De er så gode å gå i! 

De funker til og med på litt hovne sommerføtter i "syden", der jeg alltid får gnagsår av andre sko. 

Her er utvalget i Gabor på Zalando. Jeg har også funnet Gabor på Eurosko.

https://www.zalando.no/sko/gabor/?gclid=Cj0KEQjwn_3GBRDc8rCnup-1x8wBEiQAdw3OARnNYAsUWUSLZ8HX5D_8_4_26NfDE0BOkOny9UijPFMaAhHC8P8HAQ&&wt_ga05=5125568602_82914538522&wt_gk05=e_5125568602_gabor sko&atc=SEM47_NO_NAWBNARGNB_ZL.GO_SRH.&opc=2211&ef_id=V--yUgAAACnA1RVH:20170401084619:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...