Scaramouche Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Når det gjelder knappehullsblomster, så er det brudgommen, hans forlover, og fedrene som skal ha eller? Er ikke det det mest vanlige?
maki Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Hun blomster dama jeg snakka med i går sa det var mest vanlig med brudgommen, forlovern hans ( og hennes hvis hun har mannlig), og han som følger opp bruden. Vi skal også ha til hans far og til de to brødrene våre
Scorpina Skrevet 17. desember 2004 #4 Skrevet 17. desember 2004 Min mann og hans forlover hadde knapphullsblomster.
Gjest Betty Boop Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 Tror jeg har lest at det er vanlig at forlover, fedre og plassanvisere har samme knappehullsblomst, og at brudgom har samme blomst, men to i stedet for èn - eller en annen, "finere" blomst.
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 Jeg tror brudgom, hans forlover, min far og svigerfar kommer til å ha knappehullsblomst.
Scaramouche Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2004 Takk for svar, ble litt klokere nå
*tine* Skrevet 17. desember 2004 #8 Skrevet 17. desember 2004 Tror det varierer ganske mye jeg.. Min mann, hans forlover, min far, svigerfar og lille brudesvenn hadde knapphullsblomster da vi giftet oss. Min forlover hadde også "knapphullsblomst", men den var laget som et armbånd..
Lullu Skrevet 17. desember 2004 #9 Skrevet 17. desember 2004 Tror det varierer ganske mye jeg.. Min mann, hans forlover, min far, svigerfar og lille brudesvenn hadde knapphullsblomster da vi giftet oss. Min forlover hadde også "knapphullsblomst", men den var laget som et armbånd.. Samme hadde vi!! (Min forlover hadde ikke, men bar rosene vi brukte under rosesermonien i kirken)
Gjest Tabby Skrevet 17. desember 2004 #10 Skrevet 17. desember 2004 Hos oss skal min kjære, hans forlover, begges fedre og sønnene våre som skal være brudesvenner ha brystbuketter. Guttene skal ha i mindre utgave av de voksnes, men ellers like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå