Gå til innhold

Ble plutselig usikker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder knappehullsblomster, så er det brudgommen, hans forlover, og fedrene som skal ha eller? Er ikke det det mest vanlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss hadde brudgom og forlover.

Skrevet

Hun blomster dama jeg snakka med i går sa det var mest vanlig med brudgommen, forlovern hans ( og hennes hvis hun har mannlig), og han som følger opp bruden.

Vi skal også ha til hans far og til de to brødrene våre

Skrevet

Min mann og hans forlover hadde knapphullsblomster.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Tror jeg har lest at det er vanlig at forlover, fedre og plassanvisere har samme knappehullsblomst, og at brudgom har samme blomst, men to i stedet for èn - eller en annen, "finere" blomst.

Skrevet

Jeg tror brudgom, hans forlover, min far og svigerfar kommer til å ha knappehullsblomst.

Skrevet

Takk for svar, ble litt klokere nå :ler:

Skrevet

Tror det varierer ganske mye jeg..

Min mann, hans forlover, min far, svigerfar og lille brudesvenn hadde knapphullsblomster da vi giftet oss.

Min forlover hadde også "knapphullsblomst", men den var laget som et armbånd..

Skrevet
Tror det varierer ganske mye jeg..

Min mann, hans forlover, min far, svigerfar og lille brudesvenn hadde knapphullsblomster da vi giftet oss.

Min forlover hadde også "knapphullsblomst", men den var laget som et armbånd..

Samme hadde vi!!

(Min forlover hadde ikke, men bar rosene vi brukte under rosesermonien i kirken)

Skrevet

Hos oss skal min kjære, hans forlover, begges fedre og sønnene våre som skal være brudesvenner ha brystbuketter. Guttene skal ha i mindre utgave av de voksnes, men ellers like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...