AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #41 Skrevet 1. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke vanskelig å skjønne at dere er samme bruker Anonymkode: eca1a...cff Jeg er en annen bruker. Vet ikke hvem 43c er. Anonymkode: da18c...191
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #42 Skrevet 1. april 2017 8 timer siden, JackIost skrev: Og mange andres Poenget er at det er ingen objektiv sannhet at Kurt er en stor artist med gode album/låter. Da ville han greid å gjøre utnytte World Idol-suksessen, men nei Og mange andre er uenig, deal with It Anonymkode: eca1a...cff
JackIost Skrevet 2. april 2017 #43 Skrevet 2. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Og mange andre er uenig, deal with It Anonymkode: eca1a...cff Som en klok mann en gang sa: "Jeg flekker ræv til soloprosjektet til Kurt Nilsen, nikker annerkjennende til Fenrik Lane og bøyer meg i støvet for den gudbenådede stemmen han har." Kurt hadde tidenes mulighet gjennom World Idol. Dessverre hjelper ikke en briljant sangstemme når man satser på egne låter, når låtskriveregenskapene er godt under middels Hadde han ikke droppet bandet Fenrik Lane og heller utnyttet muligheten gjennom Idol til å promotere bandet, så kunne det blitt noe bra. At de beste låtene Kurt har vært med på (som ikke er coverlåter) var fra FØR han var med i Idol er jo litt morsomt/tragisk Ole Evenrude mente på audition at Kurt synger "jævlig bra" men at han ikke er noe pop-idol, og at han bør fortsette å synge i band. Der hadde Ole I'Dole mer rett enn han i ettertid selv er klar over, han trakk vel tilbake uttalelsen Et par låter fra før Idol:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå