cha Skrevet 31. mars 2017 #21 Skrevet 31. mars 2017 Alle i Norge har vel vært med i det programmet, ingen vits å lage flere sesonger. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #22 Skrevet 31. mars 2017 5 minutter siden, cha skrev: Alle i Norge har vel vært med i det programmet, ingen vits å lage flere sesonger. Millioner har ikke vært med. Der er mange uoppdaget talenter der ute Anonymkode: eca1a...cff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #23 Skrevet 31. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tro hva du vil, jeg har ingenting jeg trenger å bevise. Nei, det er langt ifra uprofesjonelt - det er det de fleste yrkesmusikere føler om bransjen vår i dag. Det er ikke kjekt å være musiker, fordi hele bransjen er dedikert til realitykjendiser. Ingen bryr seg om kvalitet lenger, det skal bare selge, det skal være underholdende, det skal være "fest og gøy". En kollega som jeg har koret på et par cder for, prøvde å gå ut i media om dette for noen år siden, og ble et utskudd hos agentbyrå og plateselskap. Alle yrkesmusikere støtter h*n, men ingen tør si noe, for TV og radio dikterer det som skal bli en suksess! Du undres kanskje over at jeg kommenterer på KG? Er det derfor du syns dette virker lite troverdig? Vet du hvor mange kjendiser det er her, eller? Maaange jeg kjenner sitter på KG, for de er helt vanlige mennesker. Og noen liker å følge med på hva folk skriver om dem. Jeg har vært medlem her under et pseudonym siden før jeg var ferdig utdannet. Nå og da bytter jeg pseudonym og mailadresse. Og det er veldig rensende å kunne anonymt tømme seg for frustrasjonen rundt jobbmiljøet mitt. Anonymkode: 6be51...43c Jeg synes mange av de godt etablerte artistene rundt om i verden er ganske overvurdert, jeg har sett mange folk i idol som synges helt nydelig! Mye mer enn for eksempel Drake og Tone Anonymkode: eca1a...cff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #24 Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes mange av de godt etablerte artistene rundt om i verden er ganske overvurdert, jeg har sett mange folk i idol som synges helt nydelig! Mye mer enn for eksempel Drake og Tone Anonymkode: eca1a...cff å herre...Tone? Tone, som i Tone Damli?? Takk for meg. Anonymkode: 6be51...43c 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #25 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: å herre...Tone? Tone, som i Tone Damli?? Takk for meg. Anonymkode: 6be51...43c Ah, så du er tone? Hm., Anonymkode: eca1a...cff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #26 Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah, så du er tone? Hm., Anonymkode: eca1a...cff Du vet at Tone kom på 2. plass i Idol, sant? Det var alt jeg hadde å si. Takk for praten. Anonymkode: 6be51...43c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #27 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at Tone kom på 2. plass i Idol, sant? Det var alt jeg hadde å si. Takk for praten. Anonymkode: 6be51...43c I følge deg så er alle disse reality folkene dårlige til å synge så da går det vel for henne med.. Anonymkode: eca1a...cff
cha Skrevet 31. mars 2017 #28 Skrevet 31. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Millioner har ikke vært med. Der er mange uoppdaget talenter der ute Anonymkode: eca1a...cff Trenger vi flere talenter? Jeg har fått nok 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #29 Skrevet 31. mars 2017 8 minutter siden, cha skrev: Trenger vi flere talenter? Jeg har fått nok Man kan aldri få nok gode sangere Anonymkode: eca1a...cff
JackIost Skrevet 31. mars 2017 #30 Skrevet 31. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags amatører snakker du om? De som har vunnet har vært ganske gode, er du så god til å synge liksom? Anonymkode: eca1a...cff Hva skjedde med denne Siri som vant for noen år siden? Ble ikke akkurat noen stjerne, ble vel glemt samme kvelden som finalen gikk
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #31 Skrevet 31. mars 2017 12 minutter siden, JackIost skrev: Hva skjedde med denne Siri som vant for noen år siden? Ble ikke akkurat noen stjerne, ble vel glemt samme kvelden som finalen gikk Men Astrid gjorde det stort og gjør det fortsatt så Anonymkode: eca1a...cff
JackIost Skrevet 1. april 2017 #32 Skrevet 1. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Men Astrid gjorde det stort og gjør det fortsatt så Anonymkode: eca1a...cff Ja, har jeg sagt noe annet? Temaet var jo de som har vunnet
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #33 Skrevet 1. april 2017 22 minutter siden, JackIost skrev: Ja, har jeg sagt noe annet? Temaet var jo de som har vunnet Kurt vant og han er nå blitt en av Norges mest folkeskjære sangere Anonymkode: eca1a...cff
JackIost Skrevet 1. april 2017 #34 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kurt vant og han er nå blitt en av Norges mest folkeskjære sangere Anonymkode: eca1a...cff Det var det ene unntaket, etter utallige versjoner av Idol, X-faktor, sangere som har vunnet Norske talenter osv Når sant skal sies er Kurt god til å synge coverlåter, men er likevel en ganske svak artist. Hans egneskrevede låter er dessverre middelmådige/dårlige. Den beste utgivelsen han har vært med på er EP'en Come Down Here med Fenrik Lane, FØR han vant Idol. Men det var vel ikke han som skrev låtene da. Tragisk at han musikalsk faktisk fikk en nedtur som følge av Idol, selv om han selvsagt ble kjent og har solgt en del. Potensialet var så mye større 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #35 Skrevet 1. april 2017 19 minutter siden, JackIost skrev: Det var det ene unntaket, etter utallige versjoner av Idol, X-faktor, sangere som har vunnet Norske talenter osv Når sant skal sies er Kurt god til å synge coverlåter, men er likevel en ganske svak artist. Hans egneskrevede låter er dessverre middelmådige/dårlige. Den beste utgivelsen han har vært med på er EP'en Come Down Here med Fenrik Lane, FØR han vant Idol. Men det var vel ikke han som skrev låtene da. Tragisk at han musikalsk faktisk fikk en nedtur som følge av Idol, selv om han selvsagt ble kjent og har solgt en del. Potensialet var så mye større Det er din mening Anonymkode: eca1a...cff
JackIost Skrevet 1. april 2017 #36 Skrevet 1. april 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er din mening Anonymkode: eca1a...cff Da Kurt vant World Idol hadde han sjansen sin. Han gjorde en fantstisk sangprestasjon i finalen der. Dessverre var debutalbumet hans så dårlig at han var milelangt unna å slå an i USA/utlandet. Synd at et så stort potensiale ble sølt bort gjennom å insistere på å synge egne, middelmådige låter Les hva Håkon Moslet sa i 2004, han fikk "dessverre" helt rett: https://www.nrk.no/kultur/--tviler-pa-kurt-salg-1.535684 https://www.ba.no/puls/nekter-a-spille-kurt/s/1-41-1346614
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #37 Skrevet 1. april 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet at Tone kom på 2. plass i Idol, sant? Det var alt jeg hadde å si. Takk for praten. Anonymkode: 6be51...43c Hei leste igjennom det du har skrevet. Skjønner du er lei media tullet. Tror 100℅ på deg. Har opplevd mye selv. Det er noen som sitter å bestemmer hvem som skal bli kjent. Men jeg sluttet å bry meg og hører aldri på media og lager mitt eget liv slik som jeg vil ha det. De vil jo vi skal høre på alt de har å si til oss. Det fungerer og. Er bare til å se på folket. Skjønner din frustrasjon. Leit det med deg! Hilsen meg. Anonymkode: da18c...191
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #38 Skrevet 1. april 2017 1 time siden, JackIost skrev: Da Kurt vant World Idol hadde han sjansen sin. Han gjorde en fantstisk sangprestasjon i finalen der. Dessverre var debutalbumet hans så dårlig at han var milelangt unna å slå an i USA/utlandet. Synd at et så stort potensiale ble sølt bort gjennom å insistere på å synge egne, middelmådige låter Les hva Håkon Moslet sa i 2004, han fikk "dessverre" helt rett: https://www.nrk.no/kultur/--tviler-pa-kurt-salg-1.535684 https://www.ba.no/puls/nekter-a-spille-kurt/s/1-41-1346614 Som sagt det er din mening Anonymkode: eca1a...cff
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #39 Skrevet 1. april 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei leste igjennom det du har skrevet. Skjønner du er lei media tullet. Tror 100℅ på deg. Har opplevd mye selv. Det er noen som sitter å bestemmer hvem som skal bli kjent. Men jeg sluttet å bry meg og hører aldri på media og lager mitt eget liv slik som jeg vil ha det. De vil jo vi skal høre på alt de har å si til oss. Det fungerer og. Er bare til å se på folket. Skjønner din frustrasjon. Leit det med deg! Hilsen meg. Anonymkode: da18c...191 Ikke vanskelig å skjønne at dere er samme bruker Anonymkode: eca1a...cff 1
JackIost Skrevet 1. april 2017 #40 Skrevet 1. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som sagt det er din mening Anonymkode: eca1a...cff Og mange andres Poenget er at det er ingen objektiv sannhet at Kurt er en stor artist med gode album/låter. Da ville han greid å gjøre utnytte World Idol-suksessen, men nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå