Gå til innhold

Billige tester

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Over tiden

Det var en her som anbefalte de billige testene fra Danmark. Nå lurer jeg på om hvilken erfaring dere har med dem. Kan man stole på at de gir riktig svar?

Jeg har nå gått over 1 uke over tiden hvor jeg skulle hatt mensen, men testen viser negativ. Så spørsmålet er: Skal jeg stole på testen? Eller kjøpe en annen type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg kjøpte 10stk fra danmark.

Mine viste positivt da jeg ble gravid, men du må bare passe på å putte den i urinen, og så la den trekke opp skikkelig, før du leser av resultatet... (tar ca 20sek å trekke opp skikkelig)... da vil det komme opp en strek ekstra dersom du er gravid... den var ganske svak på min første test som jeg tok 1 dag etter IKM, men ble mye sterkere dagen etter....

Tok også CleareBlue test for å være sikker, som også ble positiv.

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått over 1 uke over tiden hvor jeg skulle hatt mensen, men testen viser negativ. Så spørsmålet er: Skal jeg stole på testen? Eller kjøpe en annen type?

Jeg har akkurat opplevd det samme - gikk en uke over, og fikk negativ test. Bruket disse billigtestene. Jeg fikk mensen, så jeg antar du kan stole på disse testene like mye som andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...