AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Hei, har lenge tenkt på å ta Restylane i leppene. Jeg har nokså tynn overleppe i forhold til underleppa. Jeg vet at det er en risiko ved alle "inngrep" man utsetter kroppen for. Jeg lurer på om Restylane kan permanent ødlegge noe i og rundt leppene? Er det mulig å treffe feil, som vil føre til permanent skade av nerver osv som igjen vil endre memikken rundt munn? Permanent lammelse feks? Jeg tenker å oppsøke en profesjonell klinikk hvor jeg vet at de kan det de driver med. Ønsker ingen negative tilbakemeldinger, da dette er et valg jeg tar og ikke noe andre kan påvirke uansett. Anonymkode: 00a7c...44d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, har lenge tenkt på å ta Restylane i leppene. Jeg har nokså tynn overleppe i forhold til underleppa. Jeg vet at det er en risiko ved alle "inngrep" man utsetter kroppen for. Jeg lurer på om Restylane kan permanent ødlegge noe i og rundt leppene? Er det mulig å treffe feil, som vil føre til permanent skade av nerver osv som igjen vil endre memikken rundt munn? Permanent lammelse feks? Jeg tenker å oppsøke en profesjonell klinikk hvor jeg vet at de kan det de driver med. Ønsker ingen negative tilbakemeldinger, da dette er et valg jeg tar og ikke noe andre kan påvirke uansett. Anonymkode: 00a7c...44d Hva vil du med tråden da? Ja det er mulig å få permanent skade. Det er en bruker her på forumet som har fått permanent skjev munn. Anonymkode: e91aa...88d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vil du med tråden da? Ja det er mulig å få permanent skade. Det er en bruker her på forumet som har fått permanent skjev munn. Anonymkode: e91aa...88d Hva jeg vil med tråden? Jeg spør om noe. Det jeg ville var om noen kunne svare om de viste om det kunne gi permanente ødeleggelser. Anonymkode: 00a7c...44d 1
Djungelvrål Skrevet 30. mars 2017 #5 Skrevet 30. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva vil du med tråden da? Ja det er mulig å få permanent skade. Det er en bruker her på forumet som har fått permanent skjev munn. Anonymkode: e91aa...88d Det er jo litt rart...så lenge det går an å sprøyte inn et middel som løser opp syren.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #6 Skrevet 30. mars 2017 14 minutter siden, Boomonster skrev: Det er jo litt rart...så lenge det går an å sprøyte inn et middel som løser opp syren. Hvordan skal det hjelpe på nerveskader og det som verre er? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2245450/Cosmetic-fillers-destroy-looks-The-truth-botox.html Anonymkode: e91aa...88d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 På 30. mars 2017 den 23.09, AnonymBruker skrev: Hvordan skal det hjelpe på nerveskader og det som verre er? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2245450/Cosmetic-fillers-destroy-looks-The-truth-botox.html Anonymkode: e91aa...88d Ehhhh?? Du linker til botox? Botox er et nervegiftig protein ment for å hemme signalene fra hjernen til den aktuelle nerven og dermed svekke muskelen. Altså, du får ikke smilerynker osv. Men restylane er en midlertidig filler bestående av et stoff vi allerede har i kroppen. Vi fyller altså på med et stoff kroppen får mindre av etterhvert som vi eldres. Anonymkode: 42fb0...02f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ehhhh?? Du linker til botox? Botox er et nervegiftig protein ment for å hemme signalene fra hjernen til den aktuelle nerven og dermed svekke muskelen. Altså, du får ikke smilerynker osv. Men restylane er en midlertidig filler bestående av et stoff vi allerede har i kroppen. Vi fyller altså på med et stoff kroppen får mindre av etterhvert som vi eldres. Anonymkode: 42fb0...02f Nei. Les artikkelen. Dette er overskriften så det er ikke så vanskelig å se hva den handler om : How cosmetic fillers can destroy your looks: They can turn skin blue and lumpy, leave you blind, and experts warn they could be a bigger scandal than faulty breast implants Anonymkode: e91aa...88d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 Fra artikkelen : All dermal fillers, no matter how carefully manufactured and administered, must inevitably carry some risk. 'All dermal fillers can induce serious and potentially long-lasting adverse effects,' says Dr Erin Gilbert, a professor of dermatology at the State University of New York. Anonymkode: e91aa...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå