Gå til innhold

Har jeg rett å slett spist for lite

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la om kostholdet og gikk ned ganske mye  20 kg ca . Så sa det stopp og vekta sto stille . Jeg har vendt meg til et liv med mye fysisk aktivitet ikke trening men normalt jobbing gåing osv. Ser på fitbit at jeg forbrenner gjennomsnittlig 3000 kalorier om dagen. Spiser relativt sundt. Men spiser nå litt mere da jeg er mere sulten nå enn det jeg var. Nå var jeg på vekta og ble litt skjokka trodde jeg sto stille eller gått litt opp . Men nei  ned 2 kilo.  Ikke veiet meg på 2 mnd så ble  litt satt ut. Kan jeg ha spist for lite når jeg aktivt prøvde å gå ned i vekt. 

Anonymkode: e6243...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg forstår deg riktig: Du har ikke spist for lite når du har lagt om kostholdet i den hensikt å gå ned i vekt, og så gått ned i vekt, og ikke gått opp igjen etterpå. 

Ned 2 kilo på 2 måneder er en fin nedgang hvis du ikke har så mye som skal av. Det eneste man trenger for å gå ned i vekt, er kaloriunderskudd. Det har du altså hatt. Man kan gå ned i vekt uten å stresse eller sulte seg eller engang tenke så mye over det. Faktisk er det mest effektivt å ikke stresse eller sulte seg, og ikke tenke mer på vekta enn man må.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la om kostholdet  med periodisk faste i ni mnd . Det gikk helt fint gikk masse ned.  Så stoppet det opp. Og jeg sa meg fornøyd med nedgangen  jeg har hatt. Begynte  da å spise mere etter en stund selfølgelig da jeg nå ikke faster 2 ganger i uka. Men forsatt går jeg ned. Har mer å ta av men er uansett fornøyd. Ble bare overasket.  

Anonymkode: e6243...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig du spiste for lite, men det er umulig å si noe om uten at du oppgir kosthold/høyde/vekt etc.

Anonymkode: c1fc3...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...