Gå til innhold

12 eller 20 cm?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måler lett når jeg suger. Holder hånden nederst på penis og ser hvor langt inn iunnen penisen går. Kjenner da også tykkelsen. Har laget en egen sugeteknikk med utgangspunkt i dette, som mennene elsker og etterspør. ;) Om de skjønner at jeg måler lengden under sugingen vet jeg ikke, men det virker som de bare tror jeg har en egen teknikk. ;)

Anonymkode: 4c0ed...bfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måler lett når jeg suger. Holder hånden nederst på penis og ser hvor langt inn iunnen penisen går. Kjenner da også tykkelsen. Har laget en egen sugeteknikk med utgangspunkt i dette, som mennene elsker og etterspør. ;) Om de skjønner at jeg måler lengden under sugingen vet jeg ikke, men det virker som de bare tror jeg har en egen teknikk. ;)

Hva får du ut av dette? :)

Anonymkode: e343f...913

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulere:smoke:

Anonymkode: 4b1bf...c43

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av dette? :)

Jeg får vite penisstørrelsen til mine partnere. Liker å vite.

Når det er så mange her som mener at kvinner må måle med linjal for å vite sikkert hvor lang og tykk penisen er, fordi øyemål ikke er god nok metode, så vil jeg bare si at det er MANGE måter å vite hvor stor penis er. Og selv om øyemål vårt er dårlig og vi ikke har målt penis med linjal, så kan vi likevel vite. Det var poenget.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får vite penisstørrelsen til mine partnere. Liker å vite.

Når det er så mange her som mener at kvinner må måle med linjal for å vite sikkert hvor lang og tykk penisen er, fordi øyemål ikke er god nok metode, så vil jeg bare si at det er MANGE måter å vite hvor stor penis er. Og selv om øyemål vårt er dårlig og vi ikke har målt penis med linjal, så kan vi likevel vite. Det var poenget.

Hvorfor konsentrerer du deg heller ikke om å nyte enn måle en penis? Det høres sykt spessielt ut. Kanskje jeg må begynne å stikke hele hånden inni ei dame når hun er våt for å kjenne hvor mye motstand jeg må bruke for å få inn hele hånden? Går jeg glipp av noe?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor konsentrerer du deg heller ikke om å nyte enn måle en penis? Det høres sykt spessielt ut. Kanskje jeg må begynne å stikke hele hånden inni ei dame når hun er våt for å kjenne hvor mye motstand jeg må bruke for å få inn hele hånden? Går jeg glipp av noe?

Hvis du ikke er nysgjerrig får du nok veldig lite ut av å gjøre dette. Hadde du vært nysgjerrig hadde det gitt deg mye. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke er nysgjerrig får du nok veldig lite ut av å gjøre dette. Hadde du vært nysgjerrig hadde det gitt deg mye. :)

Weirdo..

AnonymBruker
Skrevet

Er en penis tykk og lang nok når jeg akkurat får den inn i en tom toalettrull?

Anonymkode: 72219...ff0

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en penis tykk og lang nok når jeg akkurat får den inn i en tom toalettrull?

Anonymkode: 72219...ff0

Ta heller usikkerhetene dine i en tråd som omhandler om størrelsen din er stor nok, det finnes 100 av de.

Anonymkode: 5f7a5...61a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og har en kuk på ca 14cm lang, og 14cm i omkrets. Dessuten er den krummet oppover. Dama mi synes den er kjempe god og får mange orgasmer når vi knuller. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ruspus skrev:

Jeg er mann og har en kuk på ca 14cm lang, og 14cm i omkrets. Dessuten er den krummet oppover. Dama mi synes den er kjempe god og får mange orgasmer når vi knuller. 

Du har lang nok til å bunne de fleste, perfekt utforming med oppoverbøy og god omkrets. :) Skjønner at dama di er fornøyd!!

AnonymBruker
Skrevet

Vert me alt fra 14-23?? Han ene var enorm asså.. han slet me og få den opp i fylla og han andre me samme str slet også Verfall over 20. Ville sagt 17 kansje haha . Tror sambo har mulig det aner ikke . Mye er på kjemi osv . Selv me stort utstyr kan vere dårlig i senga ..

Anonymkode: d4946...0a7

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vert me alt fra 14-23?? Han ene var enorm asså.. han slet me og få den opp i fylla og han andre me samme str slet også Verfall over 20. Ville sagt 17 kansje haha . Tror sambo har mulig det aner ikke . Mye er på kjemi osv . Selv me stort utstyr kan vere dårlig i senga ..

Anonymkode: d4946...0a7

Skriv det en gang til. Hva er det du vil formidle. 

Anonymkode: cc58b...f85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Skriv det en gang til. Hva er det du vil formidle. 

Ja dette var vanskelig å forstå :D

Anonymkode: ff7a7...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...