Gå til innhold

12 eller 20 cm?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså,jeg hadde et forhold til en som hadde 21 cm en gang. Det var ikke behagelig kan jeg si,rett og slett skikkelig vondt hver eneste gang. Det forholdet varte ikke lenge for å si det sånn. Mellom 12 og 15 cm er perfekt:)

Anonymkode: 762a7...165

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde valg 20 over 12. Men det ideelle er en på 16-17. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboer må leve med min på 23cm. Stakkars dame. Tjukk et den også. Må være vondt å komme så hardt, så mange ganger, så lenge. Stakkars dame. Stakkars dame. 

Anonymkode: cc58b...f85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

huff, blir nok sår av sånt... :D

Anonymkode: ff7a7...b27

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

12 cm selvsagt:)

Anonymkode: ff7a7...b27

• Liker 2
Skrevet

12 for all del. Kan ikke tenke meg at en tiss på 20 cm er noe godt å få inni seg. :ohmy:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

12 cm. Må være tykkelse på den da.

Anonymkode: 44f3f...ca7

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12 cm. Må være tykkelse på den da.

Anonymkode: 44f3f...ca7

Enig, litt kjedelig om den er på dimmen med et sugerør :fnise:

• Liker 2
Skrevet
På 3/30/2017 den 16.32, AnonymBruker skrev:

Har målt en del ja, og de fleste mannfolk vet sin egen størrelse:) Har truffet alle irl, men vil tro st de med store er flinkere til ø fortelle det også. Har praktisert sex med menn i over 20 år. Jeg har ikle sagt noe negativt om gjennomsnittspenisen for det er det ikke, men jeg har stort sett hatt partnere med store kuker.

Anonymkode: e83d2...8f3

de fleste mannfolk både lyver og overdriver størrelsen, det er helt naturlig og plusse på et par cm for menn

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På Thu Mar 30 2017 den 16.32, AnonymBruker skrev:

Har målt en del ja, og de fleste mannfolk vet sin egen størrelse:) Har truffet alle irl, men vil tro st de med store er flinkere til ø fortelle det også. Har praktisert sex med menn i over 20 år. Jeg har ikle sagt noe negativt om gjennomsnittspenisen for det er det ikke, men jeg har stort sett hatt partnere med store kuker.

Anonymkode: e83d2...8f3

Er nok bare at du syns gjennomsnittspenisen er stor da. Vært med damer som trodde jeg hadde over 20 cm selv om den er 17 cm. Så kvinner og målbånd går ikke alltid hånd i hånd. Så har jo de mennene som skryter på seg noen cm ekstra. 

Anonymkode: 4b1bf...c43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del er det bredden som gjelder, ville heller valgt en kortere, men med bredden i orden enn en som er lang og tynn :fnise: 

Anonymkode: e213e...603

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På Fri Mar 31 2017 den 13.30, AnonymBruker skrev:

21 cm. Det har mannen min. En fantastisk opplevelse. Selvsagt, må han være litt forsiktig mtp., bunning, men ellers er det veldig bra.

Min eks hadde 13 og det var som det var. Den var tykk. Har og vært borti 12 og veldig tynn.. 21 cm er nok det jeg foretrekker best. Takk Gud for at vi er gift :fnise:

Anonymkode: ddd4a...7cf

Ja han har nok sprengt musa de godt, så du får holde godt på han😉 Blir vel som å kaste en loff i ishavskatedralen for en med normal penis å ha sex med deg. Mye bedre med trang mus:fnise:

Skrevet
På 30.3.2017 den 20.12, Sphere skrev:

Hvorfor kaster du deg på slik tull da? Hvorfor skulle de lyve om noe så uviktig?

Er jeg usunn fordi jeg har liten penis? 

Jeg har lagt merke til at du har kommentert flere innlegg som handler om å ha liten penis, og nevnt dette opp til flere anledninger. Jeg håper ikke du tar dette feil, men kan jeg spørre hva du har som du anser som "liten penis"? 

Jeg syntes nemlig det er rart at hele kvinneguiden ser ut til å beskrive en penis som er under 15cm som liten penis. Men gjennomsnittet er jo 13cm. Kan man egentlig si at noe er lite hvis det er omkring gjennomsnittet? Altså for eksempel at 11cm ikke kan betegnes som lite, og 15cm ikke kan betegnes som stort, fordi det er en snever variasjon fra gjennomsnittet. I tillegg baserer gjennomsnittsmålingen seg på at norske menn som blir spurt i disse undersøkelsene faktisk snakker sant. Mange sakkyndige i nyhetssaker som omhandler penisstørrelse har uttalt at det bør tas høyde for at en stor del av utvalget har "skrytt på seg". 

Hva gjelder 12cm vs 20cm så er jo ikke 12 lite og 20 stort, men 12 veldig gjennomsnittlig og 20 over snittet stort. 

For å svare på spørsmålet trådstarter kommer med så aner jeg ikke. Jeg vet ikke hvor store de jeg har hatt sex med er, jeg har aldri dratt opp målebånd, ikke engang i langvarige forhold. Syntes ofte at penisene kan variere litt i størrelsen fra hver gang vi har sex også, ut i fra hvor hard han er, så det er vanskelig å vite sikkert. Hvordan klarer jenter å estimere "han var 14-15cm" eller "han var 8-9cm" eller "han var over 20cm". Jeg kan såvidt anse omtrentlig en meter i edru tilstand, hvordan noen er i stand til å måle noe mellom 10 og 15cm når man er kåt er et mysterium. Av nysgjerrighet skulle jeg nemlig gjerne vært i stand til å måle. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på hvordan de er i senga ellers også, og på tykkelsen. Om de er flinke med fingre i tillegg, og hvorvidt de er trygge i senga eller skikkelig usikre. Det er mange faktorer som spiller inn. Altfor stor pikk er ikke noe som tenner meg, og i alle fall ikke når den skrytes av. Dessuten kan det være vondt. Jeg hadde en ons med en som gikk og skrøt av størrelsen sin og hvor lenge han holdt ut hele veien hjem fra nachet, og jada den var stor, men det var det eneste "positive" med den. Det var ikke særlig behagelig å bli penetrert av ham, og han var sykt dårlig i senga. At han klarte å holde ut lenge var mer irriterende enn sexy, og jeg lå egentlig bare og ventet på at han skulle bli ferdig så jeg kunne komme meg hjem.

Heller 12cm enn 20cm, dersom han er trygg på seg selv (men ikke så selvsikker at han skryter), hensynsfull og god med fingrene. 

Anonymkode: 803c2...674

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Vackra skrev:

Jeg har lagt merke til at du har kommentert flere innlegg som handler om å ha liten penis, og nevnt dette opp til flere anledninger. Jeg håper ikke du tar dette feil, men kan jeg spørre hva du har som du anser som "liten penis"? 

Jeg syntes nemlig det er rart at hele kvinneguiden ser ut til å beskrive en penis som er under 15cm som liten penis. Men gjennomsnittet er jo 13cm. Kan man egentlig si at noe er lite hvis det er omkring gjennomsnittet? Altså for eksempel at 11cm ikke kan betegnes som lite, og 15cm ikke kan betegnes som stort, fordi det er en snever variasjon fra gjennomsnittet. I tillegg baserer gjennomsnittsmålingen seg på at norske menn som blir spurt i disse undersøkelsene faktisk snakker sant. Mange sakkyndige i nyhetssaker som omhandler penisstørrelse har uttalt at det bør tas høyde for at en stor del av utvalget har "skrytt på seg". 

Hva gjelder 12cm vs 20cm så er jo ikke 12 lite og 20 stort, men 12 veldig gjennomsnittlig og 20 over snittet stort. 

For å svare på spørsmålet trådstarter kommer med så aner jeg ikke. Jeg vet ikke hvor store de jeg har hatt sex med er, jeg har aldri dratt opp målebånd, ikke engang i langvarige forhold. Syntes ofte at penisene kan variere litt i størrelsen fra hver gang vi har sex også, ut i fra hvor hard han er, så det er vanskelig å vite sikkert. Hvordan klarer jenter å estimere "han var 14-15cm" eller "han var 8-9cm" eller "han var over 20cm". Jeg kan såvidt anse omtrentlig en meter i edru tilstand, hvordan noen er i stand til å måle noe mellom 10 og 15cm når man er kåt er et mysterium. Av nysgjerrighet skulle jeg nemlig gjerne vært i stand til å måle. 

Dette. Skulle tro at mange damer hadde lasersyn sånn som de påstår å vite alt og alle. Menn skryter noe så uhemmet over størrelsen sin, så ikke rart at snittet har gått fra å være 15 cm til 13 cm i gjennomsnitt. Å oppgi målene sine som fakta er bare så dumt. Klart man vil skryte på seg litt. Og ei dame kan verken se eller føle om penisen er 13 eller 15 cm. Ingen damer har noen gang målt min eller spurt om størrelsen min, og ikke har jeg hatt behov for å fortelle det heller. Lurer på om snittet på jenter som skriver på kg er 18 år likssom..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hanako skrev:

Enig, litt kjedelig om den er på dimmen med et sugerør :fnise:

Finnes ingen menneskepenis som er tynne som et sugerør. 

Anonymkode: ab6e3...64e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes ingen menneskepenis som er tynne som et sugerør. 

Anonymkode: ab6e3...64e

Enda godt å vite, i såfall hadde jeg synes synd på stakkaren :P

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Vackra skrev:

Jeg tar det ikke feil i det hele tatt, men jeg har bestemt meg for å ikke oppgi størrelse her inne. Du har jo den fastsatte medisinske normalen som er satt til 12-18 cm. Da blir jo 11 cm og nedover sett på som lite. Og alt over 18 er sett på som stort. Gjennomsnittet på den eneste målte testen i Norge, viste et snitt på 14,34 cm, og som alle andre penistester var medianen mindre. Det vil si at det er flere under enn over. Jeg er egentlig ikke så veldig interessert i det medisinske snittet. Alt jeg tenker på er om min neste mulige partner er fornøyd. For det er også viktig for meg, selv om jeg har denne fetisjen. Har vært i et forhold der hun ikke var fornøyd, og aldri igjen. Jeg har vært minst eller nest minst for alle sexpartnerne jeg har hatt, ser man bort i fra ei japansk dame jeg datet en stund. Og omtrent alle har sett på meg som liten. Spesielt de som kommer til meg rett fra store. Er man vant til store, vil jo min lille bli veeeeldig liten for dem. 

Og ja, penis varierer litt i størrelse hos hver enkelt også. Avhengig av dagsform, stress og tenning. Husker en gang jeg møtte ei jeg likte kjempegodt, men jeg hadde skikkelige startproblemer fordi jeg var overkåt og nervøs. Da var jeg en del mindre enn normalt, selv om jeg virket kjempestiv. Da slo tenninga mi inn og jeg holdt på å komme raskt. Tror ikke hun skjønte noenting da jeg plutselig ble så forsiktig, og det gjorde ikke jeg heller dengang. :fnise: Jeg har blitt målt noen ganger. Antar det er nysgjerrighet fordi jeg er i det nedre siktet. Og så har du de som tror de måler ubemerket med hånda, hvor de da tydeligvis har et punkt på hånda de sammenligner med. Gjør meg ingenting, og det tenner meg at de kanskje snakker om meg til venninnene dagen etter. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg tar det ikke feil i det hele tatt, men jeg har bestemt meg for å ikke oppgi størrelse her inne. Du har jo den fastsatte medisinske normalen som er satt til 12-18 cm. Da blir jo 11 cm og nedover sett på som lite. Og alt over 18 er sett på som stort. Gjennomsnittet på den eneste målte testen i Norge, viste et snitt på 14,34 cm, og som alle andre penistester var medianen mindre. Det vil si at det er flere under enn over. Jeg er egentlig ikke så veldig interessert i det medisinske snittet. Alt jeg tenker på er om min neste mulige partner er fornøyd. For det er også viktig for meg, selv om jeg har denne fetisjen. Har vært i et forhold der hun ikke var fornøyd, og aldri igjen. Jeg har vært minst eller nest minst for alle sexpartnerne jeg har hatt, ser man bort i fra ei japansk dame jeg datet en stund. Og omtrent alle har sett på meg som liten. Spesielt de som kommer til meg rett fra store. Er man vant til store, vil jo min lille bli veeeeldig liten for dem. 

Og ja, penis varierer litt i størrelse hos hver enkelt også. Avhengig av dagsform, stress og tenning. Husker en gang jeg møtte ei jeg likte kjempegodt, men jeg hadde skikkelige startproblemer fordi jeg var overkåt og nervøs. Da var jeg en del mindre enn normalt, selv om jeg virket kjempestiv. Da slo tenninga mi inn og jeg holdt på å komme raskt. Tror ikke hun skjønte noenting da jeg plutselig ble så forsiktig, og det gjorde ikke jeg heller dengang. :fnise: Jeg har blitt målt noen ganger. Antar det er nysgjerrighet fordi jeg er i det nedre siktet. Og så har du de som tror de måler ubemerket med hånda, hvor de da tydeligvis har et punkt på hånda de sammenligner med. Gjør meg ingenting, og det tenner meg at de kanskje snakker om meg til venninnene dagen etter. :fnise:

Det er jo veldig bra at det ikke gjør deg noen ting! 

Disse hemmelige målingene derimot syntes jeg er helt merkverdig:fnise: Ville ikke falt meg inn kåt å tenke på å måle cm på penis.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Vackra skrev:

Det er jo veldig bra at det ikke gjør deg noen ting! 

Disse hemmelige målingene derimot syntes jeg er helt merkverdig:fnise: Ville ikke falt meg inn kåt å tenke på å måle cm på penis.

Ja, det handler vel om fascinasjon. "Åh, se! En liten en!" :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...