Gå til innhold

12 eller 20 cm?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Stabeis skrev:

Det høres ut som en deal jeg kan leve med :P Skal vi si det samme i omkretsen, så kan jeg forlate denne tråden som en litt mindre miserabel person :plystre:

Tror nok det bare er å kaste inn håndkleet, kompis. Damer vil helst ha tykkere...

Anonymkode: b27e8...9ea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typen min har 20 cm, og jeg elsker det! I de fleste stillinger er ikke lengden et problem, og skjeden utvider seg jo også når man er våt. Syns det er mye mer tilfredsstillende å kjenne så mye pikk inni meg 😇

Anonymkode: ddc5d...03d

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke unormal hehe, kjenner mange menn med sen størrelsen😉 Men 13-14 er  gjennomsnittet:) Faktisk så har jeg for det meste vært borti menn med svære kuker, men det er vel bare en tilfeldighet:fnise:

Anonymkode: e83d2...8f3

ingen tilfeldighet ! snittet er en god del mer enn det som blir oppgitt.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Sphere skrev:

Hva hver enkelt kvinne mener er stort eller lite, vil variere ut i fra egne erfaringer. Det er jo det som gjør det spennende. :fnise: Men verdt å tenke på at det kun er 1% som har 20 cm eller større. 

1% som har 20cm eller større? jaja...tro på det dere ;) 

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, Kenneth39 skrev:

1% som har 20cm eller større? jaja...tro på det dere ;) 

Det er det vitenskapelige undersøkelser forteller oss. Ville vært rart å tro noe annet. Da blir det konspiland neste. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sphere skrev:

Det er det vitenskapelige undersøkelser forteller oss. Ville vært rart å tro noe annet. Da blir det konspiland neste. 

Ikke mine vitenskapelige undersøkelser isllefall:fnise:

Anonymkode: 4c3b9...b3b

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Sphere skrev:

Her forteller nok vitenskapen det gutter og menn flest vil høre !

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke mine vitenskapelige undersøkelser isllefall:fnise:

Anonymkode: 4c3b9...b3b

Den er ganske enkel å forklare den også. :fnise: Menn med større peniser har i snitt flere sexpartnere. Som liten, og kanskje usikker, er du ikke den mest bråkjekke på by'n. Da er det også større sjanse for å møte på de større.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Her forteller nok vitenskapen det gutter og menn flest vil høre !

Ja, selvsagt. Velkommen til konspiland. Akkurat som myndighetene ikke forteller sannheten om chemtrails. Eller at jødene sto bak 9/11. Eller at snittet på høyde helt sikkert er kunstig satt for å trøste menn som ikke når helt opp, for jeg har så mange høye naboer, så jeg vet at snittet er høyere. 

• Liker 6
Skrevet

Ja, selvsagt. Velkommen til konspiland. Akkurat som myndighetene ikke forteller sannheten om chemtrails. Eller at jødene sto bak 9/11. Eller at snittet på høyde helt sikkert er kunstig satt for å trøste menn som ikke når helt opp, for jeg har så mange høye naboer, så jeg vet at snittet er høyere. 

Jeg har heller ingen sans for konspirasjonsteorier.Gjennomsnittshøyden på menn er helt sikkert riktig...noe annet ville vært så lett å gjennomskue og avsløre.Greia er at penisstørrelse egentlig er uviktig ! Det er ikke farlig å ha liten penis....ei heller spesielt sunt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Sphere skrev:

Den er ganske enkel å forklare den også. :fnise: Menn med større peniser har i snitt flere sexpartnere. Som liten, og kanskje usikker, er du ikke den mest bråkjekke på by'n. Da er det også større sjanse for å møte på de større.

Det tror jeg også! Menn med stor penis vet kanskje å by den frem oftere da de hsr bra selvtillit;k)

Anonymkode: e83d2...8f3

Skrevet
11 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Jeg har heller ingen sans for konspirasjonsteorier.Gjennomsnittshøyden på menn er helt sikkert riktig...noe annet ville vært så lett å gjennomskue og avsløre.Greia er at penisstørrelse egentlig er uviktig ! Det er ikke farlig å ha liten penis....ei heller spesielt sunt.

Hvorfor kaster du deg på slik tull da? Hvorfor skulle de lyve om noe så uviktig?

Er jeg usunn fordi jeg har liten penis? 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kaster du deg på slik tull da? Hvorfor skulle de lyve om noe så uviktig?

Er jeg usunn fordi jeg har liten penis? 

nei . jeg sa vel at det verken er sunt eller usunt .

AnonymBruker
Skrevet

20cm er ikke å foretrekke. Da er den jo ikke hard enda. 

Anonymkode: cc58b...f85

AnonymBruker
Skrevet

21 cm. Det har mannen min. En fantastisk opplevelse. Selvsagt, må han være litt forsiktig mtp., bunning, men ellers er det veldig bra.

Min eks hadde 13 og det var som det var. Den var tykk. Har og vært borti 12 og veldig tynn.. 21 cm er nok det jeg foretrekker best. Takk Gud for at vi er gift :fnise:

Anonymkode: ddd4a...7cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

17-20.

Anonymkode: 59514...417

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

20 cm, helst kanskje 22 eller noe, liker at han bånner meg hardt :)

Anonymkode: ff7a7...b27

Skrevet
På 30.3.2017 den 13.30, Adipose skrev:

12 cm. Personlig liker jeg ikke at livmorhalsen blir behandlet som punching bag. Hver sin lyst, dog. 

Helt enig :)

over 18 cm blir bare vondt

Skrevet

Ser at det er voldsom fokus på penislengder her på Kvinneguiden. Et raskt googlesøk sendte meg til det som virker som en seriøs vitenskapelig rapport utgitt av en anerkjent publikasjon.

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/full

Har ikke lest veldig nøye, men ser de konkluderer med at middellengde er 13,12 og omkrets 11,66 cm.

Diagrammene viser at 90% er under 15cm.

Mulig at hvis det er mange deltagere fra Asia (min deduksjon at små mennesker har små peniser) gir dette et feil bilde for norske forhold.

Så kjære damer:hvis rapporten er rett, så er det nok langt mellom de med 20 cm😎

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...