Gå til innhold

12 eller 20 cm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

12 eller 20 cm lang pikk? Hva foretrekker dere damer? Og kom gjerne med begrunnelser om hvorfor :)

Anonymkode: ff7a7...b27

Videoannonse
Annonse
Gjest Adipose
Skrevet

12 cm. Personlig liker jeg ikke at livmorhalsen blir behandlet som punching bag. Hver sin lyst, dog. 

AnonymBruker
Skrevet

20 cm, for det har jeg aldri hatt. :fnise:

Anonymkode: 357f5...5d7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helst midt i mellom:) men om jeg må velge så tar jeg 20 cm selv om jeg ikke kan ta mere enn 15 inn,en stor pikk er uansett veldig opphissende:)

Anonymkode: e83d2...8f3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

20. Fordi det stimulerer mer.

Anonymkode: 1e76e...056

• Liker 5
Skrevet

Uff! Blir det da aldri slutt på disse pikktrådene. ..?  😡

Hvor mange behøves det?

• Liker 7
Skrevet

20 cm hahaha, det er jo høyst unormalt. og her kommer jeg med mine 13-14 :fnise: jaja damen min er no fornøyd :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, brownbrown skrev:

20 cm hahaha, det er jo høyst unormalt. og her kommer jeg med mine 13-14 :fnise: jaja damen min er no fornøyd :)

Det er ikke unormal hehe, kjenner mange menn med sen størrelsen😉 Men 13-14 er  gjennomsnittet:) Faktisk så har jeg for det meste vært borti menn med svære kuker, men det er vel bare en tilfeldighet:fnise:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke unormal hehe, kjenner mange menn med sen størrelsen😉 Men 13-14 er  gjennomsnittet:) Faktisk så har jeg for det meste vært borti menn med svære kuker, men det er vel bare en tilfeldighet:fnise:

det er nok tilfeldighet, for det er absolutt ikke normalt 

AnonymBruker
Skrevet

20!!

Anonymkode: 07722...721

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, brownbrown skrev:

det er nok tilfeldighet, for det er absolutt ikke normalt 

Jo det er normalt, men over gjennomsnittet:) Alkurat som at det er normalt med en under snittet også. 

• Liker 2
Skrevet

Jo det er normalt, men over gjennomsnittet:) Alkurat som at det er normalt med en under snittet også. 

20 cm er ikke normalt kjære deg . 13.5 er gjennomsnittet i norge, det er normal og pluss minus 2-4 cm. 

• Liker 3
Gjest canacas
Skrevet
15 minutter siden, brownbrown skrev:

20 cm er ikke normalt kjære deg . 13.5 er gjennomsnittet i norge, det er normal og pluss minus 2-4 cm. 

Forskjell på normalt og vanlig kjære deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner mange menn med den størrelsen? Høres ikke ut som det er helt tilfeldig nei :fnise:

Anonymkode: e343f...913

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner mange menn med den størrelsen? Høres ikke ut som det er helt tilfeldig nei :fnise:

Anonymkode: e343f...913

:fnise: Ellet bare hatt Max flax?:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Ellet bare hatt Max flax?:)

Seriøst så har jeg for det meste møtt på menn med store pikker, la meg anslå 8 av 10 :nordvesta:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt 12cm. 20cm. ville vært vondt.

Anonymkode: 1e542...ef5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst så har jeg for det meste møtt på menn med store pikker, la meg anslå 8 av 10 :nordvesta:

Kanskje lille meg har en egen tiltrekningskraft på menn med store? Virker nesten sånn🙌🏻

Anonymkode: 4c3b9...b3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

12 eller 20 cm lang pikk? Hva foretrekker dere damer? Og kom gjerne med begrunnelser om hvorfor :)

Anonymkode: ff7a7...b27

De fleste foretrekke gutter uten linjal og cmopptatthet. 

Anonymkode: e49b2...ed1

• Liker 8
Skrevet

Hva hver enkelt kvinne mener er stort eller lite, vil variere ut i fra egne erfaringer. Det er jo det som gjør det spennende. :fnise: Men verdt å tenke på at det kun er 1% som har 20 cm eller større. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...