Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..men hva i all verden er det med Pia Haraldsen?

Hvorfor har hun en plass i media?

Hva har hun prestert?

Vet ikke hvorfor hun provoserer meg så voldsomt, men hun er jo overalt og gir meg like mye som de grusomme "jysk" rekalmene på tv..

Er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer selv jeg..? Hun har vel ikke gjort noen verdens ting av betydning, så vidt jeg vet..

Skrevet
..men hva i all verden er det med Pia Haraldsen?

Hvorfor har hun en plass i media?

Hva har hun prestert?

Vet ikke hvorfor hun provoserer meg så voldsomt, men hun er jo overalt og gir meg like mye som de grusomme "jysk" rekalmene på tv..

Er det bare meg?

NEI.. Jeg lurer også...og blir skikkelig provosert (av en eller annen grunn) av poseringsbildene i bl.a se og hør hver uke.. Snakk om selverklært diva??? :roll:

Skrevet

Amen

Ikke er hun pen engang!

Skrevet
Hvem er det da? :roll:

Hun er i slekt med dronning Sonja, og har tatt rollen som riks-overklasse-babe. Hun har mye og fortelle fra sin jet-set studentilværelse i London....øøøh...ja. Hun er visst i vg eller db idag med motetips for oss stakkarene som må handle på HM og Vero Moda og ikke på Gucci og Prada....

Gjest Anonymous
Skrevet

De er vel ikke i slekt en gang, så vidt jeg har forstått? Ble litt usikker, men de er i famile på et vis hvertfall.

Skrevet

Hun er niesen til dronning Sonja.....

Enig at hun ikke er særlig pen. Skjønner ikke hvorfor VG vil ha henne til å skriver for seg. Tror hun var gjeste i Senkveld for ett par uker siden i forbindelse med at hun skal jobbe for det norske Cosmopolitan.....snakk om å kjøpe seg reklametid i tv. Hun har jo ikke prestert noen ting som tilsier at hun burde være gjest i det programmet!!!!!

Skrevet

Hun er ikke niese en gang...

Moren er gift med Sonjas nevø/bror eller noe sånt.

Skrevet

Tenker det samme som dere, som lurer på hva i alle dager hun har prestert. Men sånn er det vel i dagens medie "verden", masse b eller ø kjendiser som ikke har gjort en verdens ting, men på fremsiden av all verdens aviser og magasiner kommer de i. Tenker på disse to bertene Aylar og Lene...Aylar hadde visst hatt sex med Robbie W...Eh..not, det hadde hun visst ikke allikevel. :hoho:

Skrevet

..... Hva hun har gjort og hvilken utdannelse hun har virker det ikke om om noen her inne har snøring på. Å synse om en person på grunnlag av utseende blir for latterlig... hallo!?

Skrevet

Det som irriterer meg er at denne tråden IKKE er spekulasjoner om en person (altså ikke blir slettet) men min tråd som het

"til deg som VET at Robbie er homo" - den ble slettet!!!!!!

Er moderatorene fulle eller?

Skrevet
Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...