Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst å farge håret litt mørkere, har mye lyse striper, og liker meg ikke så lys. Men vil farge det hjemme ( blir aldri fornøyd hos frisør, derfor jeg vil ta farge over ) men hvilken farge må jeg velge for å unngå at det blir grønt ? 

Kan eg velge denne foreksempel ; Wella Color Touch Medium Blond 7/0? 

Anonymkode: 5899e...373

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags hudtone har du, rød eller gul? Hvis du har rød hud bør du gå for en askefarge og ellers kalde toner. Har du gul hud kan du gå for rødlige toner. 

Du bør velge en som kun er toppen 3 nyanser mørkere enn din egen, ellers vil du få en merkelig måne når de lyse røttene dine vokser ut, og samtidig vil øyenbrynene dine forsvinne i relasjon til det altfor mørke håret. 

Så altså; se på fargeskjemaet bak pakken (ikke bildet foran), se om du finner riktig nyanse (rødlige toner eller kalde toner) og helst 1-2 nyanser mørkere enn du allerede har. 

Finn en vita-forretning, der kan de hjelpe deg med å finne riktig farge. Lykke til! 

Lykke til! 

Anonymkode: 4711f...bec

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags hudtone har du, rød eller gul? Hvis du har rød hud bør du gå for en askefarge og ellers kalde toner. Har du gul hud kan du gå for rødlige toner. 

Du bør velge en som kun er toppen 3 nyanser mørkere enn din egen, ellers vil du få en merkelig måne når de lyse røttene dine vokser ut, og samtidig vil øyenbrynene dine forsvinne i relasjon til det altfor mørke håret. 

Så altså; se på fargeskjemaet bak pakken (ikke bildet foran), se om du finner riktig nyanse (rødlige toner eller kalde toner) og helst 1-2 nyanser mørkere enn du allerede har. 

Finn en vita-forretning, der kan de hjelpe deg med å finne riktig farge. Lykke til! 

Lykke til! 

Anonymkode: 4711f...bec

Nøytral hudtone. Jeg skal bare ha 1 hakk mørkere . Er helt blond nå men litt mørkeblonde striper..  om jeg tar en litt mørkere Ask farge så blir det jo grønt ? 

Anonymkode: 5899e...373

Skrevet

Anbefaler deg å velge en farge med noe rødt i, om du velger kalde toner kan det fort bli grønt. Snakker av erfaring. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...