Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Decléor Hydra Floral Hydrating Rich Cream? Jeg har fått en del kviser rundt munnen, hake- og kjeveparti i det siste, og lurer kanskje på om det kommer av at jeg har begynt å bruke den kremen. Er det andre her inne som har erfaring med det samme? Jeg har veldig tørr hud pga. medisiner og opplever at denne kremen gir mye fuktighet og næring, så veldig dumt om den skal gi kviser... I tillegg er den jo ganske dyr. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kviser av den, hele hydra floral familien gir meg utbrudd.

Anonymkode: 110cf...823

Skrevet

Samme her! Reagerer på Hydra Floral serien.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får kviser av den, hele hydra floral familien gir meg utbrudd.

Anonymkode: 110cf...823

Åå, så dumt! Virker som om jeg må finne meg en annen krem da... Synd å kaste en så dyr krem.

Skrevet
1 time siden, sofabord skrev:

Samme her! Reagerer på Hydra Floral serien.

Åå, det er så dumt.

Skrevet

Virker kanskje som om jeg må legge bort denne kremen og finne meg en annen... Eller tror dere det er en overgansfase og at huden tåler kremen bedre etter hvert? 

Har dere eventuelt noen annen krem å anbefale? En for sensitivt veldig tørr hud, og som IKKE gir kviser

Skrevet

Decleor har vel generelt mye aktive virkestoffer i som mange kan reagere på. At det rett og slett blir litt for mye for enkelte hudtyper. Jeg har prøvd forskjellige produkter innenfor Hydra floral, og jeg får ikke kviser av dem, men jeg blir litt sånn kløete og det kjennes litt som om det stikker litt. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Solbjørg skrev:

Virker kanskje som om jeg må legge bort denne kremen og finne meg en annen... Eller tror dere det er en overgansfase og at huden tåler kremen bedre etter hvert? 

Har dere eventuelt noen annen krem å anbefale? En for sensitivt veldig tørr hud, og som IKKE gir kviser

https://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-effaclar-h-ansiktskrem-40ml-910470p

Denne! Ikke la deg skremme av beskrivelsen. Jeg har tørr og sensitiv hud, og denne gir nok fuktighet til huden min uten å være fet, og jeg har så og si aldri kviser. Har brukt den de siste tre, fire årene. Før det brukte jeg Hydra floral, men var aldri helt fornøyd med den, mye av samme grunn som deg.

Anonymkode: 6a657...2c9

Skrevet

Hvor lenge har du brukt den? Hadde du ingen kviser tidligere?

Jeg har slitt med hormonelle kviser i kjeveområdet en stund og har også kjempetørr hud. Kjøpte denne kremen for en liten stund siden og den er den første kremen jeg har prøvd som gir nok fuktighet. Huden min har også blitt mye bedre i det siste, men får da noen kviser innimellom. Men tror ikke det er pga kremen for min del i hvertfall. Synd om du reagerer på den, for den gir jo super fuktighet! 👍🏼

Skrevet

Jeg er veldig glad  i decleor sine produkter, men det er mange som reagerer på produktene. Spesielt nattbalmene er det mange med pollenallergi og nøttealergi som reagerer på. også de med sensitiv hud. Som sagt veldig glad i både balmene og denne dagkremen, gir meg veldig mye fuktighet og roer ned kviseutbrudd og roer ned rødhet i huden hos meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerer på alt fra decleor, men jeg har veldig sensitiv hud da. Kan anbefale deg elixir hydractil rich cream :)

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke kaste den da, bruk den på tørre albuer, hender osv! :D  Jeg reagerer forøvrig også på den serien.. Det som derimot fungerer på min sensitive hud er Eucerin:)

Anonymkode: 2fae3...c3f

Gjest Magnifiq
Skrevet

Jeg fikk også kviser av den i overgangsperioden. Etter en mnd tid stabiliserte det seg. OK fornøyd.

Nå bruker jeg Kanebo Sensai cellular performance. Lotion ll, og emulsion lll. Aldri hatt bedre hud.

Skrevet

Reagerer på hydra floral, men noen av de andre produktene deres har gjort underverker for huden min! Jo lenger tid jeg har brukt de, desto bedre reagerer huden min på de også. Anbefaler å la det gå litt tid for å teste. Noen ganger blir det verre før det blir bedre. Nå er huden min vant til rensen, toneren og kremen, og jeg får kjempefin hud og har skikkelig "kontroll" over huden.

AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2017 den 13.00, Solbjørg skrev:

Hvis du har veldig sensitiv hud passer nok Harmonie bedre enn Hydra Floral av Decleor sine kremer.  

Men har du fått anbefalinger hos hudpleier? Det kan være lurt om du har "vanskelig" hud. 

Anonymkode: 7a644...443

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger 😊 Jeg har nå brukt Hydra Floral i ca. 3 uker. Det kan se ut til at det verste kviseutbruddet nå har gitt seg 👍 Vanskelig å si om det har noe med kremen å gjøre, siden jeg har litt problemfritt fra før av. Jeg har tidligere vært hos hudpleier og fått anbefalt Ultra Sensitiv serien av Dermalogica. Jeg har brukt den noen år og er spesielt fornøyd med rensen. Men jeg har til gode å finne en krem som gir nok fukt, roer ned huden og som ikke "trigger" kviseutbrudd.  

Huden min er fuktfattig, sensitiv og preget av kviseutbrudd i t-sonen (spesielt rundt munnen). Har et normalt kosthold, drikker mye vann, bruker lite sminke og renser godt...

Hydra Floral gir meg mye fukt uten at det kjennes klissete ut. Etter et par minutter så har den trukket seg godt inn. Det er tydelig at huden min trenger mye fukt! Skal derfor prøve å fortsette med Hydra Floral en stund til 👍 Men om noen har tips til andre kremer (gjerne billigere og drøyere), så bare kom med det! 😊😊

• Liker 1
Skrevet

Active moist fra Dermalogica er kjempegod. Jeg reagerte på Hydra Floral. Ellers er de to andre (som også gir mer fukt) fra Dermalogica gode.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Elemis. Kremene deres gir like mye fukt som Decleor (på min hud ihvertfall), men de er mildere for huden og litt billigere. 

Anonymkode: c0616...337

Skrevet
På 30.3.2017 den 12.54, Solbjørg skrev:

Åå, så dumt! Virker som om jeg må finne meg en annen krem da... Synd å kaste en så dyr krem.

Bruk den som håndkrem.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Mystix skrev:

Bruk den som håndkrem.

Eller på halsen og brystet. :)

Anonymkode: c0616...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...