Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smågodt kjøper jeg det de har best smågodt. Popkorn kjøper jeg på kino. Folk her har jo med seg McDonald's mat inn til og med.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig at det er noen steder det ikke er lov å ta med godteri fra et annet sted? :-O Det var nytt!

Her i Trondheim har jeg aldri hørt om slike regler, i allefall.

Anonymkode: aa84b...121

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så merkelig at det er noen steder det ikke er lov å ta med godteri fra et annet sted? :-O Det var nytt!

Her i Trondheim har jeg aldri hørt om slike regler, i allefall.

Anonymkode: aa84b...121

Tipper slike regler gjelder i småbyer. At ikke kiosken skal gå konkurs, men det er jo en god ide å skru ned prisene da.

Anonymkode: 1a5f5...014

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tipper slike regler gjelder i småbyer. At ikke kiosken skal gå konkurs, men det er jo en god ide å skru ned prisene da.

40kr for en liten smash pose liksom :rolleyes:

Skrevet
På 30.3.2017 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Den du sitter ved siden av skjønner det.

Anonymkode: fcdf9...c5c

Tror du de bryr seg? :fnise: De gjør sikkert akkurat det samme selv. Tror ikke noen går ut av kinosalen, tilkaller kinovaktene og bare "jeg tror hun ved siden av meg spiser godteri fra Kiwi".

Jeg kjøper som regel godteri på kinoen. Kjøper baconsnacks og den er såå god på kinoen her. Liker ikke den man får i butikk. Smågodt liker jeg ikke. Kjøper også brus på kinoen

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke nødvendigvis. I min lille hjemby har jeg aldri sett restriksjoner på medbrakt på kino. Her vi bor nå (Oslo-området) er det derimot ulikt fra kino til kino.

Skrevet

Ryddet for bilde med opphavsrett.

Edie, mod.

Skrevet

Jeg tar med eget. Uaktuelt å betale mer for 2brus+2popcorn+kanskje en liten pastilleske, enn det selve billettene kostet.

Skrevet

Har aldri vært på en kino med skilting om medbragt forbudt, og det har aldri falt meg inn at det ikke skulle være lov heller. Da snakker jeg om Trondheim, Oslo og mindre steder i nærheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå spiser jeg sjeldent gotteri eller popcorn når jeg er på kino, men hvis jeg skal ha med meg jentene, så drar vi alltid på butikken først og kjøper noe de vil ha med seg. Jeg bor på en liiiten plass, og her er det ingen restriksjoner på medbrakt. Det er forresten ikke bare popcorn og brus og alt annet som er dyrt lenger. Det koster jo faenmeg 130 kr pr billett enkelte plasser. Det er ran, det!

Anonymkode: edca4...f3b

Skrevet
På 30/03/2017 den 11.33, Vackra skrev:

Nå ble jeg overrasket, trodde virkelig det var lov å ta med medbrakt. Det har ikke engang slått meg at det kunne være ulovlig haha. 

Samme her. Jeg har aldri sett noe skilt som sier at det ikke er lov :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...