Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På de kinoene det står at det ikke er lov med medbrakt; hvordan kan de kontrollere dette da? Greit nok med popcorn liksom, men hva med ting man får kjøpt både på kinoen og alle andre butikker, hvordan har de tenkt å kontrollere det? :P be om å få se kvittering på all godteriet deres? :P 

Anonymkode: 89616...a77

Ja, hva skjer hvis vi ikke har kjøpt det i kiosken der? Får vi bot da? :P Oooooh jeg skjelver haha. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet

Selvfølgelig, gjør det alltid selv :) Det eneste jeg kjøper på kino er popcorn fordi det er så godt og drikke man får til 10kr :)

Gjest Winza
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På de kinoene det står at det ikke er lov med medbrakt; hvordan kan de kontrollere dette da? Greit nok med popcorn liksom, men hva med ting man får kjøpt både på kinoen og alle andre butikker, hvordan har de tenkt å kontrollere det? :P be om å få se kvittering på all godteriet deres? :P 

Kan bestikke dem med litt godteri :lur:

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Nå fikk jeg lyst på kino popcorn :fnise:

Jeg fikk lyst på popcorn og godteri.  :fnise:

Anonymkode: d2a8b...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skulle noen ha merket det uansett? Er jo bare å kjøpe godteri et annet sted og så ha det i veska, problem solved. Det spises jo i en mørk kinosal :) 

Anonymkode: b4013...832

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle noen ha merket det uansett? Er jo bare å kjøpe godteri et annet sted og så ha det i veska, problem solved. Det spises jo i en mørk kinosal :) 

Man bag?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du dette fra? Her i Oslo er det en smågodt butikk rett utenfor Saga kino. Mener du at folk ikke skal kjøpe sin smågodt derfra før de går inn på kino rett ved siden av? Klingenberg kino er forøvrig på andre siden av gaten. Folk kjøper også derfra. Klingenberg krever at du fyller en boks. Du kan ikke fylle pose og de har VELDIG begrenset med type smågodt. Det du sier her har jeg aldri hørt om. Ikke LOV?

Les de andre svarene mine i tråden. På "min" kino står det stort skilt om at dette ikke er lov.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Les de andre svarene mine i tråden. På "min" kino står det stort skilt om at dette ikke er lov.

ok :)

AnonymBruker
Skrevet

Tar alltid en Ronja på kinoen jeg, sniker med meg godteri (godtesnop) i veska mi kjøpt på Kiwi elns. Lov eller ei. Vaktene på kinoen kan da ikke ransake veska mi heller? Sånn "Har du godtesnop? HAR DU?? HAR du sjokoladesnop i veska di?!"

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg var på kino gjorde jeg det, men det var etter at vi fikk beskjed om at kortterminalen og hele kassesystemet deres etc ikke virket da. Når det er slik, så får de ha det så godt. :)

Anonymkode: fcdf9...c5c

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den du sitter ved siden av skjønner det.

Gjest Magnifiq
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den du sitter ved siden av skjønner det.

Hvordan?

om jeg kjøper godis i kiosken på kinoen så legger jeg det jo i vesken etter jeg har betalt. Så hvordan skal noen se hva som er kjøpt på kiwi og hva som er kjøpt på kiosken?

Skrevet

Jeg har i årevis kjøpt smågodt på matbutikk og tatt med, aldri tenkt på at det ikke skal være greit. Ingen ser jo forskjell. Tenker at det de selger i kiosken på kinoen også bør være greit å kjøpe et annet sted og ta med.

Noe annet å komme med en pizza, for eksempel. Ja, har faktisk sett noen som prøvde å få det med seg inn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her står det ingen skilt om at medbrakt ikke er lov. Godteriet som selges i kinokiosken er også helt vanlig godteri så ingen kan vel vite om det er kjøpt i kiosken eller på kiwi. 

Anonymkode: 766b7...bb8

Gjest Winza
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk lyst på popcorn og godteri.  :fnise:

Det er noe med kino popcorn som gjør at det smaker veldig godt :D Skulle ønske hjemmelaget var slik

Gjest Rose11
Skrevet

Her står det skilt om at medbrakt popcorn ikke er lov, men ingenting om medbrakt brus og godteri. De kan virkelig ikke ta noen på det. Hvordan skal vi vite det ikke er lov når det ikke står noen plass? Nei, jeg tar med snop med god samvittighet :) 

Hehe,  jeg har også opplevd at noen har tatt med seg pizza fra Peppes. Dørvakten sa først nei, men de fikk ta den med inn likevel.  

Skrevet

Ja, har alltid med lommelerka! :skya:

Skrevet

Pleier alltid å ta med selv. 

Skrevet

Jeg valser ofte inn med feks kiwiposen hvis det var der jeg kjøpte brus, godteri osv. Aldri blitt stoppet. Kan tenkes at de er noe strengere utenfor storbyene da de trenger å tjene penger på kioskene. Har aldri sett "forbudtskilt" eller noe her i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...