Nonymuss Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Hei hei! Jeg skal på kino med fruen på fredag og lurer kjapt på om det er noen lover for å ta med medbrakt godteri? Tenkte litt på å kjøpe en pose smågodt for en levelig penge istedenfor å blåse hele lønninga i kinokiosken. Takk på forhånd for svar!
Sirah Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Det er vel strengt tatt ikke lov med medbragt på kino, men veldig mange gjør det. Å kjøpe godteri i kinokiosken er jo ran. 10
Anonym2467 Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 Vi har alltid med utenfra, men det er mest fordi utvalget ikke alltid er så bra på all kinoer.. Har aldri fått tilsnakk eller rare blikk så tror det er veldig vanlig ☺ 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Har alltid medbrakt, det er jo svindyrt å kjøpe på kinoen, aldri noen som har sagt noe heller.
Blåklokke Skrevet 30. mars 2017 #6 Skrevet 30. mars 2017 Jeg popper popkornet mitt hjemme og tar det med litt sånn diskret i en romslig veske! Er egentlig ikke gnien ellers, men halvgammelt, svinedyrt kinopopcorn kjøper jeg bare ikke! 2
Sirah Skrevet 30. mars 2017 #7 Skrevet 30. mars 2017 (endret) På kinoene her står det skilt om at medbragt ikke er lov. Greit å se at noen kinoer andre plasser er litt løsere i reglene Endret 30. mars 2017 av Sirah
Cleopatra. Skrevet 30. mars 2017 #8 Skrevet 30. mars 2017 20 minutter siden, Sirah skrev: Det er vel strengt tatt ikke lov med medbragt på kino, men veldig mange gjør det. Å kjøpe godteri i kinokiosken er jo ran. Hvor har du det fra? Selvsagt er det lov. Det har jeg så og si alltid gjort. 2
Sirah Skrevet 30. mars 2017 #9 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, Fireball skrev: Hvor har du det fra? Selvsagt er det lov. Det har jeg så og si alltid gjort. På kinoen her står det skilt om at medbragt ikke er lov. Det gjør det også på de andre kinoene i området
Arkana Skrevet 30. mars 2017 #10 Skrevet 30. mars 2017 På vår nærmeste kino står det skilt om at medbrakt popcorn ikke er lov, ellers ingen regler. VI tar alltid med medbrakt drikke og godteri, å skulle kjøpe kioskvarer for fem hver gang vi er på kino er unødvendig dyrt.
Cleopatra. Skrevet 30. mars 2017 #11 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, Sirah skrev: På kinoen her står det skilt om at medbragt ikke er lov. Det gjør det også på de andre kinoene i området Åja det har jeg aldri sett! Bor du kanskje på en liten plass? 1
Sirah Skrevet 30. mars 2017 #12 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, Fireball skrev: Åja det har jeg aldri sett! Bor du kanskje på en liten plass? Nei jeg gjør egentlig ikke det. Bor i en mellomstor by med en av Norges største byer en times kjøretur unna. Men godt å høre at reglene er litt løsere andre steder Kinogodt er jo fryktelig unødvendig dyrt!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #13 Skrevet 30. mars 2017 1 minutt siden, Sirah skrev: På kinoen her står det skilt om at medbragt ikke er lov. Greit å se at noen kinoer andre plasser er litt løsere i reglene Jeg tar med godteri fra Rema Anonymkode: 5feca...c01 14
Sirah Skrevet 30. mars 2017 #14 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tar med godteri fra Rema Anonymkode: 5feca...c01 Haha 😂 (som regel jeg også, gjemt langt nede i vesken mens jeg føler meg småkriminell 🙈) 1
Vackra Skrevet 30. mars 2017 #15 Skrevet 30. mars 2017 Nå ble jeg overrasket, trodde virkelig det var lov å ta med medbrakt. Det har ikke engang slått meg at det kunne være ulovlig haha. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. mars 2017 #16 Skrevet 30. mars 2017 På kinoen her er det ingen skilter med at medbrakt ikke er lov, men det er nok forskjell fra kino til kino.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #17 Skrevet 30. mars 2017 Her er det ikke lov med medbrakt. Men alvorlig talt. Det er svindyrt å handle i kiosken der. Er jeg med venninner/mannen, så kjøper jeg gjerne der. Jeg kjøper svært lite, og popcornet er uansett fantastisk der. Har jeg med barna mine, så må det bli medbrakt, fordi ene datteren min har allergier og får derfor kun godteri fra forsegla poser med innholdsfortegnelse. Det finnes dårlig utvalg av sånt i kiosken på kinoen, en pose med det, en annen for det og en tredje med en ting til... Det blir fort dyrt om hun ikke vil ha bare den ene tingen. Og det skjønner jeg jo at hun ikke ønsker, det er godt med litt forskjellig i godteposen... Anonymkode: b6e53...ab6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #18 Skrevet 30. mars 2017 På de kinoene det står at det ikke er lov med medbrakt; hvordan kan de kontrollere dette da? Greit nok med popcorn liksom, men hva med ting man får kjøpt både på kinoen og alle andre butikker, hvordan har de tenkt å kontrollere det? be om å få se kvittering på all godteriet deres? Anonymkode: 89616...a77 2
LeilaS Skrevet 30. mars 2017 #19 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat der driter jeg i reglene og tar med eget. Ikke F om jeg gidder å kjøpe godteri og drikke i kiosken der. Det er sviindyrt! Jeg tar med en brusflaske og godis fra kiwi rett nedi gata 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #20 Skrevet 30. mars 2017 34 minutter siden, Sirah skrev: Det er vel strengt tatt ikke lov med medbragt på kino, men veldig mange gjør det. Å kjøpe godteri i kinokiosken er jo ran. Hvor har du dette fra? Her i Oslo er det en smågodt butikk rett utenfor Saga kino. Mener du at folk ikke skal kjøpe sin smågodt derfra før de går inn på kino rett ved siden av? Klingenberg kino er forøvrig på andre siden av gaten. Folk kjøper også derfra. Klingenberg krever at du fyller en boks. Du kan ikke fylle pose og de har VELDIG begrenset med type smågodt. Det du sier her har jeg aldri hørt om. Ikke LOV? Anonymkode: d2a8b...4d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå