Arwen Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Noen som har linker til sider hvor man kan se forskjellige bordekorasjoner? Vet jeg hadde mange linker før, men alle er blitt mystisk borte :-(
Olifant Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Mener å huske at det er noen bilder på bryllup.dk. Hvis du går inn på forumet der har de bildegalleri med forskjellige temaer (innbydelse, kjoler, buketter etc.) verdt å ta en titt!
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #4 Skrevet 17. desember 2004 må man ha noe som ligner alle andre da? Ville heller hatt noe som ikke så mange andre har. Sett dere ned og finn ut selv hvordan dere vil ha dem! Er kjempegøy! Hos oss er det tanten min som skal ta seg av det.. Bare gir farger og blomsterbestillingen til henne, med en liten annvisning om hvordan den kan være... Så får hun overraske litt. er mange bilder av dekorasjoner på sidene til div blomsterforettninger som Mestergrønn, Euroflora(interflora?) og mange flere..
Arwen Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2004 må man ha noe som ligner alle andre da? Ville heller hatt noe som ikke så mange andre har. Sett dere ned og finn ut selv hvordan dere vil ha dem! Er kjempegøy! Hos oss er det tanten min som skal ta seg av det.. Bare gir farger og blomsterbestillingen til henne, med en liten annvisning om hvordan den kan være... Så får hun overraske litt. er mange bilder av dekorasjoner på sidene til div blomsterforettninger som Mestergrønn, Euroflora(interflora?) og mange flere.. Neida, må ikke ha noe som alle andre har, men skal lage det selv, så er på jakt etter inspirasjon.
Lullu Skrevet 19. desember 2004 #6 Skrevet 19. desember 2004 Tips: Kjøp løper til midten av bordet. Finnes masse billige stoffer (chiffon, organza m.m.) i de utenlandske forretingene på Grønland i Oslo. Kjøp en haug med billige falske blomster på Nille/Plenty. Klipp opp, og strø utover bordet (jeg kjøpte sølvbladet som ble lagt her og der). Kjøp en haug med te-lys holdere på Ikea, fyll med forskjellige sand-farger Kjøp artige vaser, og få blomsterbutikken til å hjelpe deg. Vi hadde 2 stor Anturium (husker ikke helt navnet..) og gressstrå i V-formet vase (fra Løyten Lys). Samme blomster ble brukt som kirkepynt og i brudebuketten. Kubbelys i forskjellige høyder stående på glass-løper (kjøp glass i lange løpere, legg blader under osv.). Har dere bestemt dere for hvilke farger dere ønsker?
Arwen Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2004 Vi skal ha dyp rødt, hvitt og sølv. Det som er klart er kritthvit duk, hvite kubbelys i tre høyder på glassplater og chiffon liggende krøllet mitt på som en løper (i dyp rød.) Som serviettholdere og rundt lysene skal vi ha sølvvtåltråd med litt perler på tvinnet flere ganger rundt. Og så står jeg fast. Må jo ha noen blomster også, vil helst ha roser. Har lurt på å ha en glassbolle med røde og blanke stener i bnnen med flytelys og roser oppi, men er redd flytelysene brenner opp litt fort. :klø:
smilepia Skrevet 19. desember 2004 #8 Skrevet 19. desember 2004 Må jo ha noen blomster også, vil helst ha roser. Har lurt på å ha en glassbolle med røde og blanke stener i bnnen med flytelys og roser oppi, men er redd flytelysene brenner opp litt fort. :klø: Må du ha lys og blomster sammen da? Hva med bare roser flytende oppi glassbollene? Har sett bilder av blomster i vannglass/boller o.l og det er veldig pent. Tror vi ska ha noe lignende, men er ikke kommet så langt i planleggingen...
Arwen Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2004 Kanskje det, synes bare det høres litt kjedelig ut på en måte...
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #10 Skrevet 20. desember 2004 Når det nærmer seg dagen min skal jeg dekke prøvebord for å teste ut diverse idéer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå