AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #21 Skrevet 2. april 2017 25 minutter siden, Jolene skrev: Koffert er mye mer stilig enn en veske. Menn med vesker blir for feminint for meg. Ingenting galt med å være mann og feminin, men jeg foretrekker maskuline menn. Koffert blir litt vel formelt og gammeldags i min mening. Anonymkode: 53b3a...eca 2
Gjest lipgloss Skrevet 2. april 2017 #22 Skrevet 2. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Koffert blir litt vel formelt og gammeldags i min mening. Anonymkode: 53b3a...eca helt enig
Gjest Lilli My Skrevet 3. april 2017 #23 Skrevet 3. april 2017 "Jobbveske" for menn er et must hvis kleskoden er formell. Det ser jo helt feil ut med ryggsekk og dress.
Jolene Skrevet 3. april 2017 #24 Skrevet 3. april 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Koffert blir litt vel formelt og gammeldags i min mening. Anonymkode: 53b3a...eca Godt vi har forskjellige meninger! Jeg foretrekker koffert, noe min kjære heldigvis også gjør
Gjest 007_008_007 Skrevet 4. april 2017 #25 Skrevet 4. april 2017 11 timer siden, Lilli My skrev: "Jobbveske" for menn er et must hvis kleskoden er formell. Det ser jo helt feil ut med ryggsekk og dress. Spørsmålet er hvem som har bestemt det. Har noen tenkt hvor latterlig det egentlig ser ut med slips? Jeg digger de som tør å bøye "normene" litt og viser at de ikke er for konforme.
brownbrown Skrevet 4. april 2017 #26 Skrevet 4. april 2017 På 4/2/2017 den 17.43, Carrot skrev: En Mann som VÅGER være seg selv, ta egne valg, gå som han vil, kle seg som han vil osv er drisexy! Og vesken var fin den også 2
Cuntzilla Skrevet 4. april 2017 #28 Skrevet 4. april 2017 Jeg er litt overrasket her jeg.. nesten mindblown, hehe Trodde det der "menn med veske er femi" var noe greier fra tidlig 90-tallet som var dødd ut nå. Er det en by/bygd sak? I Oslo er det iallfall helt standard, nesten uvanlig å se noen businessmenn uten en form for laptopveske.
Carrot Skrevet 4. april 2017 #29 Skrevet 4. april 2017 (endret) 20 timer siden, brownbrown skrev: Jess jess - for noen er dette drømmemannen! Endret 4. april 2017 av Carrot
Gjest Lilli My Skrevet 4. april 2017 #30 Skrevet 4. april 2017 8 timer siden, 007_008_007 skrev: Spørsmålet er hvem som har bestemt det. Har noen tenkt hvor latterlig det egentlig ser ut med slips? Jeg digger de som tør å bøye "normene" litt og viser at de ikke er for konforme. Deg om det. All den tid det er sosialt akseptert at advokater, bankansatte og eiendomsmeglere går i dress, så vil det være vanskelig å bli tatt seriøst i hettegenser. Jeg syns formell klesstil kleskode er en god ting. Det er stilig, men viser også respekt for kolleger og klienter. Samtidig gir det et mentalt skille mellom arbeid og fritid.
Gjest 007_008_007 Skrevet 4. april 2017 #31 Skrevet 4. april 2017 5 timer siden, Lilli My skrev: Deg om det. All den tid det er sosialt akseptert at advokater, bankansatte og eiendomsmeglere går i dress, så vil det være vanskelig å bli tatt seriøst i hettegenser. Jeg syns formell klesstil kleskode er en god ting. Det er stilig, men viser også respekt for kolleger og klienter. Samtidig gir det et mentalt skille mellom arbeid og fritid. Igjen; hvem har laget disse reglene? Ja til det fargerike samfunnet som tør gå sine egne veier.
Gjest Lilli My Skrevet 4. april 2017 #32 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, 007_008_007 skrev: Igjen; hvem har laget disse reglene? Ja til det fargerike samfunnet som tør gå sine egne veier. Sosiale normer, utviklet over tid. Jeg sier også ja til det fargerike samfunnet, men i enkelte stillinger bør man være fokusert på fag/sak, og ikke personlighet.
Gjest 007_008_007 Skrevet 4. april 2017 #33 Skrevet 4. april 2017 55 minutter siden, Lilli My skrev: Sosiale normer, utviklet over tid. Jeg sier også ja til det fargerike samfunnet, men i enkelte stillinger bør man være fokusert på fag/sak, og ikke personlighet. Nei til konformitet. Ja til "være-seg-selv".
Carrot Skrevet 4. april 2017 #34 Skrevet 4. april 2017 5 timer siden, Lilli My skrev: Sosiale normer, utviklet over tid. Jeg sier også ja til det fargerike samfunnet, men i enkelte stillinger bør man være fokusert på fag/sak, og ikke personlighet. Seriøst? Man kan ikke være seg om man er advokat eller lege men en uniform oppfatning? Det må være noe av det dummeste jeg har lest i dag. Greit at jeg kan strekke meg til å være enig i at å labbe rundt i badeshorts og flipflops i retten kanskje ikke er en god ide for en advokat, eller at en lege på vei til operasjonsstuen kanskje ikke skal la rastaflettene dingle fritt - men OM denne legen eller advokaten har en personlighet som trives med rastafletter så hvorfor pokker skulle DET bety noe i forhold til hvor dyktig vedkommende er i yrket sitt? Hvis man som du sier fokuserer på fag / Sak så spiller vel ikke flettene for eksempel en rolle overhode?
Gjest Lilli My Skrevet 4. april 2017 #35 Skrevet 4. april 2017 31 minutter siden, Carrot skrev: Seriøst? Man kan ikke være seg om man er advokat eller lege men en uniform oppfatning? Det må være noe av det dummeste jeg har lest i dag. Greit at jeg kan strekke meg til å være enig i at å labbe rundt i badeshorts og flipflops i retten kanskje ikke er en god ide for en advokat, eller at en lege på vei til operasjonsstuen kanskje ikke skal la rastaflettene dingle fritt - men OM denne legen eller advokaten har en personlighet som trives med rastafletter så hvorfor pokker skulle DET bety noe i forhold til hvor dyktig vedkommende er i yrket sitt? Hvis man som du sier fokuserer på fag / Sak så spiller vel ikke flettene for eksempel en rolle overhode? Ehaaa? Jeg sa da ikke noe om at de ikke kunne ha en personlighet? Men, akkurat som du selv skriver, så mener jeg de bør kle seg "anstendig"/for anledningen når de er på jobb. Så kan de riste på rastaflettene og flipp-floppe så mye de vil på fritida
Vackra Skrevet 4. april 2017 #36 Skrevet 4. april 2017 Menn med veske fra Tiger of Sweden gjør meg mer interessert, fordi da vet jeg at de har god smak. De er kjempefine! Litt skinnyjeans er også fint. Treningstights går fint. Rumpetaska må gå
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #37 Skrevet 5. april 2017 10 timer siden, Vackra skrev: Menn med veske fra Tiger of Sweden gjør meg mer interessert, fordi da vet jeg at de har god smak. De er kjempefine! Litt skinnyjeans er også fint. Treningstights går fint. Rumpetaska må gå TS her. Kjøpte faktisk ikke vesken fordi den var fra Tiger of Sweden, men mest fordi jeg likte formen og fargen på den Anonymkode: 1611d...2e6
Carrot Skrevet 5. april 2017 #38 Skrevet 5. april 2017 10 timer siden, Lilli My skrev: Ehaaa? Jeg sa da ikke noe om at de ikke kunne ha en personlighet? Men, akkurat som du selv skriver, så mener jeg de bør kle seg "anstendig"/for anledningen når de er på jobb. Så kan de riste på rastaflettene og flipp-floppe så mye de vil på fritida Men, det du sier er at en "surfer" ikke kan være advokat hvis han ikke kan legge bort "surferen" - det er jeg ikke enig i, det går fint å være begge og det bør også være slik at vi har kommet lengre enn at vi dømmer folk kun basert på vår egen oppfatning av noens ytre.
Gjest Lilli My Skrevet 5. april 2017 #39 Skrevet 5. april 2017 4 timer siden, Carrot skrev: Men, det du sier er at en "surfer" ikke kan være advokat hvis han ikke kan legge bort "surferen" - det er jeg ikke enig i, det går fint å være begge og det bør også være slik at vi har kommet lengre enn at vi dømmer folk kun basert på vår egen oppfatning av noens ytre. Det er jo hele poenget med uniform, at man ikke skal kunne bli dømt pga ens ytre.
mirakeles Skrevet 5. april 2017 #40 Skrevet 5. april 2017 Som mann selv synes jeg det er stilig og vurderer å kjøpe dette selv. Fint og praktisk redskap å ha dokumenter i, pc o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå