AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Jeg har byttet profilbilde nå 4 ganger i løpet av det siste året og jeg har maksimalt fått 21 likes! Hva er det galt med meg? Hvorfor får jeg ikke flere likes? Kanskje må jeg akseptere alle disse menneskene som legger meg til som venn på Facebook som jeg ikke kjenner får å oppnå å få flere likes? Anonymkode: dfd5a...182
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Du sletter ikke Facebook. Du sletter deg FRA Facebook Anonymkode: 3ed96...855 1
SesameStreet Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 (endret) Spiller det noen rolle om hvor mange som liker bildene? Endret 30. mars 2017 av SesameStreet 2
Gjest Tamsi Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Om du mener alvor (og ikke troller) synes jeg du skal gjøre det, for det høres ikke ut som du har godt av å bruke sosiale medier.
Sirah Skrevet 30. mars 2017 #5 Skrevet 30. mars 2017 Dersom du bruker så mye tid og energi på å bry deg om likes så syntes jeg du skal slette deg fra facebook. Det er faktisk bare en nettside. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. mars 2017 #6 Skrevet 30. mars 2017 Om du henger deg så mye opp i likes, så syns jeg du bør slette deg.
TheGirlWhoWaited Skrevet 30. mars 2017 #7 Skrevet 30. mars 2017 Hvis likes er den eneste grunnen til at du har Facebook, synes jeg egentlig du bare kan slette hele profilen din. Dette blir for alvorlig for deg. Facebook er ikke til for å samle likes. 2
Salka Skrevet 30. mars 2017 #8 Skrevet 30. mars 2017 Hvorfor bry seg så mye om likes da, herreguuuud. Syns det likeshoreriet tar helt av. Mange som klager på for få likes. Jeg har kuttet ut Facebook, ikke fordi jeg ikke fikk likes, for det fikk jeg, men fordi jeg er drittlei sosiale medier. Rett og slett. Jeg skjønner ikke vitsen med å dele alt man gjør og legge ut en masse bilder av seg selv og maten man spiser. Jeg gidder ikke en gang å dele store begivenheter, de nærmeste får jo vite det uansett, så hvorfor skal jeg dele det med bekjente som jeg uansett har lite eller ingen kontakt med? For mange er Facebook bare skryt, skryt og atter skryt og fisking etter likes. Trist at det er blitt sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #9 Skrevet 30. mars 2017 Da bytter du for ofte, liker sjelden andres eller skriver for lite. Anonymkode: 710cf...ba3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #10 Skrevet 30. mars 2017 Jeg vurderer også å slette meg fra facebook, men tydeligvis ikke av samme grunn som deg. Anonymkode: fba4e...465
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #11 Skrevet 30. mars 2017 Jeg leser stadig sånne farvel Facebook statuser, men de kommer oftest tilbake etter noen dager. Like tåpelig som de som lager farvel KG tråder, også komme tilbake en uke senere. Hvorfor ikke bare gjøre det uten å gjøre ett nummer ut av å slette seg fra SoMe? Ingen bryr seg. Anonymkode: 41382...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå