Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trenger så sårt noen råd akkurat nå. Jeg har en veldig god kamerat som jeg bare blir bedre å bedre venner med, vi kan fortelle hverandre alt.

Det som gjør dette så komplisert, er at vi tidligere har datet og nesten blitt sammen. Det har vært utrolig vanskelig å komme over han og jeg har aldri vært så forelsket i noen som jeg er i han.

For 1/2 år siden begynte vi å ta opp kontakten som venner. Men i dag så pratet vi om forelskelse og han sa han var forelsket, ikke i meg, men i en annen. Det kom aldri til å bli dem, denne jenta møtte han i april i fjor. Endelig fikk jeg vel bekreftet at det aldri kommer til å bli meg og han. Tro meg det såret. Allikvel føler jeg meg litt lettet da han har gitt meg blandede signaler.

Bør jeg kutte han ut?? eller hva gjør deg nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Da må du stille deg noen spørsmål.

Hvordan er han som venn/er han en god venn? Kan du ignorere følelsene du har for han? Kan du leve med å ev. bli såret hvis han faller for andre jenter?

Gjest jeg som skrev innlegget
Skrevet

I april i år mente jeg. Han sa også at han aldri hadde likt noen så godt som henne. Jeg har vel egentlig levd litt i en illusjon og håpet på at han hadde de samme følelsene for meg.

Skrevet
I april i år mente jeg. Han sa også at han aldri hadde likt noen så godt som henne. Jeg har vel egentlig levd litt i en illusjon og håpet på at han hadde de samme følelsene for meg.

Nå vet du at han ikke er interessert i deg, kun som en venn. (venner er viktig, viktigere enn kjærester...)

Enten trenger du nå litt tid, til å komme over følelsene dine, eller du går videre, herfra til vennskap?

Gjest Cassius8_
Skrevet
(venner er viktig, viktigere enn kjærester...)

Enda bedre dersom det er samme person, noe som såvidt jeg forsår er hva hun håper på skal være tilfelle.

Skrevet

vet han at du har det sånn?

dersom dere er gode venner og prater om alt, er det ikke enklere dersom han vet? så han kan være mer konkret i signaler, og kanskje vente litt med å dele alle sine vakre følelser for andre med deg? :wink:

er han en virkelig god venn og dere har ett godt venneforhold, så bør du ihvertfall snakke med ham!

jeg har selv mistet GODE venner fordi de etter ett år fortalte at de alltid hadde likt meg mer og håpet på at det en dag kunne bli noe... når jeg sa at jeg dessverre ikke hadde de følelsene, så ble de bare borte!! :( og det var jo kjempetrist, for det var jo noen jeg så på som virkelig gode venner!!! og det er vondt å miste!

uten den praten da, så sitter man gjerne igjen med en følelse av å ha blitt "lurt"... var det bare meg som gikk rundt å TRODDE vi var gode venner? siden min interesse manglet for noe mer, så blir vedkommende bare borte, VAR det annet en ønske om noe mer da? var vennskapet virkelig?

prat!! også om du trenger å holde deg unna en stund, så prat med ham om det først, slik at han kan forstå og vite hva du trenger. (det er viktig også i vennskap) :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for gode råd, problemet er at jeg tror han har skjønt at jeg har følelser for han. Han sa egentlig ikke så mye om denne jenta, bare at han var forelsket i henne, men at det aldri kunne bli noe mer. Når jeg prøvde å hinte innpå at han likte henne bedre enn det han utgir, fordi han fremdeles tenker på henne, benekter han det. Han traff henne tilfeldig her om dagen det er derfor jeg tror det har blitt litt rippet opp i for hans del.

Har noen av dere opplevd noe lignende??

F.... ta... Hva skal jeg gjøre??? Er alt håp med han er ute???

Gjest registrert gjest ii
Skrevet

Har det helt likt som deg, send meg gjerne en personlig melding, så kan vi prate..

jeg vurderer å si det til han, enten vennskapet tar slutt eller ei, orker ikke mer

Hilsen registrert gjest

Gjest Anonymous
Skrevet
Har det helt likt som deg, send meg gjerne en personlig melding, så kan vi prate..

jeg vurderer å si det til han, enten vennskapet tar slutt eller ei, orker ikke mer

Hilsen registrert gjest

Hvordan skal jeg finne deg????? Hva er brukernavnet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...