AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Hei flere som er dpo denne mnd og vil hoppe inn hit og legge til deres symptomer ? Jeg er ca 6dpo og har stikkinger i magen av og til litt vondt ved eggstokkene. Flere som føler at denne ventetiden er forferdelig ? Jeg trodde først El var tideligere enn det den kansje var denne mnd , så jeg har testet nesten hver dag i 1 uke snart og bare sett blendahvite tester ( utrolig deprimerende) Aner heller ikke ved sikkerhet når IKM er det kan være alt fra 1 april til 8 april . Anonymkode: 67213...ef0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Hei TS, jeg er ikke i dpo land! Er ny på forumet og er usikker på de forskjellige forkortelsene som finnes her inne.. men jeg har tenkt å begynne prøvingen snart. Bestilte eggløsning tester og har fikk positiv test for noen dager siden, men jeg venter mensen snart.. så jeg har tydeligvis eggløsning relativt nært selve menstruasjon. (Har kort syklus også ca 25-26 dager). Kanskje du også burde teste deg nært selve menstruasjon?:) jeg fikk en veldig klar rød strek som var like sterk som kontrollstrek. Anonymkode: 8ff9f...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå