Gjest lina Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette problemet, men det begynner å bli et problem for meg. Jeg har en samboer som er mye borte i forb. med jobben sin(han reiser mye) Og vi har det veldig fint sammen, men problemet er: Han liker ikke å snakke i tlf og skjønner ikke hvorfor jeg vil snakke evt sende sms hver dag. Er dette normalt? Når vi er sammen er det supert, men med en gang han er ute å reiser blir jeg så usikker. Og jeg stoler virkelig på han, så jeg er ikke bekymert for om han er utro etc.. men jeg trodde bare det var vanlig å ville snakke med kjæresten sin når man ikke er sammen.. eller?
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Det er normalt. Er ingen telefon-person jeg heller.
Gjest lina Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 åh tusen takk, du vet ikke hvor glad jeg ble nå...
Gjest gutten Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Jeg har ikke mobil jeg engang. Snakker så og si aldri i telefonen
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har ikke mobil jeg engang. Snakker så og si aldri i telefonen Menn og telefoner... Det er normalt å ville ringe, men menn ringer sjelden, og ringer de er samtalene korte, om de ikke har kontrollbehov. Snakk med mannen din, og fortell at det kun gjelder seg om trygghet for deg.
Sheba Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 Jeg liker heller ikke å snakke i telefonen, hverken med kjæresten eller andre. Telefon er til for å gi korte beskjeder, punktum. Tekstmeldinger er forøvrig helt genialt! Som en gave fra gudene for meg ihvertfall... Når jeg og samboeren min er fra hverandre så blir det noen sms`er, men ikke hver dag. Og det har jeg ingen problemer med! Ikke la dette bli et problem for deg - folk er forskjellige, og jeg er sikker på at kjærsten din er kjempeglad i deg, men kanskje ikke like glad i telefon og sms!
MiniMjau Skrevet 17. desember 2004 #7 Skrevet 17. desember 2004 Kjæresten min også prøver å avslutte samtalen så raskt som mulig... Det er bare sånn det er..... Når han er borte så er han litt mer pratsom enn om jeg bare ringer han en dag etter jobben...
shi Skrevet 17. desember 2004 #8 Skrevet 17. desember 2004 Tror det har mye med hvem som reiser... Den som er borte opplever kanskje mye nytt, har mye å gjøre og tenker kanskje ikke på den som sitter hjemme med savnet, men det er jo alltid kos å si "god natt" før en sovner, selv om det er vanskelig å finne tid til å ringe resten av dagen... Slik har i hvertfall vi det. Jeg og samboer'n er ikke spesielt telefonglade, men når en av oss er borte er det som regel den som er hjemme som tenker mest på å ringe eller sende SMS.
Hunky Dory Skrevet 17. desember 2004 #9 Skrevet 17. desember 2004 Var visst to tråder på det samme... :oops: Og bare jeg som ikke så det ... Vel, uansett. Er ikke unormalt, alle er forskjellige
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #10 Skrevet 17. desember 2004 Hmm, er det bare jeg som har en kjæreste som ringer til meg par ganger mens har er på jobb bare for å høre stemmen min, og sender sms. Og vi har vært sammen i 3 år.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #11 Skrevet 17. desember 2004 Hmm, er det bare jeg som har en kjæreste som ringer til meg par ganger mens har er på jobb bare for å høre stemmen min, og sender sms. Og vi har vært sammen i 3 år. Nei, vi har vært sammen i 4 år og ringer hverandre ihvertfall 1 gang per dag. Som regel han som ringer, har enda ikke gått en dag uten at vi prater sammen på jobben. Men, at det er for å høre stemmen min tror jeg ikke. Mer fordi han liker å høre hvordan jeg har det osv.
Hunky Dory Skrevet 17. desember 2004 #12 Skrevet 17. desember 2004 Hmm, er det bare jeg som har en kjæreste som ringer til meg par ganger mens har er på jobb bare for å høre stemmen min, og sender sms. Og vi har vært sammen i 3 år. Nei. Helt sikkert ikke.
Scorpina Skrevet 17. desember 2004 #13 Skrevet 17. desember 2004 Vel, vi har no vært ilag i over 12 år....og i begynnelsen var det jo så klart lite med sms'er (mobil har jo bare vært "allemannseie" de siste 7-8 årene) Selv kan jeg f.eks skrive en lang sms til han og bare få "okey pus" tilbake... han liker ikke å bable i telefonen ei heller skrive ørten sms'er hver dag. Er kun det nødvendigste snakket, so to speak. Men, sånn ER han bare. Gidder ikke skulle "omvende" ham eller no sånt... Det igjen betyr jo ikke at han er no mindre glad i meg av DEN grunn!
vilja Skrevet 17. desember 2004 #14 Skrevet 17. desember 2004 Med oss er det omvendt. Han sambo er flinkest til å ringe, sende sms. Jeg koser meg alene jeg. Leser, hører musikk, besøker venner... Har ikke det store behovet for å ringe og skrive sms. Men jeg svarer på sms da.
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2004 #15 Skrevet 17. desember 2004 Samboeren min liker ikke å skrive sms men han er veldig glad i å snakke i telefonen så han ringer både titt og ofte i løpet av en arbeidsdag. Syns det er bare koselig å høre stemmen hans og si hei selv om vi ikke skravler så lenge. Om en av oss er borte hadde jeg blitt urolig om jeg ikke hørte noe fra han i løpet av en hel dag. Men det er jo oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå