Gå til innhold

Apple TV blir avbrutt av noen andres Mac!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i studentbolig og jeg kjenner ikke mine naboer, men i det siste blir Apple TV'n min avbrutt av noen sin Mac. Jeg er midt i en serie, og så står det "M*** sin MacBook air" eller noe i den duren, og så kommer det opp en kode. Det er sånn man gjør når man knytter et device med et annet at det kommer en kode, og så må man skrive det inn osv.

Okay det skjedde en gang, oki greit. Så skjedde det igjen. Greit. Så skjedde det 4 ganger på en Netflix episode, nå begynner det å bli irriterende. 

Bør jeg prøve å finne denne M*** og gi beskjed? 

Anonymkode: e2d29...0ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr vel at M**** bruker ditt trådløse modem. Så sikre modemet ditt, og problemet bør være løst. 

Anonymkode: d13e7...b68

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr vel at M**** bruker ditt trådløse modem. Så sikre modemet ditt, og problemet bør være løst. 

Anonymkode: d13e7...b68

Men jeg bor i en SIB bolig, alle har GET trådløst nett i sin egen hybel. Det betyr at M*** har sitt eget nett, bare jeg har passordet til min boks.

Anonymkode: e2d29...0ff

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr vel heller at Apple TVen vises for andre, slik at andre kan prøve å koble til den (ikke at jeg helt skjønner hvorfor de skulle ønske det da). Men ja, jeg ville prøvd å finne denne M :P

Anonymkode: 4cda4...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...