Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg får opp at den og den har bursdag på face, så går jeg stadig på "se vennskap" for å sjekke om det er enveis kommunikasjon/ gratulasjon. Er det flere enn meg som gjør det? Er det mye enveis, så står jeg over å gratulere med dagen med god samvittighet. 

Anonymkode: 50d1e...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man sjekke sånn? 

Jeg vet jo godt selv hvem jeg føler for å gratulere med dagen... så det er ikke noe tema i grunn! Driter i hvem som grarulerer meg med dagen da...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, sara salamander skrev:

Kan man sjekke sånn? 

Jeg vet jo godt selv hvem jeg føler for å gratulere med dagen... så det er ikke noe tema i grunn! Driter i hvem som grarulerer meg med dagen da...

Ja det kan man sjekke. Er bare å gå inn på profilen til personen du vil sjekke, trykke på høyre side der det er tre ..., så trykke på "se vennskap" 

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Men jeg gidder heller ikke å gratulerer folk jeg ikke har jevn kontakt med, og de vet jeg jo allerede hvem er.

AnonymBruker
Skrevet

Denne funksjonen var jeg ikke kjent med. 

Når det er sagt sletter jeg jevnlig "svadainnlegg" fra aktivitetsloggen min. Selv om det er hyggelig å gratulere noen på den aktuelle dagen, ser jeg ikke et behov for å ha det der i flere år. 

Anonymkode: b3d9b...168

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det samme... 🙈

Anonymkode: b5c2e...d39

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Herregud....så smålig! Så du vokter deg vel for å glede andre i utrengsmål? Tar deg jo mye lenger tid å sjekke dette enn å bare skrive gratulerer....

Du passer vel på at du ikke smiler til folk på gata også da? Tenk om du skulle smile til noen uten å få noe tilbake!

Anonymkode: 225a9...5d1

• Liker 2
Skrevet
På 30.3.2017 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Når jeg får opp at den og den har bursdag på face, så går jeg stadig på "se vennskap" for å sjekke om det er enveis kommunikasjon/ gratulasjon. Er det flere enn meg som gjør det? Er det mye enveis, så står jeg over å gratulere med dagen med god samvittighet. 

nei jeg gratulerer folk fordi jeg har lyst, ikke for å få noe tilbake

• Liker 1
Skrevet
På Thursday, March 30, 2017 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Gjør det jeg også 🙊og hvis vi ikke har skrevet til hverandre på mange år, og jeg ikke har møtt personen på evigheter, så hender det at det vanker en liten sletting i bursdagsgave 😈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det også,men ikke av den grunnen jeg ser at mange over her tror. Det er ikke fordi jeg er for smålig til å gratulere folk med dagen selv om de ikke har gratulert meg, men i de tilfellene der jeg sjekker er det gjerne fordi det er så lenge siden jeg har hatt kontakt med dem at det virker litt rart å gratulere dem med dagen, men hvis de gratulerte meg sist jeg hadde bursdag, vil jeg ikke fremstå som uhøflig ved å ikke gratulere dem.

Anonymkode: bfa11...161

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer de jeg har kontakt med. De som aldri kommenterer/liker hos meg,får ikke noe. Nå har jeg slettet de fleste

Anonymkode: f938f...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...