AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Når jeg får opp at den og den har bursdag på face, så går jeg stadig på "se vennskap" for å sjekke om det er enveis kommunikasjon/ gratulasjon. Er det flere enn meg som gjør det? Er det mye enveis, så står jeg over å gratulere med dagen med god samvittighet. Anonymkode: 50d1e...2cd
sara salamander Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Kan man sjekke sånn? Jeg vet jo godt selv hvem jeg føler for å gratulere med dagen... så det er ikke noe tema i grunn! Driter i hvem som grarulerer meg med dagen da... 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 3 minutter siden, sara salamander skrev: Kan man sjekke sånn? Jeg vet jo godt selv hvem jeg føler for å gratulere med dagen... så det er ikke noe tema i grunn! Driter i hvem som grarulerer meg med dagen da... Ja det kan man sjekke. Er bare å gå inn på profilen til personen du vil sjekke, trykke på høyre side der det er tre ..., så trykke på "se vennskap" Anonymkode: 50d1e...2cd
noragrets Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Nei, jeg gjør ikke det. Men jeg gidder heller ikke å gratulerer folk jeg ikke har jevn kontakt med, og de vet jeg jo allerede hvem er.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #5 Skrevet 30. mars 2017 Denne funksjonen var jeg ikke kjent med. Når det er sagt sletter jeg jevnlig "svadainnlegg" fra aktivitetsloggen min. Selv om det er hyggelig å gratulere noen på den aktuelle dagen, ser jeg ikke et behov for å ha det der i flere år. Anonymkode: b3d9b...168
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Jeg gjør det samme... 🙈 Anonymkode: b5c2e...d39
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 Hæ? Herregud....så smålig! Så du vokter deg vel for å glede andre i utrengsmål? Tar deg jo mye lenger tid å sjekke dette enn å bare skrive gratulerer.... Du passer vel på at du ikke smiler til folk på gata også da? Tenk om du skulle smile til noen uten å få noe tilbake! Anonymkode: 225a9...5d1 2
galaxy Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 På 30.3.2017 den 0.49, AnonymBruker skrev: Når jeg får opp at den og den har bursdag på face, så går jeg stadig på "se vennskap" for å sjekke om det er enveis kommunikasjon/ gratulasjon. Er det flere enn meg som gjør det? Er det mye enveis, så står jeg over å gratulere med dagen med god samvittighet. Anonymkode: 50d1e...2cd nei jeg gratulerer folk fordi jeg har lyst, ikke for å få noe tilbake 1
Meadow Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 På Thursday, March 30, 2017 den 0.49, AnonymBruker skrev: Når jeg får opp at den og den har bursdag på face, så går jeg stadig på "se vennskap" for å sjekke om det er enveis kommunikasjon/ gratulasjon. Er det flere enn meg som gjør det? Er det mye enveis, så står jeg over å gratulere med dagen med god samvittighet. Anonymkode: 50d1e...2cd Gjør det jeg også 🙊og hvis vi ikke har skrevet til hverandre på mange år, og jeg ikke har møtt personen på evigheter, så hender det at det vanker en liten sletting i bursdagsgave 😈
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 Jeg gjør det også,men ikke av den grunnen jeg ser at mange over her tror. Det er ikke fordi jeg er for smålig til å gratulere folk med dagen selv om de ikke har gratulert meg, men i de tilfellene der jeg sjekker er det gjerne fordi det er så lenge siden jeg har hatt kontakt med dem at det virker litt rart å gratulere dem med dagen, men hvis de gratulerte meg sist jeg hadde bursdag, vil jeg ikke fremstå som uhøflig ved å ikke gratulere dem. Anonymkode: bfa11...161
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 Gratulerer de jeg har kontakt med. De som aldri kommenterer/liker hos meg,får ikke noe. Nå har jeg slettet de fleste Anonymkode: f938f...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå