AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Hei alle andre arbeidsledige Hvor lenge har du søkt om jobb? Har du vært innkalt til mange intervjuer å hvorfor føler du at du ikke får napp?. Har selv vært arbeidsledig i nesten ett år nå.... eller 10 måneder... mister snart troa og selvtilitten er på bunn... Spesielt siden jeg er i ett forhold der mannen tjener mye Anonymkode: f50dd...85e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 Fikk gikk ut av døra på jobb i midten sv februar, med en sluttavtale som gir meg lønn ut november (sånn går det når bedriften ikke følger egne regler ved nedbemanning og fagforeningen kommer på banen). Ikke begynt å søke jobber enda, men har vært på to jobbsamtaler hvor de som rekrutterte kontaktet meg. Ikke blitt ny jobb enda, men har heldigvis ganske god tid frem til jeg må søke dagpenger. Anonymkode: b8c1c...225
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Gikk ut med master våren 15, søkte jobber til høsten 16. Gikk på Navkurs for å få noe og endte opp i arbeidstrening for å få erfaring innen det jeg er utdannet i. For det jeg tok, så MÅ man ha erfaring for å få jobb. Dette er det jo ingen som sier til deg. Anonymkode: 26d5a...727
buffyjenta Skrevet 30. mars 2017 #5 Skrevet 30. mars 2017 jeg har søkt jobb siden mars 2016...hadde to korte oppdrag fra august til november... så nå har jeg vel søkt jobb siden desember 2016.. begynner å bli ganske lei!!vært på intervju og slikt men blir ikke første valget. Har utdannelse og alt.
Plasticrose Skrevet 30. mars 2017 #7 Skrevet 30. mars 2017 Ferdig utdannet høsten 2014. Bare vært ringevikar siden den gang.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #8 Skrevet 30. mars 2017 Synes dette høres rart ut, min eks uten utdannelse fikk seg en jobb, men han er mann. Synes det virker lettere for menn å få seg jobb, kanskje det er en sannhet i dette? Begynner å lure, hvilke jobber søker dere? Anonymkode: ee94e...8e9
buffyjenta Skrevet 30. mars 2017 #9 Skrevet 30. mars 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dette høres rart ut, min eks uten utdannelse fikk seg en jobb, men han er mann. Synes det virker lettere for menn å få seg jobb, kanskje det er en sannhet i dette? Begynner å lure, hvilke jobber søker dere? Anonymkode: ee94e...8e9 søker administrative-sekretær- sentralbordsjobber ++
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #10 Skrevet 30. mars 2017 2 timer siden, Plasticrose skrev: Ferdig utdannet høsten 2014. Bare vært ringevikar siden den gang. Nei uff den er sur Lykke til til deg da -TS Anonymkode: f50dd...85e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #11 Skrevet 30. mars 2017 35 minutter siden, buffyjenta skrev: søker administrative-sekretær- sentralbordsjobber ++ Har du prøvd vikarbyrå? Anonymkode: ee94e...8e9
Skrotnes Skrevet 30. mars 2017 #12 Skrevet 30. mars 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle andre arbeidsledige Hvor lenge har du søkt om jobb? Har du vært innkalt til mange intervjuer å hvorfor føler du at du ikke får napp?. Har selv vært arbeidsledig i nesten ett år nå.... eller 10 måneder... mister snart troa og selvtilitten er på bunn... Spesielt siden jeg er i ett forhold der mannen tjener mye Anonymkode: f50dd...85e Hva slags jobber søker du på? Ikke begrens deg til kun ting du virkelig vil jobbe med, og/eller har en utdannelse innenfor. Det er for få jobber fordelt på for mange mennesker.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #13 Skrevet 30. mars 2017 34 minutter siden, Skrotnes skrev: Hva slags jobber søker du på? Ikke begrens deg til kun ting du virkelig vil jobbe med, og/eller har en utdannelse innenfor. Det er for få jobber fordelt på for mange mennesker. Har salgs utdannelse Søker på alt som har med salg å gjøre... Angrer virkelig på studieretningen min siden ett fagbrev innenfor salg ikke er verdt så mye. -TS .... I tillegg er jeg nå blitt gravid og føler kanskje at jeg føler at det er der dem fleste arbeidsgivere kobler opp til at jeg vil sikkert komme til å ende opp så... HA! Proved you right. Har gitt opp med å legge så mye innsats i søkingen... får bare nei uansett. Anonymkode: f50dd...85e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #14 Skrevet 30. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har salgs utdannelse Søker på alt som har med salg å gjøre... Angrer virkelig på studieretningen min siden ett fagbrev innenfor salg ikke er verdt så mye. -TS .... I tillegg er jeg nå blitt gravid og føler kanskje at jeg føler at det er der dem fleste arbeidsgivere kobler opp til at jeg vil sikkert komme til å ende opp så... HA! Proved you right. Har gitt opp med å legge så mye innsats i søkingen... får bare nei uansett. Anonymkode: f50dd...85e Her er svaret på hvorfor du ikke lander jobb, du skal ikke gi opp, du skal kjempe. Anonymkode: ee94e...8e9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #15 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her er svaret på hvorfor du ikke lander jobb, du skal ikke gi opp, du skal kjempe. Anonymkode: ee94e...8e9 Jeg har gjort det i ett år nå... sender ut personlige søknader rettet til bedriften og jeg følger også alltid opp når jeg søker på en stilling... Jeg bor i bergen... Der er det helt normalt å få 200 søkere til en 20% stilling langt borti gokk så det er ikke bare å kjempe... Anonymkode: f50dd...85e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #16 Skrevet 30. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort det i ett år nå... sender ut personlige søknader rettet til bedriften og jeg følger også alltid opp når jeg søker på en stilling... Jeg bor i bergen... Der er det helt normalt å få 200 søkere til en 20% stilling langt borti gokk så det er ikke bare å kjempe... Anonymkode: f50dd...85e Jo, det er bare å kjempe. Mange ressursvake som også er i jobb, noe jeg er glad for,men det sier jo seg selv at det nytter. Anonymkode: ee94e...8e9
buffyjenta Skrevet 30. mars 2017 #17 Skrevet 30. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd vikarbyrå? Anonymkode: ee94e...8e9 Ja er med i alle..
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #18 Skrevet 30. mars 2017 Har vært arbeidsledig siden november 2015, men var i mammapermisjon frem til april 2016. Aktiv jobbsøker siden sommeren. Anonymkode: 7d663...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå