AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Har bare tenkt å rette ut noen linjer over leppa. Jeg har tidligere vært på Zvanity i Skien og Klinikk Madeleine i Porsrunn. På Zvanity brukte han ingen bedøvelseskrem og det var altfor smertefullt. På Klinikk Madeleine brukte hun god bedøvelsessalve men resultatet ble usymmetrisk. Har brukt juvederm begge gangene og begge stedene var rimelige Ca 1500 kr. Noen som har tips til steder hvor de er flinke OG BRUKER bedøvelsesalve? På forhånd takk Anonymkode: bb6c8...856
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #3 Skrevet 17. mai 2018 På 29.3.2017 den 21.32, AnonymBruker skrev: Har bare tenkt å rette ut noen linjer over leppa. Jeg har tidligere vært på Zvanity i Skien og Klinikk Madeleine i Porsrunn. På Zvanity brukte han ingen bedøvelseskrem og det var altfor smertefullt. På Klinikk Madeleine brukte hun god bedøvelsessalve men resultatet ble usymmetrisk. Har brukt juvederm begge gangene og begge stedene var rimelige Ca 1500 kr. Noen som har tips til steder hvor de er flinke OG BRUKER bedøvelsesalve? På forhånd takk Anonymkode: bb6c8...856 Jeg er veldig fornøyd hos klinikk Madelene 😊 Alle venninnene mine går der også. Hun gir god informasjon, proff på det hun gjør og er veldig klar på at man må si ifra om man ikke er 100% fornøyd, så fikser hun det (gjorde du det?) Anonymkode: 0b862...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå