AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Har nettopp vært og postet et brev her i Oslo (vet de tømmer postkassene klokken 17.00) som ikke skal lenger enn til andre siden av byen. Hvor lang tid må jeg regne med at det tar før det kommer frem? Anonymkode: 50236...cc2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Det går ofte lang tid, selv om avstandene er korte. Sist gang jeg sendte et brev (noen måneder siden) kom det først frem etter en uke, og da sendte jeg det som A-post (hvis det heter det nå, - det var i alle fall vanlig porto). Brevet inneholdt et gratulasjonskort til et barn i familien, og kom altså frem flere dager etter bursdagen. Virker som det kun var i "gamle dager" at brev oftest kom frem dagen etter. Det var når vi sendte postkort hjem fra USA at det tok en uke.. Anonymkode: 31d4f...011
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Håper du skrev avsender bak på konvolutten, har nemlig mistet to brev på grunn av det i Oslo. De kom aldri frem og ble aldri returnert. Anonymkode: d9234...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå