Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #1 Del Skrevet 16. desember 2004 Mannen min ønsker seg et kortetui i stål eller aluminium, til å ha VISA-kortet i. (Sikkert fordi han har ødelagt flere kort fordi de blir bøyd i lommeboka...) Noen som vet hvor man får kjøpt slike? Og evt. hva de koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 16. desember 2004 #2 Del Skrevet 16. desember 2004 Hm... det var meg som spurte, var visst ikke logget inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #3 Del Skrevet 16. desember 2004 Mannen min ønsker seg et kortetui i stål eller aluminium, til å ha VISA-kortet i. (Sikkert fordi han har ødelagt flere kort fordi de blir bøyd i lommeboka...) Noen som vet hvor man får kjøpt slike? Og evt. hva de koster? Gullsmeder og klesbutikker. Sikkert hos butikker som selger lommebøker også. Gullsmedene kan ofte gravere inn navn og andre ting. Prisen er vel fra ca 150 og oppover vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. desember 2004 #4 Del Skrevet 16. desember 2004 minqe (? aner ikke hvordan det skrives, ligger på oslo city og byporten) har til 50 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #5 Del Skrevet 16. desember 2004 De selger det i de fleste veskebutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #6 Del Skrevet 16. desember 2004 aseco i oslo har dette til en rimelig penge... veldig fin faktisk i fin gaveeske også.. også kan du gravere navnet, 85 kr for en linje.. billig i forhold til andre. jeg kjøpte en slik selv, 175 for en slik med navnet mitt gravert.. billig sak og kjempe fin;) aseco ligger på oslo city og stovner så vitt jeg vet..men det er oslo da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #7 Del Skrevet 16. desember 2004 de har det på arts and crafts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #8 Del Skrevet 17. desember 2004 "Til Bords" har i Georg Jensen design Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2004 #9 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg kjøpte noen hos bokhandleren (80kr pr stk). Clas Ohlson har også (50kr pr stk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #10 Del Skrevet 18. desember 2004 tror man får de gratis i banken.. hvis man har et dnbnor kort, trorr jeg man får slike i plast eller noe sånt, i en dnbnor bank.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 18. desember 2004 #11 Del Skrevet 18. desember 2004 Så de hadde noen slike på Morris veskebutikk og hos flere klesbutikker - men kommer bare på Sams på Manglerud-senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. desember 2004 #12 Del Skrevet 18. desember 2004 De har faktisk på H&M og, men hvor god kvaliteten er på de vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. desember 2004 #13 Del Skrevet 29. desember 2004 Tusen takk for alle tips! Takket være dere fikk mannen et kortetui til jul, og det ble han veldig glad for! Ville bare si at jeg er takknemlig for at dere tar dere tid tid å svare på slike spørsmål! For meg en fire måneder gammel baby har jeg ikke sjangs til å lete rundt i butikkene. Så takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå