Gå til innhold

Hvor kjøpe kortetui?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Mannen min ønsker seg et kortetui i stål eller aluminium, til å ha VISA-kortet i. (Sikkert fordi han har ødelagt flere kort fordi de blir bøyd i lommeboka...)

Noen som vet hvor man får kjøpt slike? Og evt. hva de koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Mannen min ønsker seg et kortetui i stål eller aluminium, til å ha VISA-kortet i. (Sikkert fordi han har ødelagt flere kort fordi de blir bøyd i lommeboka...)

Noen som vet hvor man får kjøpt slike? Og evt. hva de koster?

Gullsmeder og klesbutikker. Sikkert hos butikker som

selger lommebøker også. Gullsmedene kan ofte gravere

inn navn og andre ting.

Prisen er vel fra ca 150 og oppover vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

aseco i oslo har dette til en rimelig penge... veldig fin faktisk i fin gaveeske også.. også kan du gravere navnet, 85 kr for en linje.. billig i forhold til andre. jeg kjøpte en slik selv, 175 for en slik med navnet mitt gravert.. billig sak og kjempe fin;) aseco ligger på oslo city og stovner så vitt jeg vet..men det er oslo da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

tror man får de gratis i banken.. hvis man har et dnbnor kort, trorr jeg man får slike i plast eller noe sånt, i en dnbnor bank..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de hadde noen slike på Morris veskebutikk og hos flere klesbutikker - men kommer bare på Sams på Manglerud-senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tusen takk for alle tips! Takket være dere fikk mannen et kortetui til jul, og det ble han veldig glad for!

Ville bare si at jeg er takknemlig for at dere tar dere tid tid å svare på slike spørsmål! For meg en fire måneder gammel baby har jeg ikke sjangs til å lete rundt i butikkene. Så takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...