NonJuan Skrevet 5. april 2017 #42 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Monstrum skrev: Liker @NonJuan og @Fotballflue godt Åhhhh Smelt <3 Tusen takk! Hatt det alltid Nå ble jeg et skikkelig Monstrum fan!!! 2
Monstrum Skrevet 5. april 2017 #43 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, NonJuan skrev: Åhhhh Smelt <3 Tusen takk! Hatt det alltid Nå ble jeg et skikkelig Monstrum fan!!! Jeg har fått min første fan! 1
NonJuan Skrevet 5. april 2017 #44 Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, Monstrum skrev: Jeg har fått min første fan! Hahahaha Vel monstrumet ditt er søtt
Trolltunge Skrevet 5. april 2017 #45 Skrevet 5. april 2017 Jeg liker mitt jeg. Jeg nappet det før noen nettroll. 2
Monstrum Skrevet 5. april 2017 #46 Skrevet 5. april 2017 10 minutter siden, NonJuan skrev: Hahahaha Vel monstrumet ditt er søtt 1
Testosteron Skrevet 6. april 2017 #47 Skrevet 6. april 2017 (endret) @WubWub sitt er kulest, for han har laget et helt nytt ord. Ordet er i seg selv meningsløst, og det er bra, for da har jeg ingen assosiasjoner til det fra før av, og så liker jeg at det inneholder to w-er. Det er kult, for det er så sjelden vi har w på norsk, og så liker jeg at det er et enstavingsord som blir gjentatt, og at det er en stor bokstav midt inne i det. Rett og slett originalt. Endret 6. april 2017 av Testosteron 1
Silfen Skrevet 6. april 2017 #48 Skrevet 6. april 2017 25 minutter siden, Testosteron skrev: @WubWub sitt er kulest, for han har laget et helt nytt ord. Ordet er i seg selv meningsløst, og det er bra, for da har jeg ingen assosiasjoner til det fra før av, og så liker jeg at det inneholder to w-er. Det er kult, for det er så sjelden vi har w på norsk, og så liker jeg at det er et enstavingsord som blir gjentatt, og at det er en stor bokstav midt inne i det. Rett og slett originalt. https://www.google.no/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3Fterm%3DWub%26amp%3Dtrue
Gjest antbug Skrevet 6. april 2017 #49 Skrevet 6. april 2017 Cuntzilla er så bra at jeg skulle ønske det var mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå