Sphere Skrevet 31. mars 2017 #21 Skrevet 31. mars 2017 22 timer siden, lokmeister2016 skrev: Presentasjons angst? Kansje derfor han ble slapp stresser formye Litt sånn: "Hei, jeg er Sphere's penis.....". Jeeeez, det var skremmende, nå kryper jeg inn i huset mitt igjen. Men ja, stress om forventninger kan veldig godt føre til at den blir slapp.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #22 Skrevet 31. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: At han blir slapp har en grunn, er du feit? Dårlig ånde? lukter du ekkelt? overdreven våt-- slike ting gjør meg slapp vertfall... mann Anonymkode: 104a6...1b9 Nei, er ganske slank, god hygiene (han sier også at heg lukter godt), men jeg blir veldig vår ja. Kan det være årsaken? Anonymkode: b3b14...378
herremann Skrevet 31. mars 2017 #23 Skrevet 31. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, er ganske slank, god hygiene (han sier også at heg lukter godt), men jeg blir veldig vår ja. Kan det være årsaken? Anonymkode: b3b14...378 Nei. Med mindre han har veldig liten penis og kjenner lite friksjon pga det er så vått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå