AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Jeg har tatt utdanning og ble grunnskolelærer/adjunkt våren 2016. Nå har jeg jobbet et år som tilkallingsvikar + at jeg er ferdig med masterutdanningen nå til våren. Til høsten har jeg fått tilbud om 50% vikariat, der det er snakk om 3 dager i uka. Hvor lange dager det blir vet jeg ikke, men i og med at det er 50% kan det vel ikke være veldig lange dager? Det jeg lurer på, er hvor mye jeg f.eks. tjener i timen/mnd? Noen som vet? Anonymkode: 4c805...222
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 50 % blir halvparten av full stilling. To fulle og en halv dag for. eks. Anonymkode: 2fe1b...343
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: 50 % blir halvparten av full stilling. To fulle og en halv dag for. eks. Anonymkode: 2fe1b...343 Minimum startlønn for en adjunkt er 415 800 kr i året i 100% stilling. Det vil si at din lønn blir 207 900 kr i året. Noen kommuner velger å gi lærere noe høyere lønn enn minimumskravet, så du kan være heldig med kommunen. Du vil heller ikke få to fulle og en halv dag med undervisning, da man ikke har fem fulle dager med undervisning i 100% stilling. Noen timer/dobbelttimer i uka er satt av til jobb utenom undervisningen (forberedelser, retting osv.) Anonymkode: fa65f...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå