Gå til innhold

hvor lenge vente..

Vilje

Anbefalte innlegg

er halvt år siden det ble slutt, og nå lurer jeg litt på om det er for tidlig å begynne dating igjen...truffet en jeg liker og har veldig lyst å data, men vet ikke om det kan være sårende for min eks at det bare har gått 6 mnd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje for å vere slem altså, men kvifor skulle du la hans sjalusi komme i vegen for di lukke? Hadde det vore seks veker og de hadde vore saman lenge og du ville behalde venskapet så kan eg forstå deg, men etter eit halvt år er det på tide å komme seg ut på markedet igjen!! Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
  Sitat
Hæ? Slutt er slutt. Hvorfor skal du ta noen hensyn til din eks om det?

:hoho::hoho:

Ser for meg greenspy..springe rundt etter en uke for å få seg litt. Det er da ikke alle som bryter med krangel, og kan fortsatt ha følelser for hverandre. Om man ser x'n med en ny etter en uke, så er vel ikke det det beste følelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:roll:

Eg syns 6mnd er lenge nok! Du trenge absolutt ikkje ha dårlig samvittighet overor X-en syns eg. Kan hende han kjem til å syns at det er rart/ekkelt å sjå deg ilag med en annen, men det kan ikkje du ta hensyn til...

Las en plass at om en gikk utav et forholdsvis langt forhold så burde en vente 3 mnd før en "begynte på en ny" viss det var en sjølv som slo opp og 6mnd viss en hadde blitt dumpa. :ler:

Det var forøvrig for sin egen del, ikkje av hensyn til X-en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
  Sitat

Tja, kan vel ikke være en god følelse å vite at eksdamen sitter inne for din skyld heller da. Fordi om man fant ut at man ikke passet sammen vil man jo gjerne at de man en gang var/er glad i skal ha det bra da. Aldri særlig morsomt å se eksen men noen ny men det skjer jo før eller senere uansett, og bedre å ta smellen med en gang spør du meg. Jeg hadde i alle fall ikke trivdes særlig godt med å vite at eksdamen prøvde å skjerme meg for verdens ondskap på bekostning av seg selv....

Enig med damene her jeg, slutt er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...