Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #21 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei 10na. Jeg må si meg helt enig med deg i denne debatten. Hasj er farlig og kan lede til sterkere stoffer, dette er et faktum. Jeg blir mektig provosert over folk som sier at hasjrøyking ikke har noen virkning. Det er en myte. Noen er rystet mot avhengigheten, men dette gjelder absolutt ikke alle, og det er disse vi må ta hensyn til ved dannelsen av nye lover. Selv har jeg en kamerat som prøvde hasj en gang, og han kaldsvettet og var helt svimmel et helt døgn etterpå. Han klarte såvidt å reise seg og kastet opp hele tiden. Han fortalte meg at før han prøvde hasj var han for legalisering og trodde ikke dette hadde noen virkning. Nå har han skiftet mening. Mvh Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mars 2002 #22 Del Skrevet 25. mars 2002 For eller mot, skadevirkninger eller ikke... har ingen forstått at DOP ER UT? Man er ikke kul når man doper seg, ikke si at det fører med seg noe godt! Visst havner ikke alle hasjere på heroin, men hva er vitsen? Hvorfor er det så inmari om å gjøre å ta seg en rev eller tjall eller hva f.... det heter denne måneden? Tapere doper seg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #23 Del Skrevet 25. mars 2002 ja, det er liksom ikke måte på hvor mye enkelte skal ruse seg når det blir helg. så full at de ikke vet hva de heter engang. er dette nødvendig for vanlig lykkelige mennesker? det som også er skremmende er at jentene har begynt å røyke og drikke mer enn guttene. hvilken framtid har disse menneskene? en venn av meg frøys nesten ihjel på trappa hjemme etter en skikkelig kule..dette er dødsfarlige saker som man ikke bør ta for lett på. dop og alkohol og nikotin ødelegger mange liv daglig, og vi bør kanskje revurdere vårt forhold til disse tingene. jeg blir så trist når jeg ser foreldre med barn, og med sigaretten i munnen. er de ikke klar over at de lærer barna sine opp i røyking og såvidt jeg forstår røyker man dop på samme måte. disse barna ser at dette er helt normalt, og har lært metoden hjemmefra. tenker med gru på hvordan det skal gå med neste generasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå