Gå til innhold

Enslig far med fire barn, har jeg sjangs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er enslig far på 31 år med fire barn på henholdsvis 2, 4, 5 og 7 år med tre forskjellige damer (nr 1 og 3 med samme). Har jeg sjangs på det åpne markedet?

Anonymkode: 094a8...2e6

Videoannonse
Annonse
Gjest Sugemerke
Skrevet (endret)

Feil tråd..

Endret av Sugemerke
Gjest Tamsi
Skrevet

Dette trigger mine varsellamper ganske så heftig, men folk er forskjellige. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: a9f61...0cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke hos meg hvertfall.

Anonymkode: 4c4a8...623

AnonymBruker
Skrevet

4 barn er ikke så ille, men 3 ulike mødre hadde jeg ikke orket. Bare tanken på feriekabaler med så mange mennesker innvolvert gjør at....nei...ikke noe for meg

Anonymkode: e9bd7...787

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg blitt skeptisk. 3 forskjellige mødre til barna (å 4 stk attpåtil). Hadde begynt å lure på om du kanskje har problemer med å holde på forhold av en eller annen grunn. Dette mener jeg hvis det hadde vært motsatt også. 

Anonymkode: 10a70...4b6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg vet om en med 5 unger med 5 forskjellige damer. Han venter nummer 6 med dame nummer 6. Han er i tillegg uføretrygdet og jobber svart, dermed ingen barnebidrag.

Så vil absolutt si at du har en fair sjanse :P 

Anonymkode: 90152...15b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt meg milevis unna, i alle fall. Alt for mange unger, alt for mange forskjellige mødre, og det at moren til to av barna tydeligvis har vært inne i bildet flere ganger... Neitakk! 
Du får sikkert napp hos noen som ikke er særlig kvalitetsbevisste. 

Anonymkode: 9d462...b74

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke aktuelt for meg.

Anonymkode: de2cd...e5b

• Liker 1
Skrevet

Antallet barn er vel ikke det værste. Det vil kanskje fremkalle spørsmål om hva det er med deg og forhold. Om du er en fin fyr har du nok sjangs likevel. Men om jeg var deg ville jeg satset på en dame som var ferdig med barn :)

• Liker 2
Skrevet

I motsetning til på det lukkede markedet..?

Du hadde ikke vært aktuell for meg i alle fall. Barnløs med et par år igjen til 30. Jeg håper at eventuelle barn skal være de første for oss begge, og blir det ikke det så vil jeg i alle fall ikke bli en del av en kabal med tre damer til som jeg må forholde meg til resten av livet. Og de første signalene du sender er heller ikke "stødig fyr man kan regne med å være sammen mes resten av livet", selv om det kanskje har vært den andre som har endt forholdene alle gangene. Å få fire barn over natten hadde i tillegg blitt en enorm omveltning i livet mitt som jeg ikke er klar for, og jeg håper igrunn at det hadde gjort meg enda mer uaktuell for deg enn hva du er for meg.

• Liker 6
Skrevet

Nei :)  Noen vil kanskje se det positive i at du er beviselig forplantningsdyktig?

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enslig far på 31 år med fire barn på henholdsvis 2, 4, 5 og 7 år med tre forskjellige damer (nr 1 og 3 med samme). Har jeg sjangs på det åpne markedet?

Anonymkode: 094a8...2e6

4 barn med 3 forskjellige så tett!

Og barn 2, er det utroskap som endte med barn??

Du virker alt annet en stabil som gir trygghet, som tross alt er det damer til syvende sist vil ha. Så nei, ingen sjans i havet her!

Anonymkode: 00886...4dc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Definer åpne markedet?  

For meg, nei. 3 ulike mødre er for mye for min del, især når alle barna er så små. Antall barn er ikke skremmende, antall mødre er. (med mindre du har hovedomsorgen for de fleste, for da gir det mindre sjans for mødre som styrer for mye)  

Anonymkode: 64ba4...e82

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skeptisk.

Du har vist tre ganger at du ikke får det til. Hva som som liksom skal bli så mye bedre den fjerde gangen er usikkert.

Anonymkode: f255f...cc7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at jeg helst ser at tidligere partnere er ute av bildet, noe som utelukker menn med barn, og da særlig fire barn. Å forholde seg til tre barnemødre, fremstår slitsomt. 

Anonymkode: 1efdf...2bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alt for mange mødre å forholde seg til. 4 barn med en mor, greit, det hadde jeg klart. Men 3 mødre? Hvordan får du helger og ferier til å gå opp i opp? Hva om du vil reise vekk ? Ville du kunne dratt på ferie en uke ?Ville man fått noe som helst privatliv? En kveld alene? En helg alene?

Anonymkode: 0906a...ea3

• Liker 3
Skrevet

Jeg foreslår at du slår deg sammen med en av de utallige "jeg har tre barn, er jeg fremdeles aktuell å date" damene på forumet her! Og: la oss få vite hvordan det går etterhvert med 7 barn og 5-6 ekser!

• Liker 9
Skrevet

Nei, for mange mødre. Virker ustabilt og slitsomt. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...