AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Er ikke dette veldig spesielt? Har jobbet på stedet 3 år, og når jeg spør om attest sender h*n forespørselen videre til kontorleder. Vanligvis har jeg fått et par setninger om innsatsen min og det har alltid vært nærmeste leder som har skrevet den. Synes dette var veldig merkelig, men ikke helt overraskende da denne personen er meget spesiell(les: sosialt tilbakestående). Anonymkode: 226a0...72c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette veldig spesielt? Har jobbet på stedet 3 år, og når jeg spør om attest sender h*n forespørselen videre til kontorleder. Vanligvis har jeg fått et par setninger om innsatsen min og det har alltid vært nærmeste leder som har skrevet den. Synes dette var veldig merkelig, men ikke helt overraskende da denne personen er meget spesiell(les: sosialt tilbakestående). Anonymkode: 226a0...72c Er det offentlig eller privat? Hos det offentlige er det ganske vanlig at man bare får en helt nøytral attest. Anonymkode: 19b85...024 2
minister-mio Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Har du gjort en god jobb? Noen sier heller nei enn å gi en dårlig attest
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 51 minutter siden, minister-mio skrev: Har du gjort en god jobb? Noen sier heller nei enn å gi en dårlig attest Ja, jeg har gjort en god jobb(ikke så troverdig når jeg skriver det selv, men har ikke annet enn veldig gode tilbakemeldinger fra de jeg har tett kontakt med hver dag). Men siden jeg har sagt fra om ting som ikke er OK på jobb, og siden sjefen ikke tåler å bli motsagt har h*n tydeligvis lagt meg for hat(svarer meg surt, ser ikke på meg/hilser ikke, gir meg dårlig referanse uten grunn og nå: gidder ikke meg referanse). Utrolig uprofesjonelt å ikke kunne skille jobb og private meninger om meg (som egentlig ikke er jobbrelatert). Anonymkode: 226a0...72c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det offentlig eller privat? Hos det offentlige er det ganske vanlig at man bare får en helt nøytral attest. Anonymkode: 19b85...024 Jeg fikk en lang, god og personlig attest fra min siste stilling i det offentlige. Gode attester og referanser er gull, så jeg føler med deg, TS! Kan du si det til ham at det er viktig for deg? Det hjelper ofte å være direkte med folk som har litt knekte sosiale antenner. Anonymkode: 6815c...def
Gjest EkteMannen Skrevet 29. mars 2017 #6 Skrevet 29. mars 2017 De 2 siste stedene jeg har jobbet har jeg skrevet attesten selv og så undertegnet sjefen 😁 tror ikke det er så uvanlig. Referanser og bekjentskap er viktigere enn attesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå