Gå til innhold

Min "Cheat Day" var skuffende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har egentlig hvert sunn store deler av livet, og de siste 5 mnd har jeg trent nesten daglig. Ikke nødvendigvis harde økter men bare trent om det er 30 min rask gange eller 60 min rolig jogging etc.

De siste dagene har jeg hvert skikkelig sugen på masse godt så bestemte meg for å ha en "Cheat Day". Endte opp med å sitte å spise pasta kokt i vann uten saus eller noe tilbehør! Det var det jeg cravet. Sitter egentlig her å er skuffet for følte dette var dagen jeg virkelig kunne kose meg, men ingenting frister og har kjøpt inn litt sjokolade å diverse som jeg smakte på men ble egentlig kvalm ;/ 

Hvorfor skjer dette !? Føler jeg har mistet noe viktig. Godteri, sjokolade, junk Food var det jeg unnet meg på spesielle dager. Men nå som jeg ikke har spist særlig av det i noen måneder gjør alt meg bare dårlig. Og her sitter jeg med min tørre pasta. Det verste er vel at jeg syns det er super godt :bond: Litt småforvirret egentlig gledet meg til denne dagen selv om det ikke var noe spesielt jeg ville spise, men var bare sugen på fet mat og sukker. 

Noen som vet hva det kommer av ? 

Anonymkode: 6536b...29f

Videoannonse
Annonse
Gjest Tamsi
Skrevet

Er ikke dette litt av et luksusproblem? :P

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Tamsi skrev:

Er ikke dette litt av et luksusproblem? :P

Haha er egentlig det ! Men bare måtte dele min frustrasjon. Heldigvis er dette mitt eneste problem verre er det ikke. Syns vel litt irriterende synd på meg når valget falt på tørr pasta av alle ting jeg kunne kost meg med på denne dagen. Føler jeg har mistet "avhengigheten" min. 

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også dårlig av godteri, men spiser litt av og til likevel. Synes det er dårlig gjort å servere meg det når jeg blir dårlig siden jeg ikke klarer å motstå :P 

Anonymkode: 898f3...669

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha er egentlig det ! Men bare måtte dele min frustrasjon. Heldigvis er dette mitt eneste problem verre er det ikke. Syns vel litt irriterende synd på meg når valget falt på tørr pasta av alle ting jeg kunne kost meg med på denne dagen. Føler jeg har mistet "avhengigheten" min. 

TS 

Hadde jeg mistet min sjokoladeavhengighet skulle jeg aldri ønsket meg noe igjen :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tamsi skrev:

Hadde jeg mistet min sjokoladeavhengighet skulle jeg aldri ønsket meg noe igjen :fnise:

:fnise: Ser den ! På en måte er det vel en bra ting, men syns det er litt rart. Smaksløkene mine er helt forvirret :mynona:

TS

Gjest Lilli My
Skrevet

Man blir faktisk avhengig av sukker. Du har, ved å holde deg unna, kvittet deg med avhengigheten. Da har ikke kroppen lyst på sukker lenger, og det smaker ikke like godt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok piffet opp pastaen med en god olivenolje, litt hvitløk og kanskje noen cherrytomater. 

Anonymkode: da770...2f6

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok piffet opp pastaen med en god olivenolje, litt hvitløk og kanskje noen cherrytomater. 

Anonymkode: da770...2f6

Og parmesan.

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg elsker sjokolade, men søtsuget har så og si gitt seg, så tror ikke det er så unormalt nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...