Gå til innhold

Hva ville du satt pris på å få av en venninne? (julegave)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en gang en bærepose full av ferske, hjemmelaget kanelsnurrer, og det gjorde susen for meg med så lite tid til denslags!

Men så er jeg 33 med fire unger og bikkje.... :wink:

Skrevet

Kan komme med litt eksempler på hva jeg gir til venninner, som jeg hadde blitt glad for iallelfall! :nisseblunk:

En cd eller dvd sammen med favorittgodiset mitt? Gjerne en cd/dvd som jeg ser er spesiellt plukket ut til meg (artist jeg liker godt, en god, gammel film vi har gode minner fra sammen...

Gavepose med "stæsj" fra f eks Hennes. En kul veske eller et belte, en "ordentlig" lip gloss (eks Max Factor Silk Gloss?), ørepynt el et armbånd, en krukke Dove body cream.... (og godis)

En bok (paperback) i stil hun kan like? Fleecepledd (billige og knallfine på KID)...og GODIS!

Ok. Jeg tror moralen her er - så lenge jeg får godis så hadde jeg blitt glad! :hoho:

Skrevet
....Ok. Jeg tror moralen her er - så lenge jeg får godis så hadde jeg blitt glad! ...

Hehehe....jeg tror det er mange med sukker-tanna intakt her ;)

Jeg fikk ifjor av en god venninne min favoritt løs-te i en nydelig te-krukke og en stor pose med favoritt-løs-vekt-godis* i en annen krukke. DET var gave jeg satte stor pris på :)

*= syrlig og salt

Gjest Betty Boop
Skrevet

- Forskjellig tilbehør som hårpynt, smykker, skjerf og pene strømper

- Bøker

- Kjøkkenutstyr

- Kosmetikk/hud- og hårpleieprodukter

Skrevet

Venninegaver jeg har fått som jeg husker:

Oppskrift på en yndlingskake, former til denne samt ingrediensene ferdig oppmålt.

Gavekort på middager utover vinteren (vanlige hverdagsmiddager). Så koselig!

Hjemmestrikka og tova veske.

Hjemmelaget saft.

Abonnement på blad.

Kinobilletter.

Skrevet

mine venner i år får lysskåler med pyntesand og små lys..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Noe personlig til meg, for husting får vi fra alle de andre. :wink: Så alt som er personlig er bra.

Gjest Toantine
Skrevet

Personlige godsaker som kremer, parfymer, en flaske vin, lottolapper, konfekt... Noe som jeg hkan ha for meg selv :)

Skrevet

Jeg ville satt pris på noe personlig: såpe, krem, hårprodukt, øredobber, smykke, skjerf, vin, sjokolade.... Kanskje noe hjemmelaget......

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt body butter og body scrub til min bestevenninne. De andre kjøper jeg ikke til. Fin ordning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...