Gjest Wynja i.i Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Legg gjerne til hvor gammel du er.
LilleMy Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Jeg fikk en gang en bærepose full av ferske, hjemmelaget kanelsnurrer, og det gjorde susen for meg med så lite tid til denslags! Men så er jeg 33 med fire unger og bikkje....
Gjest Espera Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Kan komme med litt eksempler på hva jeg gir til venninner, som jeg hadde blitt glad for iallelfall! En cd eller dvd sammen med favorittgodiset mitt? Gjerne en cd/dvd som jeg ser er spesiellt plukket ut til meg (artist jeg liker godt, en god, gammel film vi har gode minner fra sammen... Gavepose med "stæsj" fra f eks Hennes. En kul veske eller et belte, en "ordentlig" lip gloss (eks Max Factor Silk Gloss?), ørepynt el et armbånd, en krukke Dove body cream.... (og godis) En bok (paperback) i stil hun kan like? Fleecepledd (billige og knallfine på KID)...og GODIS! Ok. Jeg tror moralen her er - så lenge jeg får godis så hadde jeg blitt glad!
Scorpina Skrevet 17. desember 2004 #4 Skrevet 17. desember 2004 ....Ok. Jeg tror moralen her er - så lenge jeg får godis så hadde jeg blitt glad! ... Hehehe....jeg tror det er mange med sukker-tanna intakt her Jeg fikk ifjor av en god venninne min favoritt løs-te i en nydelig te-krukke og en stor pose med favoritt-løs-vekt-godis* i en annen krukke. DET var gave jeg satte stor pris på *= syrlig og salt
Gjest Betty Boop Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 - Forskjellig tilbehør som hårpynt, smykker, skjerf og pene strømper - Bøker - Kjøkkenutstyr - Kosmetikk/hud- og hårpleieprodukter
wok Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 Venninegaver jeg har fått som jeg husker: Oppskrift på en yndlingskake, former til denne samt ingrediensene ferdig oppmålt. Gavekort på middager utover vinteren (vanlige hverdagsmiddager). Så koselig! Hjemmestrikka og tova veske. Hjemmelaget saft. Abonnement på blad. Kinobilletter.
liv Skrevet 17. desember 2004 #7 Skrevet 17. desember 2004 mine venner i år får lysskåler med pyntesand og små lys..
Gjest Madam Felle Skrevet 17. desember 2004 #8 Skrevet 17. desember 2004 Noe personlig til meg, for husting får vi fra alle de andre. Så alt som er personlig er bra.
Gjest Toantine Skrevet 18. desember 2004 #9 Skrevet 18. desember 2004 Personlige godsaker som kremer, parfymer, en flaske vin, lottolapper, konfekt... Noe som jeg hkan ha for meg selv
ella.P Skrevet 18. desember 2004 #10 Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville satt pris på noe personlig: såpe, krem, hårprodukt, øredobber, smykke, skjerf, vin, sjokolade.... Kanskje noe hjemmelaget......
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #11 Skrevet 19. desember 2004 Jeg har kjøpt body butter og body scrub til min bestevenninne. De andre kjøper jeg ikke til. Fin ordning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå