AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Eller synes de fleste at det er supert med kvinner som sjekker opp menn? Tar gjerne imot tips til hvordan dere evt liker at vi tar initiativ.. 😊 Anonymkode: 51d60...3bf
Gjest Overrasket Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Kommunikasjon rett frem, ikke noe subtil hinting, ingen lange, sendrektige prosesser.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 "Hei, vil du finne på noe/ta en kaffi/komme på besøk/?" Anonymkode: 51d60...3bf
Sphere Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Jeg er veldig positiv til kvinner som initiativ. Jeg elsker flørting med blikk, men kan også gjerne være veldig direkte også.
Vemund Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 Liker initiativ. Bare å begynne å prate med meg, smile, flørte, få nummeret mitt så fikser vi det! 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. mars 2017 #7 Skrevet 29. mars 2017 Det er kjempepositivt. Jo mer derekte desto bedre. Mange av oss skjønner ikke hint i det hele tatt.
Sykkelkopp Skrevet 29. mars 2017 #8 Skrevet 29. mars 2017 Det er super dupert Men ta initiativ ved å gjøre litt mer enn bare smile pent da Du kan gjøre det meste . Du kan for så vidt bare gi nummeret på en lapp til og med Eller grabbe tak i penis Eller se personen dypt i øynene og så kysse, sånn som på film eller si Ådusersyktsværutohmygoshjegrødmerkanduhjelpemegåtrenepliiiizsålagerjegmiddagigjengjeldok?sijaa
Mr. Kilmister Skrevet 29. mars 2017 #9 Skrevet 29. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller synes de fleste at det er supert med kvinner som sjekker opp menn? Tar gjerne imot tips til hvordan dere evt liker at vi tar initiativ.. 😊 Anonymkode: 51d60...3bf Er alltid koselig å bli skjekket opp. Bare smil å være åpen for samtale. Funker som bare det😉 Vi er enkle vet du.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #10 Skrevet 29. mars 2017 Ja, jeg liker det ikke. Det er fordi jeg er en people please, og føler at jeg må ligge med dem for ikke å såre følelsene deres, eller for at de ikke skal gå rundt og si slemme ting om meg. Og det er problematisk, i og med at jeg har kjæreste. Anonymkode: a18c2...f9d 2
Sykkelkopp Skrevet 29. mars 2017 #11 Skrevet 29. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg liker det ikke. Det er fordi jeg er en people please, og føler at jeg må ligge med dem for ikke å såre følelsene deres, eller for at de ikke skal gå rundt og si slemme ting om meg. Og det er problematisk, i og med at jeg har kjæreste. Anonymkode: a18c2...f9d lol 3
brownbrown Skrevet 29. mars 2017 #12 Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Hei, vil du finne på noe/ta en kaffi/komme på besøk/?" Anonymkode: 51d60...3bf ikke spør en mann om han vil ta en kaffe, please. kanskje om han 35 og over. men ellers nei
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #13 Skrevet 29. mars 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: ikke spør en mann om han vil ta en kaffe, please. kanskje om han 35 og over. men ellers nei Heh? Surr inn! M-26 Anonymkode: 4ae27...22d 5
herremann Skrevet 29. mars 2017 #14 Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: ikke spør en mann om han vil ta en kaffe, please. kanskje om han 35 og over. men ellers nei Og hva er så aktuelt om man er yngre enn 35, netflix and chill? 4
LadyL Skrevet 29. mars 2017 #15 Skrevet 29. mars 2017 24 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Det er super dupert Men ta initiativ ved å gjøre litt mer enn bare smile pent da Du kan gjøre det meste . Du kan for så vidt bare gi nummeret på en lapp til og med Eller grabbe tak i penis Eller se personen dypt i øynene og så kysse, sånn som på film eller si Ådusersyktsværutohmygoshjegrødmerkanduhjelpemegåtrenepliiiizsålagerjegmiddagigjengjeldok?sijaa Mjaaaaaa....vet ikke helt om den "du kan bare gi nummeret på en lapp" funker, jeg har enda ikke hørt noe 2 år etter 😂 Hadde kanskje vært mer suksess hvis vi faktisk hadde snakket litt sammen først så han ikke trodde jeg var klinkokos 😉
brownbrown Skrevet 29. mars 2017 #16 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, herremann skrev: Og hva er så aktuelt om man er yngre enn 35, netflix and chill? hahah, nei, kan bare spørre om å finne på noe å vise at man er interessert, men kaffe er ordentlig kjedelig. netflix og chill er jo også mulig, er mulig å se på serier og film uten at man skal hinte til sex eller prøve seg
Sykkelkopp Skrevet 29. mars 2017 #17 Skrevet 29. mars 2017 2 minutter siden, LadyL skrev: Mjaaaaaa....vet ikke helt om den "du kan bare gi nummeret på en lapp" funker, jeg har enda ikke hørt noe 2 år etter 😂 Hadde kanskje vært mer suksess hvis vi faktisk hadde snakket litt sammen først så han ikke trodde jeg var klinkokos 😉 Du kan aldri være 100%, han var vel bare ikke interessert. Livet går videre og han hadde sikkert en god dag Du vil ikke bli sett på som kokos, det er heller søtt 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #18 Skrevet 29. mars 2017 3 minutter siden, brownbrown skrev: hahah, nei, kan bare spørre om å finne på noe å vise at man er interessert, men kaffe er ordentlig kjedelig. netflix og chill er jo også mulig, er mulig å se på serier og film uten at man skal hinte til sex eller prøve seg Men bare fordi du synes det er kjedelig så trenger du vel ikke å be alle om å la være å gjøre det "med mindre man er 35"? Kaffe sammen er en helt normal måte å treffes på og bli kjent på. M-26 Anonymkode: 4ae27...22d 5
brownbrown Skrevet 29. mars 2017 #19 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men bare fordi du synes det er kjedelig så trenger du vel ikke å be alle om å la være å gjøre det "med mindre man er 35"? Kaffe sammen er en helt normal måte å treffes på og bli kjent på. M-26 Anonymkode: 4ae27...22d du trenger ikke skrive M-26 hver gang du er ferdig å skrive, mange menn på min alder som syns det er drita kjedelig å bli spurt om å treffes over en kaffe
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #20 Skrevet 29. mars 2017 Se for dere situasjonen, jeg snakker med en som jeg akkurat har blitt kjent med. Utveksler noen ord hvis vi møtes, usikker på om han er hyggelig eller flørter. Hvis jeg spør ansikt til ansikt, bør jeg da si feks "si ifra hvis du vil finne på noe/gå tur/ en dag/ i løpet av helgen?", og la den henge litt i luften, slik at han har mulighet til å avslå senere på mld, eller bør jeg foreslå en spesifikk dag, og sette han i posisjonen der han må ta et standpunkt og eventuelt avvise meg med en gang? ("Vil du gå en tur på søndag?") Synspunkt? (Vi er 30+) Anonymkode: 51d60...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå