AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Hvor mye arbeidet du, og hvilken måte å arbeide på følte du at du lærte mest av? Jeg trenger 6 i 1P eksamen, men vet ikke helt hvor jeg skal starte. Fikk 4 i 1T (arbeidet da veldig lite med faget). Anonymkode: a90ec...e4d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 tok opp 1P i høst, fikk 5 og hadde også 4 i 1T. men så skal det sies at flere har etter høsteksamen klagd over at den var altfor vanskelig og lærerne på skolen min har blant annet sagt at våreksamen sikkert blir en hel del lettere for å "kompensere" for høsteksamen. men jeg øvde ihvertfall med å gjøre oppgaver i boken først(på ting jeg følte meg usikker på), og leste også i boka slik at jeg fikk oversikt over ting jeg hadde glemt ut hvordan jeg gjorde o.l. lagde også regelbok. etter at jeg sa meg ferdig med oppgavene i boka gikk jeg rett på eksamensoppgaver og løste vel 6-7 eksamener eller noe sånn.. arbeidet ikke så mye som jeg burde gjort, haha, begynte å jobbe for alvor kanskje en uke før eksamen(hadde tidligere sett litt på eksamenshefter og sånn men aldri begynt å arbeide med stoffet). men satt flere timer til dagen den uka da, og helga før arbeidet jeg sikkert halve døgnet. Anonymkode: 5ae47...0a0
ValarMorghulis Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Hvis du fikk 4 i 1T med lite arbeid vil du nok trenge minimalt med forberedelse til 1P. Vil anbefale deg å bare jobbe deg gjennom de 4-5 siste eksamenene som er gitt i faget, så er du mest sannsynlig klar!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Jobba med det et par dager før eksamen, og fikk lett en 6er. Anonymkode: 1d517...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå