Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg og samboeren min hadde pause og brudd for kort tid tilbake. Vi er nå funnet sammen igjen. MEN jeg mistenker han for å ha vært forelska i en kollega...derfor ble det brudd den gangen. Han blå nekter og sier de bare er venner. Har ikke funnet noen skikkelige bevis annet enn en melding hvor hun skriver at hun savner han osv...

Har lyst til å be han velge vennskapet eller meg, men det vil han ikke svare på engang. Hva mener dere? Er jeg hysterisk? Hvordan skal jeg finne ut om han har hatt et forhold til dette mennesket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan kanskje ikke finne det ut. Men du må finne på om du kan stole på kjæresten din, eller ikke. Dersom du ikke stoler på det han sier, er det kanskje ikke liv laga mellom dere. Dersom han ikke har hatt noe forhold til sin kollega må han jo bli innmari irritert på deg som ikke gir deg med å mase om det. Det vil ødelegge forholdet. Jeg kan godt tenke meg at hun kunne sendt ham en sms hvor det stod at hun savnet ham, uten at de har hatt noe forhold. Det fremstår som et helt reellt alternativ. Hvor sjalu er du egentlig?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ekskjæresten min har fått mld av jenter som skriver at de savner ham, jenter som var forelsket i ham og ikke han i dem.

Jeg har også fått mld av kompisen min hvor han skiver at han savner meg, men siden vi er gode venner, så savner vi hverandre som venner. Og det har aldri vært eller kommer til å være noe mellom oss. (begge er forlovet og samboere)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvordan klarer du å være sammen med en du IKKE stoler på? Det må jo være forferdelig vondt, å leve med misstankene. Kanskje det beste hadde vært å være alene. Så kan du treffen en annen, når du er klar for det.

Men er du veldig sjalu av deg, bør du nok gå inn i deg selv. For da er det minimalt han kan gjøre, for å få deg til å stole på seg.

Skrevet

Hvis det er slik at han er forelska i kollegaen og hun i ham (derfor "savner deg" -meldingen): Hvorfor er han nå tilbake hos deg og ikke sammen med henne? Siden dere har gjort det slutt og vært fra hverandre en tid? Hvorfor tror du at han vil være sammen med deg hvis de to er forelska?

Skrevet

Enig med Embla, og en annen ting. Dersom han var sammen med henne mens det var slutt mellom dere, hva så? Det var jo slutt...

Enten må du stole på han nå, og gå videre, eller så virker det håpløst spør du meg.

Uten tillit er det ikke så mye vits, det dreper jo alt som heter livslyst...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner godt at du lurer jeg, og syns godt han kan være ærlig med deg om grunnen til bruddet/pausen.

Men, du må jo velge om du skal stole på de svarene han gir da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...