Gå til innhold

Tatovering, design

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Lurer på om det finnes noen plass man kan henvende seg for å få ulike designforslag til tatovering?

Saken er at jeg har utrolig lyst på en half-sleeve på overarmen, og jeg har noen tanker om ulike ideer og hva jeg vil at tatoveringen skal formidle / historien den skal fortelle, men jeg vet ikke helt hvordan tatoveringen skal se ut for å formidle denne historien.

Siden jeg selv dessverre er verken kunstnerisk eller spesielt kreativ, tenkte jeg derfor at det kanskje hadde vært en mulighet å prøve å legge ut dette «designoppdraget» som en slags annonse på f.eks facebook eller finn.no med en betalingsgevinst til det designet som jeg velger «å gå for»?

Kanskje henge opp noen flyers på universitetsområde eller noe?

Jeg vil jo at tatoveringen skal være litt unik for meg, men jeg kan ikke tegne og er overhodet ikke artistisk selv, så jeg tenker at det beste må være å prøve å formidle til noen andre hva jeg er på utkikk etter, så kan de stå for selve utformingen. 

Noen andre med tatovering som har litt tips til hvordan de kom fram til sitt design?

Anonymkode: 39a8e...cbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare få tatovøren til å gjøre det?

Anonymkode: df630...444

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare få tatovøren til å gjøre det?

Anonymkode: df630...444

Vet ikke, men tror det blir litt dyrt å få tatovøren til å lage flere design..tviler på jeg får fulltreffer på første forsøk

AnonymBruker
Skrevet

Bump

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du gjøre jobben til tatoveringsartisten? Designet er jo noe av det du betaler for. Tror også du skal lete lenge for å finne en artist som vil fotokopiere andres arbeid.

Anonymkode: 2e82d...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...