buffyjenta Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Såå jevlig lei av arbeidsledighet at jeg klikker. Prøver å søke å står på..butikk å det jeg egentlig vil jobbe med..men kjenner at jeg gir opp... 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Du kan jo bli uføretrygdet. Flertallet på KG er det, du kan få mange tips her. Anonymkode: 9f167...1c3
buffyjenta Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan jo bli uføretrygdet. Flertallet på KG er det, du kan få mange tips her. Anonymkode: 9f167...1c3 Haha...
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Du bør søke når de virkelig trenger folk dvs til sommeren eller til jul for da trenger de ofte sommervikarer eller julehjelp, ofte er man heldig og får innpass videre siden du har allerede erfaringen fra butikken fra før. Fikk selv jobb i butikk til jul og fikk beholde den siden noen skulle slutte etter jul. Man begynner ofte med liten stilling, men den kan bli større etterhvert. Spør butikker direkte, ikke søk på ledigestillinger for da er det for høy konkurranse. Anonymkode: 15c8b...48b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 Ja, det er dritt! Og NAV hjelper ikke på akkurat. Jeg har åtte år på universitetet bak meg, har alle muligheter for å mestre det systemet, men jeg strever med å holde meg ajour og få til all dokumentasjonen de ber om! Skjønner ikke hvordan de som virkelig trenger hjelp skal klare seg! Antagelig MANGE som ikke får det de har krav på, rett og slett fordi det er så vanskelig å finne ut av. NAV vil jo helst at du ikke oppdager det... Anonymkode: 98e6b...813
buffyjenta Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er dritt! Og NAV hjelper ikke på akkurat. Jeg har åtte år på universitetet bak meg, har alle muligheter for å mestre det systemet, men jeg strever med å holde meg ajour og få til all dokumentasjonen de ber om! Skjønner ikke hvordan de som virkelig trenger hjelp skal klare seg! Antagelig MANGE som ikke får det de har krav på, rett og slett fordi det er så vanskelig å finne ut av. NAV vil jo helst at du ikke oppdager det... Anonymkode: 98e6b...813 Uff ja sant nok e mye styr.er du arbeidsledig nå?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #7 Skrevet 30. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo bli uføretrygdet. Flertallet på KG er det, du kan få mange tips her. Anonymkode: 9f167...1c3 Tips til å gå i dusinvis arbeidstiltak over 7 år før man finner ut av vedkommende ikke kvalifiserer til ufør og ender på sosialtrygd? Anonymkode: 7f5b6...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå