AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Vi har en diskusjon her hjemme når det gjelder barna og hva slags oppgaver de skal gjøre og hvor mye de får for det i slutten av uken. Hvordan løser dere dette? Våre barn er 6,9 og 12 år. Anonymkode: 7b140...e00
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 jeg laget min egen matpakke siden 1 klasse. Når jeg var 12 vasket jeg klær, laget enkle middager og holdt mitt eget rom ryddig Anonymkode: fb107...e71
Arkana Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Her vil du nok få like mange svar som det er familier. Våre er 4, 6 og 8 og har foreløpig ingen faste plikter og får ikke ukepenger (de får det de trenger likevel). De forventes at de hjelper til med å rydde, dekke av og på bordet til måltider, hjelper til å lage middag, går ut med søpla, rydder rommet sitt o.l. Vi ønsker ikke å gi penger for vanlig husarbeid, for oss er det viktig at de lærer at dette er noe alle skal bidra med fordi vi er en familie og bor sammen. De kommer til å få ukelønn etterhvert, men det vil i såfall være separat fra normalt husarbeid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå