Gå til innhold

Thai-damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Uff, for en tråd! Fy skam dere! Og da mener jeg ALLE dere som uttaler dere om thai-damer. Være seg tranghet, ute etter visum, kropp som 13 åringer, ja alle som snakker om thai-damer som homogen gruppe. Tillater meg å si unnskyld til de med thai oprinnelse som måtte ha lest denne tråden😠

Anonymkode: 634c4...76f

+1

Enig.

Men dette er ikke et problem med bare Thai-damer. Min generelle oppfattning er at Nordmenn generelt er veldig fordomsfulle når det kommer til folk som kommer fra andre land. Absolutt alle utlendinger settes rett i bås. Det er ganske sjokkerende for noen som ikke er vandt til norsk kultur å oppleve dette for første gang.

Anonymkode: 2d933...f90

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

+1

Enig.

Men dette er ikke et problem med bare Thai-damer. Min generelle oppfattning er at Nordmenn generelt er veldig fordomsfulle når det kommer til folk som kommer fra andre land. Absolutt alle utlendinger settes rett i bås. Det er ganske sjokkerende for noen som ikke er vandt til norsk kultur å oppleve dette for første gang.

Fordommer har nok de aller fleste, meg inkludert. Men å spy ut nedsettende, sjåvinistiske og rasistiske komentarer på et offentlig forum bak "anonym bruker" er hinsides oppførsel og veldig lavmål!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det jo også sånn at det er mannsoverskudd her i Norge, spesielt blant unge. Veldig mange av innvandrerne som kommer hit er menn, og noen får seg norsk dame. I mange innvandrermiljøer er det også mer akseptabelt at guttene får seg norsk kjæreste enn at jentene får det. 

Jeg har ingen problemer med å forstå hvorfor en del menn søker mot utlandet for å få seg en kone. For mange av de handler nok valget mellom å leve alene, eller søke lykken i andre land. Hadde jeg vært i den situasjonen, ville jeg gjort det samme. 

Sex, nærvær og å stifte en familie er sterke drifter som styrer de fleste av oss. 

Før man tramper på asiatiske kvinner som velger trygghet, bær en del se på seg selv. Biologisk er det lite som skiller en kvinne fra Thailand og en kvinne fra Norge. For kvinner i Norge er også økonomisk trygghet en av de viktigste årsakene for valg av partner. Eneste forskjellen er skala og forventninger. En norsk dame vil sjeldent se på en uføretrygda eller arbeider i et lavlønnet yrke som økonomisk bra, men det vil en dame fra Thailand fort vekk mene. 

Så kan man godt mene disse mennene er griser og utnytter at man har penger. Det er dog noe de fleste gjør på kjønnsmarkedet. Har man en god jobb, vil en mann spille på det, fordi han vet at dette er noe damene liker. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 12.59, AnonymBruker skrev:

Uff, for en tråd! Fy skam dere! Og da mener jeg ALLE dere som uttaler dere om thai-damer. Være seg tranghet, ute etter visum, kropp som 13 åringer, ja alle som snakker om thai-damer som homogen gruppe. Tillater meg å si unnskyld til de med thai oprinnelse som måtte ha lest denne tråden😠

Ikke min mening om de asiatiske kvinnene eller mennene. Bare svarte Ts jeg. Var ikke enig med han. Å nei Gud forby... 

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 15.03, AnonymBruker skrev:

+1

Enig.

Enig. Etter å ha reist rundt en del i verden, er jeg ganske sjokkert å oppdage hvor nedsettende nordmenn snakker om folk fra andre land. Og det trenger ikke være så langt fra Norge geografisk eller kulturelt før det kommer noe drit, gjerne innpakket i spøk. 

Anonymkode: 593ef...2aa

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Etter å ha reist rundt en del i verden, er jeg ganske sjokkert å oppdage hvor nedsettende nordmenn snakker om folk fra andre land. Og det trenger ikke være så langt fra Norge geografisk eller kulturelt før det kommer noe drit, gjerne innpakket i spøk.  

Skulle da bare mangle, i følge FN er vi verdens beste land :helen:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, dr_zhivago skrev:

Skulle da bare mangle, i følge FN er vi verdens beste land :helen:

Man trenger ikke være overlegen prate drit om andre for det. Norge er dessuten ikke best på alt som finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke være overlegen prate drit om andre for det. Norge er dessuten ikke best på alt som finnes. 

Nei da, det var en spøk. Men jeg observerer at det minst like ofte er gretne damer her i Norge som slenger dritt om Thai-damene som en del nordmenn finner seg, enn at mennene som dater Thai-damer gjør det. Virker som det alltid er så viktig for enkelte å få frem hvor ynkelige de synes disse mennene er osv. Skulle tro de ble irritert over at det blir færre ensomme "tapere" de kan godte seg over i syklubben...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Nei da, det var en spøk. Men jeg observerer at det minst like ofte er gretne damer her i Norge som slenger dritt om Thai-damene som en del nordmenn finner seg, enn at mennene som dater Thai-damer gjør det. Virker som det alltid er så viktig for enkelte å få frem hvor ynkelige de synes disse mennene er osv. Skulle tro de ble irritert over at det blir færre ensomme "tapere" de kan godte seg over i syklubben...

Å ytre seg over hvor ynkelige man synes slike menn er er ikke å slenge dritt om thailandske damer. Det er å slenge dritt om menn som utnytter fattige damer i en vanskelig situasjon fordi de føler de har rett til det. 

Anonymkode: a5986...767

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å ytre seg over hvor ynkelige man synes slike menn er er ikke å slenge dritt om thailandske damer. Det er å slenge dritt om menn som utnytter fattige damer i en vanskelig situasjon fordi de føler de har rett til det. 

Antagelsen om at alle disse mennene utnytter damene sine er faktisk et uttrykk for din egen følelse av overlegenhet. Du antar at disse damene er noen hjelpeløse puslinger som lar seg utnytte.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, jeg har alltid ansett norske damer for å være utrolig vakre, og det gjelder stort sett damer i alle aldre, både store og små. Kan jeg virkelig ha tatt sånn feil?

Hvis du synes underdanig og desperat er sexy og søtt så fungerer det sikkert for deg. Når du påstår at dem er så trange så kan det jo være for at du ikke har så mye å stille med selv.

For å være helt ærlig, så ser jeg på menn som må til Østen for å «hente» seg en kone for tapere og håpløse incels.

Ha en utmerket dag.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart det er noen som utnytter andre, men er det virkelig utnyttelse når begge parter får noe de ønsker ut av det?

Mannen får en vakker kvinne ved sin side. Kvinnen får et trygt liv og kan sende penger til familien sin, som et alternativ til å måtte selge kroppen sin til fremmede hver dag. Så lenge ingen mishandles eller en av partene ikke får noe ut av det så kan man neppe påstå at noen utnyttes.

Hvis mannen derimot for eksempel holder henne innesperret, ikke støtter familien hennes økonomisk, ikke lar henne ha et eget liv, osv. så er det utnyttelse. Men da får man slå ned på det i stedet for å late som alle "fornuftsekteskap" er utnyttelse. En person er ikke tilbakestående bare fordi vedkommende kommer fra fattige kår. Vedkommende kan faktisk være fullt ut i stand til å ta selvstendige, gjennomtenkte avgjørelser om sitt eget liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kargo skrev:

Hvis du synes underdanig og desperat er sexy og søtt så fungerer det sikkert for deg. Når du påstår at dem er så trange så kan det jo være for at du ikke har så mye å stille med selv.

Alle thaidamer er underdanige og desperate?

Tranghet har lite med etnisk bakgrunn å gjøre, forøvrig. Jeg kan ikke si at kvinner med norsk bakgrunn jeg har vært med har vært noe trangere eller videre generelt enn kvinner med bakgrunn fra andre steder.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Kargo skrev:

Merkelig, jeg har alltid ansett norske damer for å være utrolig vakre, og det gjelder stort sett damer i alle aldre, både store og små. Kan jeg virkelig ha tatt sånn feil?

For å være helt ærlig, så ser jeg på menn som må til Østen for å «hente» seg en kone for tapere og håpløse incels.

Ha en utmerket dag.

Hehe, her var det fælt med fordommer og overlegenhet du. Er det ikke bedre at såkalte "incels" (et idiotisk uttrykk) drar til østen og skaffer seg dame, enn at de går amok med skytevåpen fordi de er bitre og ensomme? Om du har så mye empati for de du antar lever i fattigdom, så får du "adoptere" en som du sender penger til hver mnd da, uten å ønske noe tilbake såklart. Eller er kanskje dette engasjementet for fattige folk bare noe som sitter i kjeften?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Kargo skrev:

Ha en utmerket dag.

Litt artig å se hvor ufyselig og rasistisk du er mot thaidamer i et forsøk på å slenge dritt til menn :ball:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, herzeleid skrev:

Litt artig å se hvor ufyselig og rasistisk du er mot thaidamer i et forsøk på å slenge dritt til menn :ball:

Må regne med at hvis du finner deg ei thaidame så får du en del dritt etter deg. Det er en del av pakka med å få en thaidame. Du må lære deg å leve med det. Og hvis dere har så sterk kjærlighet så er jo ikke det noe problem ;) 

Anonymkode: 7ffef...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må regne med at hvis du finner deg ei thaidame så får du en del dritt etter deg. Det er en del av pakka med å få en thaidame. Du må lære deg å leve med det. Og hvis dere har så sterk kjærlighet så er jo ikke det noe problem ;) 

Tror heller det er mange damer som har mindreverdighetskomplekser sånn som deg som ikke liker at menn finner små og petite damer sexy. Har alltid likt eksotiske damer utseendemessig enten de er fra asia, søramerika, potugisiske, italienske eller fra spania. Var sammen med ei spansk jente. Fantastisk fin personlighet og utseende. Mange norske damer er blitt mere maskuline pga livsstil osv, så er naturlig at menn finner damer som setter familien og kjæresten først mest attraktive. Er flust av menn som liker norske damer også, så skjønner ikke hva folk syter etter. 

Anonymkode: c9b23...86a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, du virker som et koselig menneske du. Kanskje du lider av personlighetsforstyrrelser? Det er nemlig ikke OK å normalisere drittslenging mot noen som ikke beviselig skader andre fysisk og/eller psykisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noen planer om å skifte til thaidame. Bare stusser over hvordan en del prøver å rakke ned på menn ved å utvise rasisme mot thaier. Skulle tro en klarte å snakke ned menn uten å si enda mye verre ting om thaidamene. Virker nesten som det er disse en er mest sint på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...