Archer Skrevet 23. april 2021 #221 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (På 29.3.2017 den 22.00): Menn med Thaidamer er i stort sett White Trash.. Anonymkode: 18402...021 Og damer med utlandske menn er i stort sett WT-damer med lav selvtillit🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #222 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 28.9.2020 den 15.48): Med tanke på at penis snittet er lavere i Asia så er det vel ganske logisk at vagina til asiatiske kvinner er tilpasset disse? Lest flere artikler om dette at stor høy kvinne med brede hofter = større vagina. Er jo ganske naturlig egentlig. Anonymkode: c9b23...86a På samme måte kan asiatiske kvinner som blir gravide med utenlandske menn få problemer med å føde og må ofte ta keisersnitt. Vet om mange eksempler og de har alle hatt kompliserte fødsler og/eller måttet ta keisersnitt. Anonymkode: 90118...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #223 Del Skrevet 25. april 2021 Heftig lang tråd! Anonymkode: f4ccd...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #224 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 30.3.2017 den 1.57): Menn med Thaidamer er stort sett Thaimenn. Anonymkode: 9e6b5...952 Sant det! Anonymkode: f4ccd...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #225 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): På samme måte kan asiatiske kvinner som blir gravide med utenlandske menn få problemer med å føde og må ofte ta keisersnitt. Vet om mange eksempler og de har alle hatt kompliserte fødsler og/eller måttet ta keisersnitt. Anonymkode: 90118...be0 De føder da i Thailand og. Så nei de må ikke ha keisersnitt. Anonymkode: cf87b...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #226 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 13.11): De føder da i Thailand og. Så nei de må ikke ha keisersnitt. Anonymkode: cf87b...664 Finnes det ikke keisersnitt i Thailand? Anonymkode: 0a32e...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 28. april 2021 #227 Del Skrevet 28. april 2021 Det er litt typiske kommentarer i denne tråden. Kvinner tar alle menn med Thai-dame over en kam og kaller dem "White-trash". Det er jo ikke sant, men det har blitt en sannhet fordi det er det eneste man snakker om. Kjenner flere norske menn med asiatiske koner, som elsker damene sine og behandler dem godt. Ikke alle asiatiske damer er lykkejegere heller. Selv om mange finner seg en norsk mann for å komme til Vesten, skille seg og finne seg en ny mann, så gjelder ikke det alle. Viktig å ikke ta alle over en kam. Som singel mann er nasjonalitet uinteressant. Det viktigste er at jeg liker henne og at hun liker meg. 😉 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesteraalen Skrevet 28. april 2021 #228 Del Skrevet 28. april 2021 remix2020 skrev (1 time siden): Det er litt typiske kommentarer i denne tråden. Kvinner tar alle menn med Thai-dame over en kam og kaller dem "White-trash". Det er jo ikke sant, men det har blitt en sannhet fordi det er det eneste man snakker om. Kjenner flere norske menn med asiatiske koner, som elsker damene sine og behandler dem godt. Ikke alle asiatiske damer er lykkejegere heller. Selv om mange finner seg en norsk mann for å komme til Vesten, skille seg og finne seg en ny mann, så gjelder ikke det alle. Viktig å ikke ta alle over en kam. Som singel mann er nasjonalitet uinteressant. Det viktigste er at jeg liker henne og at hun liker meg. 😉 Helt enig. Jeg har flere menn i min bekjentskapskrets som har bodd i Asia pga jobb. Ansatt i norsk bedrift, og ble sendt ned på ulike prosjekt. Det traff de en dame på helt vanlig måte gjennom jobben, og det endte med giftemål. Når de så flyttet til Norge etter noen år, ble de sett ned på som om de var en uføretrygdet gammel ungkar som bestilte seg dame på «postordre» Folk er så generaliserende, og evner ikke se ting utenfor egen sfære. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 28. april 2021 #229 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg har ikke hatt kjæreste fra Asia, men er ikke negativ til å få det. Har hatt kjæreste fra Afrika og det var fint det. Vi er fortsatt gode venner. Tror man skal undersøke kultur før man kritiserer. Både i Asia og i Afrika vil damene ha voksne menn, mye eldre enn dem selv. Har snakket mye med damer fra både Asia og Afrika om dette. Aldersforskjellen er ofte på 15-20 år. Det syns jeg er for stor forskjell, men jeg kjenner flere par med den aldersforskjellen som har det fantastisk sammen. Fordi jeg snart er 48 år og ikke ønsker meg barn nå, ville jeg nok valgt ei som maks var 10 år yngre enn meg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #230 Del Skrevet 28. april 2021 Liker godt europeiske med alle typer hårfarge. Anonymkode: b9a2d...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #231 Del Skrevet 28. april 2021 remix2020 skrev (1 time siden): Jeg har ikke hatt kjæreste fra Asia, men er ikke negativ til å få det. Har hatt kjæreste fra Afrika og det var fint det. Vi er fortsatt gode venner. Tror man skal undersøke kultur før man kritiserer. Både i Asia og i Afrika vil damene ha voksne menn, mye eldre enn dem selv. Har snakket mye med damer fra både Asia og Afrika om dette. Aldersforskjellen er ofte på 15-20 år. Det syns jeg er for stor forskjell, men jeg kjenner flere par med den aldersforskjellen som har det fantastisk sammen. Fordi jeg snart er 48 år og ikke ønsker meg barn nå, ville jeg nok valgt ei som maks var 10 år yngre enn meg selv. Hvorfor det? Er garantert 16 åringer i Asia som ønsker en kjæreste og norsk pass, da har du en gyllen mulighet til å oppnå din største fantasi. Anonymkode: 24a22...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #232 Del Skrevet 29. april 2021 Nå hoppa jeg fra side tre og hit, så jeg vet ikke om det jeg skal si nå er sagt før. Damer fra Thailand er fine de, men kan også være i det tøffeste laget for en sjenert uerfaren ungkar fra landsbygda i Norge. Ja, en del menn utnytter disse damene. Men det motsatte er også et problem. Hun kan være meget voldelig med han. Og så stikker hun når hun kan få opphold. Ensomhet møter fattigdom - det går sjeldent bra. Men når det går bra er jo det bare nydelig. Når Kåre Johnny på 53 år, treffer Mai Suhn (jeg bare dikter, jeg vet ikke hva Thaier heter) på 32 år. Han har hus, bil, penger på bok, og masse klønete kjærlighet å gi. Hun har kommet seg bort fra strippebar i Bangkok. Hun har utdanning og masse driv. Hun fpr pengene hans til å yngle. Norge er full av thai-venninner. Hun får unger og koser seg glugg ihjel med den litt rare bondeknølen sin. Sukk ❤️ Jeg skriver over meg. Tar denne som AB. Anonymkode: d6426...8b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #233 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor det? Er garantert 16 åringer i Asia som ønsker en kjæreste og norsk pass, da har du en gyllen mulighet til å oppnå din største fantasi. Anonymkode: 24a22...b9b Har han skrevet noe sted at det er hans største fantasi? Anonymkode: 4cf9a...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Trønder Skrevet 22. oktober 2023 #234 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.3.2017 den 16.03): Når jeg ser enThai damer går tankene automatisk til eldre menn i 50-60 årene... Anonymkode: fc231...0d7 Jeg er 57 og hun (fra Tailand er 52) Go and fuck yiur self! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. oktober 2023 #235 Del Skrevet 22. oktober 2023 Mr Trønder skrev (7 timer siden): Jeg er 57 og hun (fra Tailand er 52) Go and fuck yiur self! Ja, men da er du jo i 50 - 60 årene da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 22. oktober 2023 #236 Del Skrevet 22. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja, men da er du jo i 50 - 60 årene da jo 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #237 Del Skrevet 22. oktober 2023 Dæven så rasistiske norske kvinner er mot thaidamer, mildt sagt sjokkert! Husk at rasisme har top prio hos politiet i disse woke dager 😘 Har meldt flerre innlegg her allerede. Anonymkode: 00bb2...39b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #238 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dæven så rasistiske norske kvinner er mot thaidamer, mildt sagt sjokkert! Husk at rasisme har top prio hos politiet i disse woke dager 😘 Har meldt flerre innlegg her allerede. Anonymkode: 00bb2...39b Men du ser gjennom fingrene for den åpenbare rasismen fra menn? Anonymkode: c8f9d...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytteren Skrevet 27. oktober #239 Del Skrevet 27. oktober HEI. Ny her, men har meninger om emnet. Så, sure damer har ikke no i dette emne å gjøre. Heller ikke gubber på min alder som som bevisst "henter". Men desværre så er d mange "sure" som har tatt et valg. Gubber også. Jeg støtter ingen av disse. Jeg er nok en gammel gubbe. Jeg er etablert, jobber, eget firma, barn og barnebarn, singel. Asiatisk gf, med kjemi, sex mindre viktig, ja takk!. Og dere som er "sure", er vel da misunnelsen inntreffer. Jada, kanskje må hun jobbe, borte og hjemme, stelle i hagen. Kanskje lære litt kontor arbeid. Så får vi se om seriøse svar er vert å kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå