Gå til innhold

Thai-damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, jabx skrev:

Litt spesielt med bare asiatiske damer kanskje?

Du misforstår her. Det er selvfølgelig andre damer fra andre land. Forøvrig mest norske. Her var tema Asia damer. 

Anonymkode: 7a2f5...740

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du misforstår her. Det er selvfølgelig andre damer fra andre land. Forøvrig mest norske. Her var tema Asia damer. 

Men det var mistenkelig mange asiatiske damer du påstår at du har hatt deg med. Veldig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, jabx skrev:

Men det var mistenkelig mange asiatiske damer du påstår at du har hatt deg med. Veldig rart.

7-8 er da ikke mange. Det er en brøkdel av mine tall. Har man oppholdt seg der en stund blir det fort noen titalls.

Anonymkode: 264e3...1c8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

7-8 er da ikke mange. Det er en brøkdel av mine tall. Har man oppholdt seg der en stund blir det fort noen titalls.

Der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner klarer ADLRI å godta at NOEN menn ikke foretrekker ei norsk dame. Skal kvinner få ha sine store krav til menn må menn selv få bestemme hva de vil. Slutt med det tullet om at alle menn som ikke er med ei norsk dame er slem, gammel eller feit. Det er dårlig hersketeknikk og missunnelse fra norske bitre damer!

Anonymkode: c9b23...86a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.5.2019 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Har du de samme tankene om norske kvinner som er sammen med menn fra fattige land i Afrika?

Anonymkode: a50b3...bef

Beklager sent svar, jeg leste nettopp gjennom tråden.

Personlig tenker jeg det samme om norske kvinner som er sammen med menn fra fattige land i Afrika, dersom aldersforskjellen er veldig stor. Samme som med norske menn og thaidamer. Om en mann på 40 blir sammen med ei thaidame på 35 er jo vel det bare hyggelig? Det jeg, og mange andre, reagerer på er alderforskjell over normalen. Dvs mer enn ca 10 år. Jeg vil si at en aldersforskjell på +- 5 år er standard, +- 10 år er innafor, mer enn det vil man få kommentarer. Samme med utseende generelt, man bør jo være ganske jevnbyrdig i standard, eller hva? 

Anonymkode: e0296...748

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/7/2020 at 3:19 PM, AnonymBruker said:

Kvinner klarer ADLRI å godta at NOEN menn ikke foretrekker ei norsk dame. Skal kvinner få ha sine store krav til menn må menn selv få bestemme hva de vil. Slutt med det tullet om at alle menn som ikke er med ei norsk dame er slem, gammel eller feit. Det er dårlig hersketeknikk og missunnelse fra norske bitre damer!

Anonymkode: c9b23...86a

:roll:

Anonymkode: 4da50...b5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Asia

Åja, du er en annen AB. AB jeg opprinnelig svarte sa at disse asiatiske damene var i Norge. Det var derfor jeg spurte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at de som har Thai dame,er mindre pene,gamle menn som har bodd hos mora hele livet.Eller unge som ikke har sjans på norske damer. Thai damer er ikke kresne når det kommer til norske menn.Ser ofte der jeg kommer fra eldre menn i 60-70 årene har damer på 20 og har små barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Tears in heaven skrev:

Har inntrykk av at de som har Thai dame,er mindre pene,gamle menn som har bodd hos mora hele livet.Eller unge som ikke har sjans på norske damer. Thai damer er ikke kresne når det kommer til norske menn.Ser ofte der jeg kommer fra eldre menn i 60-70 årene har damer på 20 og har små barn. 

Det kan nå tenkes de er lure. Ikke alltid mannen blir så gammel og da stikker de av med arven. Noen eldre menn er faktisk gode for noen kroner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan nå tenkes de er lure. Ikke alltid mannen blir så gammel og da stikker de av med arven. Noen eldre menn er faktisk gode for noen kroner. 

Ja det tror jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trist når det går utover norske barn hjemme. De må dele arven med fremmed dame fra Thailand. Ville blitt meget forbannet om min far giftet seg med kvinne fra Asia eller andre land. Arven bør KUN tildeles barna!

Anonymkode: cf87b...664

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist når det går utover norske barn hjemme. De må dele arven med fremmed dame fra Thailand. Ville blitt meget forbannet om min far giftet seg med kvinne fra Asia eller andre land. Arven bør KUN tildeles barna!

Nå er damer fra Asia likeverdige med damer fra Norge og resten av verden arvemessig. 

Det samme gjelder barn som ble til etter et ons med ei fremmed dame.

Alle arver i dag etter arveloven. 

Skulle det være slik at arven gikk til kun barn? Skulle det være slik at barn som er født utenfor et ekteskap eller samboerforhold ikke skulle arve biologisk får?

Du kan prøve få endret arveloven?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎

På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀

Anonymkode: 81b1a...58c

Ja og når man ser en thaidame her i Norge er aldri tykke og mindre flaterende Kåre på 60 langt unna! Men jeg hadde vel gjort hva som helst selv for å slippe være fattig! 

Anonymkode: 87dfe...d63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja og når man ser en thaidame her i Norge er aldri tykke og mindre flaterende Kåre på 60 langt unna! Men jeg hadde vel gjort hva som helst selv for å slippe være fattig! 

Anonymkode: 87dfe...d63

Hva om bemidlede Kåre på 60 puler på ei 37 årig norsk halvfeit alenemor med 3 unger som ingen andre ville pule? Ei som han forsørger halvveis. Hvis han puler henne på tjukken reiser i hvertfall arven til de andre barna like mye som med ei thaidame. 

Regel nr.1 for menn som Kåre må være å kappe strengen før puler på både yngre norske og thai damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, Tears in heaven skrev:

Eller ungr menn som foretrekker asiatisk. At thai damer ikke er kresne er også helt feil. Lettere å få seg ons i Norge enn i Thailand med mindre det er prostituerte du sikter til.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine 32 år aldri sett en ung, høy og blond kjekk mann med thai-dame. De jeg har sett er norske menn i 50+ med en sliten thai. De er ofte veldig uattraktive. Rynkete, rød, ølmage, dårlig hud og tenner. Stakkars thaidamer.

Anonymkode: cbf82...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mente mennene altså at er slitne og rosa i huden etc.

Anonymkode: cbf82...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vestlige menn med egne barn hjemme i Norge. Drar til thailand og gifter seg der. Ergo nydamen stemoren arver faren deres. Det skulle vært forbudt om de ikke fikk felles barn da. Mange menn 50+ som stikker sin kos og reiser fra egne barn og barnebarn til Asia og gifter seg der. Nydamen vinner jo jackpot og kan leve på sin nordiske mann resten av livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...