Gå til innhold

Thai-damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, så mange bitterfitter her!

Så utrolig fordomsfulle og dømmende! Min første store kjærlighet var halvt thai (men norsk) og jeg var sammen med henne lenge og ble godt kjent med moren hennes, som var en "thaidame", og litt miljøet rundt. Hun var en helt fantastisk god dame og kom fra en familie som hadde slått seg opp i Thailand.

En del år senere jobbet jeg som dykkeinstruktør sør i Thailand og ble kjent med en jente som jobbet på et hotell der. Hun var fattig, ja, men et utrolig bra menneske og spurte meg aldri om noe. Jeg vet at hun elsket meg, selv om jeg også var "fattig" og jeg kommer aldri til å glemme opplevelsene hun ga meg. Dessverre var det "umulig kjærlighet", jeg måtte hjem, og hun hadde sine ting der. Nydelig jente som har gitt meg noen av de fineste minnene jeg har.

Når jeg leser her blir jeg nesten glad på hennes vegne (og mange andre) for at de ikke må møte norske kvinner. Nei, jeg har aldri hatt problemer med å få meg norske damer.

Anonymkode: 001fc...247

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig fordomsfulle og dømmende! Min første store kjærlighet var halvt thai (men norsk) og jeg var sammen med henne lenge og ble godt kjent med moren hennes, som var en "thaidame", og litt miljøet rundt. Hun var en helt fantastisk god dame og kom fra en familie som hadde slått seg opp i Thailand.

En del år senere jobbet jeg som dykkeinstruktør sør i Thailand og ble kjent med en jente som jobbet på et hotell der. Hun var fattig, ja, men et utrolig bra menneske og spurte meg aldri om noe. Jeg vet at hun elsket meg, selv om jeg også var "fattig" og jeg kommer aldri til å glemme opplevelsene hun ga meg. Dessverre var det "umulig kjærlighet", jeg måtte hjem, og hun hadde sine ting der. Nydelig jente som har gitt meg noen av de fineste minnene jeg har.

Når jeg leser her blir jeg nesten glad på hennes vegne (og mange andre) for at de ikke må møte norske kvinner. Nei, jeg har aldri hatt problemer med å få meg norske damer.

Det er kun missunnelse. Norske damer skal både få bestemme hvem de vil ha og hvem de ikke vil ha. Har mistet respekten totalt for mange norske kvinner selv om jeg er godt gift med ei ordentlig norsk kvinne UTEN fordommer. Dere norske damer som holder på sånn burde virkelig skamme dere. Dere er rasistiske så det holder. De jeg kjenner som er i forhold med utenlandske kvinner er fantastiske reiseglade nordmenn som er både kjekke og  aldri har hatt problemer med norske kvinner. Tvert imot. La folk få bestemme hvem de selv vil dele livet med.

Anonymkode: c9b23...86a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 4.56, Resignert skrev:

Stort sett en tåpelig tråd. Som mann har jeg en god del begrunnede  fordommer mot norske menn som har koner og kjærester fra Thailand. Men i noen tilfeller er det ikke riktig så enkelt.

Jeg har en bekjent som er en hyggelig, ok utseende, godt utdannet mann med høy inntekt og en internasjonal jobb. Han er samboer med en søt thaidame, og hun ser da virkelig ut til å være lykkelig sammen med denne mannen. Nå bor de i Thailand, og det er nok bedre for " balansen" i forholdet.

De sinteste damene kunne jo kanskje også se litt på de norske damene som gifter seg med afrikanske menn. Dette er ikke så utbredt som norske menn og thaidamer, men likevel litt interessant. Disse norske damene er gjerne enten politisk/ideologisk drevet, eller så er de uten sjanse på det vanlige "partnermarkedet" Altså direkte stygge/ feite eller dumme. Iallefall ut fra det jeg kan se. Det er jo og mulig at noen har sansen for "de store svarte", men det er nå iallefall en noenlunde rasjonell drivkraft, om ikke annet.

Snakk om å generalisere.

Jeg er gift med en afrikansk mann og har vært det i over 10 år fordi han er en flott fyr. Jeg er hverken stygg, feit eller dum, men tilfeldigvis var nå mannen jeg ble glad i mørk i huden. Har også hatt norske kjærester, men han som ble min mann var nå tilfeldigvis ikke det.

Det er jo litt det samme med Thaidamer. Jeg har ei venninne som er halvt thai (hun vokste opp i Thailand med norsk far og thailandsk mor og kom hit i slutten av tenårene), som har giftet seg med en thailandsk mann pga at hun ikke vil at folk skal se på henne som en som er hentet fra Thailand. 

Anonymkode: b9aef...ce6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj for et syn du har på damer.. Hvor har du dette motbydelige seksualiserte synet om kvinner fra finnmark fra..?

Anonymkode: fc231...0d7

Sjekk restene av innleggene så kan du ane konturene av det man kan kalle en kåtskalk av rang.

Merk at innhold i nevnte poster ikke nødvendigvis (antakelig ingen av dem) medfører riktighet eller sannferdig gjengivelse av.... hmm. Noe som helst?

Anonymkode: cc124...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt beskrivende ord for denne misunnelige bitre gjengen med norske kvinnfolk som hater menn og thaidamer. Skal begynne å bruke det ordet selv.

Anonymkode: a2ce1...b91

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ligget med ca. 50 thaidamer kontra 100 norske og sikkert 200 til av diverse andre nasjonaliteter. Kan bekrefte at ts har rett, finnes ikke bedre.

Anonymkode: 264e3...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2017 at 11:43 PM, AnonymBruker said:

Hvis norske menn virkelig klarer å tenne på og ha sex med kvinner som ser ut som, og har kropp som, deres 10-år gamle døtre, så kjør på!! Blir kvalm når jeg ser menn holder hender og ser dødsforelsket ut mens de går sammen med det som man ikke vet om er et barn eller ikke. Skjønner ikke at de i det hele tatt klarer det selv?!? 

Anonymkode: 295a5...70a

Kan berolige deg med at nesten alle asiatiske damer er eldre enn de ser ut. Og angående kroppene deres så har de jo bare samme naturlige smekre kropp som ganske mange norske kvinner hadde på 40-, 50-tallet før bælfeitismen slo ut i full blomst i detta landet.

Anonymkode: 7b16a...49f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 1.15, AnonymBruker skrev:

Og de har kanskje kortere vagina også? For å passe menn med små peniser? 

Er vel ikke så gøy å ha sex m ei hvor bare halve penisen din får plass? 

Hva er poenget å kun finne en m trang vagina? Hjelpes, liten hjerne på folk inne på dette forumet... 

Dessuten, de som tror at thai- damer kun holder seg hjemme etter at de kommer til Norge må tenke seg om igjen. De oppsøker gjerne et thai- miljø m andre thai- damer, og får opplæring i hvordan tilbringe minst tid med den slasken de har blendet, og overlater både hus og hjem til han. 3-6 mnd  etter hjemkomst. Og bruker pengene hans på klær, sminke, sender til hjemlandet osv. Det er nok ikke så rosenrødt som mange tror. 😉 Har en god nær thailandsk venninne hvor moren er gift m en norsk mann. Det at thai- damer er så hjemmekjær er bare bullshit. Norske menn blir lurt trill rundt. Så det er nok mer: 

-Thai- damer: 10 poeng. 

- Norske menn: 0 poeng. 🤭

Anonymkode: d946e...f7d

Dette er en tåpelig fremstilling som dessuten er farlig. Mange kvinner som gifter seg med en norsk mann opplever å bli mishandlet og misbrukt, og siden de ikke kan språket eller kulturen så har de ingen utvei. Det er ganske stygge historier om hva norske menn har gjort med jentene de har hentet fra land som Thailand og Filippinene.

Med det du skriver her så gjør du ting verre for de utenlandske kvinnene som lever i et helvete hjemme hver dag, og ikke har noe sted å dra.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 12.08, AnonymBruker skrev:

Veien er da kort til å selge "mer". Husk at dette er kvinner som kanskje har bakgrunn fra bargatene i Thailand allerede. De traff jo trolig mennene sine i Bangkok, Pattaya og Phuket. Om de ikke selv var barjenter, var dette et miljø de kjente godt. Hundre prosent. Aktiviteten er langtfra fremmed for dem.

Eh, en vanlig kvinne i Bangkok som ikke er barjente, vil ikke kjenne barmiljøet godt nei.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at penis snittet er lavere i Asia så er det vel ganske logisk at vagina til asiatiske kvinner er tilpasset disse? Lest flere artikler om dette at stor høy kvinne med brede hofter = større vagina. Er jo ganske naturlig egentlig.

Anonymkode: c9b23...86a

Thai-menn har ikke alltid små peniser, har det blitt meg fortalt fra "sikre kilder" 😄 Faktisk virker det som de kan ligge over europeere i snitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 6.09, AnonymBruker skrev:

Ung, ugift, singel her. Men har et par onkler som har raska med seg et par godsaker. De fant seg heldigvis nye menn her relativt fort. Før de havnet på krisesenteret til og med :) Nei, sånne menn er aldri noe å samle på. Norske kvinner hater dem, thaidamer ser på dem som en utvei (eller en inngang). Men så lenge det er frivillig fra begge sider, kan jo vi andre more oss litt. De ser jo søte ut da 😅

Anonymkode: 8c00a...025

Ja, kjempegøy med kvinner som havner på krisesenter...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Har ligget med ca. 50 thaidamer kontra 100 norske og sikkert 200 til av diverse andre nasjonaliteter. Kan bekrefte at ts har rett, finnes ikke bedre.

Hvorfor har du ligget med så mange kvinner? For å "teste" nasjonaliteter?

Anonymkode: 4da50...b5e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

350 er ikke så mange for en voksen pen mann. Vil si ca gjennomsnittlig.

Anonymkode: a3e2f...aa8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse fra fillipinenen og Thailand som gifter seg med menn som kunne være fedrene deres, gjør det jo ikke fordi de har en bestemt nasjonalitet, men fordi de kommer fra veldig fattige kår. Sånn er det jo for alle fattige, de gifter seg til det de opplever som rikdom.

Mange av de asiatiske landene er ikke spesielt fattige, og endel på både fillipinenen og Thailand er heller ikke fattige og ville aldri ha bosatt seg på andre siden av kloden sammen med en halvfeit slask som kunne vært faren deres.

Anonymkode: 1a7f6...ae8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse fra fillipinenen og Thailand som gifter seg med menn som kunne være fedrene deres, gjør det jo ikke fordi de har en bestemt nasjonalitet, men fordi de kommer fra veldig fattige kår. Sånn er det jo for alle fattige, de gifter seg til det de opplever som rikdom.

Mange av de asiatiske landene er ikke spesielt fattige, og endel på både fillipinenen og Thailand er heller ikke fattige og ville aldri ha bosatt seg på andre siden av kloden sammen med en halvfeit slask som kunne vært faren deres.

Alle fra Filippinene og Thailand som gifter seg med norske menn, gifter seg med feite gamlinger som kunne vært faren eller til og med bestefaren deres. OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, jabx skrev:

Alle fra Filippinene og Thailand som gifter seg med norske menn, gifter seg med feite gamlinger som kunne vært faren eller til og med bestefaren deres. OK.

Ikke alle fra de landene gjør det, men de som gjør det, gjør det fordi de er fattige og ikke fordi de er fra disse landene. Det er garantert kjærlighetsekteskap også. Har sett flere par hvor han ser kjekk og attraktiv ut, men for de parene hvor han ser ut som et takras og hun ser ut til å være 20 år yngre og pen, så er det lett å tenke sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest en god del innleggende her. Mye er forutinntatte holdninger både fra kvinner og menn.

Jeg er mann i siste halvdel av 30 årene. Blond og høyreist med et relativt attraktivt utsende for norske damer med. 

Min bakgrunn med damer fra Asia er iķke all verden men har hatt en 7-8 stk i alder fra 27 til 50. Jeg understreker at jeg aldri har vært og møtt de i sitt hjemland. Dette er damer som har kommet til Norge av en eller annen årsak. Noen sammen med ektemann fra hjemlandet. Andre som au-pair og noen gjennom ekteskap med norske menn. Noen single, noen skilte og noen gifte. Jeg har truffet damene i det offentlige rom og noen gjennom venner. 

Hvorfor har det blitt sex med de? Svaret er som hos norske damer. Vi har hatt noen samtaler....Det ene førte til det andre. Språket er vel den største utfordringen. Det er litt trasig i enn ellers god kommunikasjon. Noe som jeg hører ofte er at de ønsker seg norsk mann eller kjæreste. De har fått tilbud om mann fra hjemlandet  i Norge men det er iķke ønskelig. Norske menn er snillere er begrunnelsen. De er mer fri og kan gjøre som de ønkser i større grad.

Jeg har også fått tilbud om å være kjæreste. De spør rett ut  både single og gifte. Det er i grunnen fint. Jeg har avvist dette høflig. Dette både før og etter sex. De har sex selv om jeg har sagt jeg ikke kan være kjæreste med deg. De er opptatt av å iķke lage baby når jeg ikke vil  være kjæreste. Likevel vil de ha sex uten kondom. 

Jeg opplever de som veldig omsorgsfulle og kjærlige damer. Lage mat til mannen er viktig. Flere bruker en del penger på seg selv interiør. Det gjør også norske damer. Flere vil sende penger til familien i hjemlandet. Det forventes at mannen betaler det meste i hjemmet og til annen famile. Dette selv om hun jobber fulltid eller deltid. Dette er nå til forskjell fra norske damer. 

Konklusjonen er at er hyggelige damer om du lar de styre hjemmet. Du må ta deg av hennes familie inntil en hvis grad. 

Anonymkode: 7a2f5...740

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg liker å pule, er det så rart?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2020 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Min bakgrunn med damer fra Asia er iķke all verden men har hatt en 7-8 stk i alder fra 27 til 50. Jeg understreker at jeg aldri har vært og møtt de i sitt hjemland. Dette er damer som har kommet til Norge av en eller annen årsak. Noen sammen med ektemann fra hjemlandet. Andre som au-pair og noen gjennom ekteskap med norske menn. Noen single, noen skilte og noen gifte. Jeg har truffet damene i det offentlige rom og noen gjennom venner.

Litt spesielt med bare asiatiske damer kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...