AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #141 Del Skrevet 28. september 2020 On 9/27/2020 at 10:38 PM, AnonymBruker said: Mitt inntrykk er at det ikke lenger er bare gamle halvfeite menn som foretrekker thaidamer. Jeg vet om flere yngre menn som har giftet seg med en thai. Har Norske damer blitt for kravstore for Norske menn kanskje? Anonymkode: 8d577...b6a Samme her. Jeg møtte min fremtidige kone da jeg var i midten av tjueårene. Jeg kjenner også veldig mange unge skandinavere med sør-øst asiatiske kjærester/koner/menn. Media i Norge viser omtrent kun frem den stereotypiske norske mannen som "henter" kone i Thailand. Men virkeligheten er ikke slik i det hele tatt. Anonymkode: 2d933...f90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaestroR Skrevet 28. september 2020 #142 Del Skrevet 28. september 2020 Takk, holder meg til norske damer, jeg liker en frisk diskusjon fra damer med egne meninger 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 28. september 2020 #143 Del Skrevet 28. september 2020 Norske kvinner. ❤️❤️❤️❤️ Alltid. Behandle de riktig rett å ordentlig så finnes det ingen bedre kvinner. ❤️❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 28. september 2020 #144 Del Skrevet 28. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Og de har kanskje kortere vagina også? For å passe menn med små peniser? Er vel ikke så gøy å ha sex m ei hvor bare halve penisen din får plass? Hva er poenget å kun finne en m trang vagina? Hjelpes, liten hjerne på folk inne på dette forumet... Dessuten, de som tror at thai- damer kun holder seg hjemme etter at de kommer til Norge må tenke seg om igjen. De oppsøker gjerne et thai- miljø m andre thai- damer, og får opplæring i hvordan tilbringe minst tid med den slasken de har blendet, og overlater både hus og hjem til han. 3-6 mnd etter hjemkomst. Og bruker pengene hans på klær, sminke, sender til hjemlandet osv. Det er nok ikke så rosenrødt som mange tror. 😉 Har en god nær thailandsk venninne hvor moren er gift m en norsk mann. Det at thai- damer er så hjemmekjær er bare bullshit. Norske menn blir lurt trill rundt. Så det er nok mer: -Thai- damer: 10 poeng. - Norske menn: 0 poeng. 🤭 Anonymkode: d946e...f7d Dette. Forsamlingshus over hele bygdenorge er fylt med thaimat å thaidamer som har et samfunn og en omgang utenfor sitt liv med mannen. På alle slike bilder jeg ser så koser damene seg å drikker prater og ler. Så sitter det noen stusselige menn i et hjørne som ikke aner hverken hva som foregår eller hva som blir sagt. Trist å se på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #145 Del Skrevet 29. september 2020 5 timer siden, Trøndere1 skrev: Dette. Forsamlingshus over hele bygdenorge er fylt med thaimat å thaidamer som har et samfunn og en omgang utenfor sitt liv med mannen. På alle slike bilder jeg ser så koser damene seg å drikker prater og ler. Så sitter det noen stusselige menn i et hjørne som ikke aner hverken hva som foregår eller hva som blir sagt. Trist å se på. Fordel å kunne språket til den man skal gifte seg med. Anonymkode: a2ce1...b91 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #146 Del Skrevet 29. september 2020 Ensomme, norske menn som kjøper en vare i Thailand. Så dumper de damene på krisesenteret når de går lei, og henter ei ny, yngre ei. Nei, ser på de mennene som avskum. De er som regel stygge og slemme, ingen kvinner med valgmuligheter ville valgt dem Anonymkode: 8c00a...025 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #147 Del Skrevet 29. september 2020 Ung, ugift, singel her. Men har et par onkler som har raska med seg et par godsaker. De fant seg heldigvis nye menn her relativt fort. Før de havnet på krisesenteret til og med Nei, sånne menn er aldri noe å samle på. Norske kvinner hater dem, thaidamer ser på dem som en utvei (eller en inngang). Men så lenge det er frivillig fra begge sider, kan jo vi andre more oss litt. De ser jo søte ut da 😅 Anonymkode: 8c00a...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 29. september 2020 #148 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har utenlandsk kjæreste. Ikke fordi jeg ikke kan få eller vil ha en norsk kjæreste, men fordi vi ble forelsket og vi bare var riktige for hverandre. Jeg jobbet i denne perioden i utlandet, så det falt egentlig ganske naturlig. Jeg har ikke tatt henne med til Norge enda, og når jeg ser de fordømmende holdningene som kommer fram i denne tråden er jeg ikke sikker på om jeg vil det heller... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #149 Del Skrevet 29. september 2020 7 minutter siden, Jdz skrev: Jeg har utenlandsk kjæreste. Ikke fordi jeg ikke kan få eller vil ha en norsk kjæreste, men fordi vi ble forelsket og vi bare var riktige for hverandre. Jeg jobbet i denne perioden i utlandet, så det falt egentlig ganske naturlig. Jeg har ikke tatt henne med til Norge enda, og når jeg ser de fordømmende holdningene som kommer fram i denne tråden er jeg ikke sikker på om jeg vil det heller... Bare å gi faen i hva bitre middelaldrende kvinnfolk på KG tenker om det, de er ubetydelige. Ta henne med deg til Norge. Anonymkode: a2ce1...b91 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. september 2020 #150 Del Skrevet 29. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på at penis snittet er lavere i Asia så er det vel ganske logisk at vagina til asiatiske kvinner er tilpasset disse? Lest flere artikler om dette at stor høy kvinne med brede hofter = større vagina. Er jo ganske naturlig egentlig. Anonymkode: c9b23...86a Brede hofter = enklere fødsler men har aldri lest det du påstår i noen seriøse skrifter eller på seriøse nettsider. Ja snittlegde i Asia er litt mindre enn f.eks i Norge men det vil nok heller gjøre at asiatiske kvinner har en kortere ikke en trangere vagina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #151 Del Skrevet 29. september 2020 På 11.3.2019 den 1.32, erikhansen skrev: Jeg mener at det finnes mye som er deiligere en Thai-damer. Alle er ikke de tingene du ramser opp. Enig. Sjokolade f.eks. God rødvin. Is. Anonymkode: a12e8...13e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2020 #152 Del Skrevet 29. september 2020 På 29.3.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev: Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎 På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀 Anonymkode: 81b1a...58c jeg skjønner godt hva du mener, men vi har jo bare så mange deilige damer her i Norge, enten hun kommer fra Finnmark eller Thailand... Når vi kommer til kåthet er det ingen som kommer i nærheten av en seksuelt utsultet Finnmarking🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 29. september 2020 #153 Del Skrevet 29. september 2020 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 29. september 2020 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #154 Del Skrevet 29. september 2020 12 minutter siden, Bamseklemmer skrev: jeg skjønner godt hva du mener, men vi har jo bare så mange deilige damer her i Norge, enten hun kommer fra Finnmark eller Thailand... Når vi kommer til kåthet er det ingen som kommer i nærheten av en seksuelt utsultet Finnmarking🙈 Æsj for et syn du har på damer.. Hvor har du dette motbydelige seksualiserte synet om kvinner fra finnmark fra..? Anonymkode: fc231...0d7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #155 Del Skrevet 29. september 2020 11 hours ago, MaestroR said: Takk, holder meg til norske damer, jeg liker en frisk diskusjon fra damer med egne meninger Du tar skammelig feil om du trur asiatiske damer ikke er i stand til det. Anonymkode: 2d933...f90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #156 Del Skrevet 29. september 2020 5 hours ago, Jdz said: Jeg har utenlandsk kjæreste. Ikke fordi jeg ikke kan få eller vil ha en norsk kjæreste, men fordi vi ble forelsket og vi bare var riktige for hverandre. Jeg jobbet i denne perioden i utlandet, så det falt egentlig ganske naturlig. Jeg har ikke tatt henne med til Norge enda, og når jeg ser de fordømmende holdningene som kommer fram i denne tråden er jeg ikke sikker på om jeg vil det heller... Jeg er i samme båt. Forelsket og giftet meg i utlandet. Bor her på grunn av jobb. Tenker nå etter nesten 10 år å flytte tilbake til Norge, men når jeg ser hvor mange ufyselige rasister det er i denne tråden så får det meg til å tenke meg om litt. Vil ikke at kona mi skal møte på KG-folk og deres holdninger. Anonymkode: 2d933...f90 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2020 #157 Del Skrevet 29. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj for et syn du har på damer.. Hvor har du dette motbydelige seksualiserte synet om kvinner fra finnmark fra..? Hva er som er så motbydelig? Jeg har hatt kjæreste derfra, og en rekke ONS så jeg vet hva jeg snakker om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #158 Del Skrevet 29. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme båt. Forelsket og giftet meg i utlandet. Bor her på grunn av jobb. Tenker nå etter nesten 10 år å flytte tilbake til Norge, men når jeg ser hvor mange ufyselige rasister det er i denne tråden så får det meg til å tenke meg om litt. Vil ikke at kona mi skal møte på KG-folk og deres holdninger. Anonymkode: 2d933...f90 De er bare bitre og misunnelige, ingenting å bry seg om, ta henne med deg. Anonymkode: a2ce1...b91 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 29. september 2020 #159 Del Skrevet 29. september 2020 13 timer siden, MaestroR skrev: Takk, holder meg til norske damer, jeg liker en frisk diskusjon fra damer med egne meninger Dette var da passelig fordomsfullt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #160 Del Skrevet 29. september 2020 31 minutter siden, Sphere skrev: Dette var da passelig fordomsfullt. Det er av en eller annen grunn helt stuerent å ha fordommer mot asiatiske damer i Norge. Kom derimot med statistisk fakta omkring menn fra Midtøsten så blir du kjapt stemplet som rasist av de samme norske kvinnene som hater thailandske kvinner. Anonymkode: a2ce1...b91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå