AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #101 Del Skrevet 3. mai 2019 On 3/29/2017 at 10:36 PM, AnonymBruker said: Norske/europeiske kvinner vil ikke ha menn som tyr til thaidamer, heller. Vinn-vinn 😁 Anonymkode: c21d2...b73 Nei, norske kvinner oppsøker asylmottak eller reiser til Gambia Anonymkode: e63e4...399 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1979 Skrevet 3. mai 2019 #102 Del Skrevet 3. mai 2019 Mye renspikket rasisme mot thaidamer i denne tråden. Ufyselig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #103 Del Skrevet 5. mai 2019 På 11.3.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev: Finnes menn 25-40 år med thai kone også, men de er hovedsaklig "lite pene". Anonymkode: 6dc58...234 Ja. Og fra Iran, Tyrkia osv osv. Er en spesiell type menn som er sammen med de. Stakkars damer. Anonymkode: 7ffef...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #104 Del Skrevet 5. mai 2019 På 29.3.2017 den 23.02, AnonymBruker skrev: Synet er ikke på kvinnene, men mennene som utnytter deres situasjon. Klart en kvinne i fattigdom velger en mann som kan gi henne og familien økonomisk trygghet, når valget står mellom han eller i verste fall trekke på gata. Mannen, som oftest en mannsjåvinist over sin beste alder, blir avvist av norske/europeiske kvinner som ikke må bytte kroppen sin mot trygghet. Det er norske/europeiske menn med thaidamer jeg har fordommer mot, ikke thaidamer med norske/europeiske menn. Klart, for noen par er det genuin kjærlighet. Men ikke gi meg bullshit om kjærlighet når mannen er over dobbelt så gammel som kvinnen. Da er det bytte av tjenester og bytte av behov for sex mot behov for trygghet. Anonymkode: c21d2...b73 Har du de samme tankene om norske kvinner som er sammen med menn fra fattige land i Afrika? Anonymkode: a50b3...bef 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #105 Del Skrevet 5. mai 2019 På 29.3.2017 den 23.05, AnonymBruker skrev: Noen av dem er unektelig ganske så snasne. Og så er de små og nette, og appellerer derfor til den pedo-fantasien som alle menn innerst inne går og bærer på, men som de aldri vil innrømme overfor seg selv og andre. Anonymkode: 0ea45...ac1 Så menn som liker norske jenter som er lave er pedo de også da? Ja dere jenter ute der som er 150-160 da vet dere at alle menn som legger ann på dere er pedo. Anonymkode: a50b3...bef 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 5. mai 2019 #106 Del Skrevet 5. mai 2019 På 3.5.2019 den 16.18, Mann1979 skrev: Mye renspikket rasisme mot thaidamer i denne tråden. Ufyselig. Ja veldig. En får nesten inntrykk av at en del er veldi sinte på thaidamene, uten at jeg helt forstår hvorfor. Selv de som prøver å snakke ned norske menn ender ofte med å si mye verre ting om thaiene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #107 Del Skrevet 5. mai 2019 Å tru at en selv er det naturlige førstevalget til menn er toppen av narsisisme. Er norske kvinner liksom guds gave til mannen? Denne tankegangen kan man ikke bare annet enn å le av. Anonymkode: 2d933...f90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #108 Del Skrevet 6. mai 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Å tru at en selv er det naturlige førstevalget til menn er toppen av narsisisme. Er norske kvinner liksom guds gave til mannen? Denne tankegangen kan man ikke bare annet enn å le av. Anonymkode: 2d933...f90 Dette. Norske damer var førstevalget til menn. Nå er det 3-4 valget for mange. Skal ikke lengre ned enn litt nede i europa før man finner damer som har kvalitetene jeg ser etter. Var sammen med ei spansk jente, og hun var perfekt på alle måter. Hadde det ikke vært fordi jeg hadde fått ny jobb i Norge hadde jeg flyttet ned til Spania. Anonymkode: c9b23...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #109 Del Skrevet 7. mai 2019 På 5.5.2019 den 4.02, AnonymBruker skrev: Ja. Og fra Iran, Tyrkia osv osv. Er en spesiell type menn som er sammen med de. Stakkars damer. Anonymkode: 7ffef...2bc Det er ikke spesielt mange norske menn som gifter seg med damer fra Iran eller Tyrkia. Er mer motsatt vei. Etterhvert ganske mange damer gift med tyrkiske menn. Anonymkode: 37726...cb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 7. mai 2019 #110 Del Skrevet 7. mai 2019 Hehe, jeg bare lurer hva slags verdisyn dere damer som snakker så stygt og fordømmende om menn dere selv mener dere er for gode for har. Det er jo ganske komisk å tenke på at det er så stort fokus på å fjerne mobbing i grunnskolen, når det sosiale presset i voksenverdenen er på nivå med ungdomsskolen. Det snakkes om "mindre pene", "incels" og gudene vet hva. Skal det liksom finnes en lav-kaste med folk som ikke har lov til å finne seg en partner fordi de ikke er gode nok? Skal love dere at mange av disse dere kaller "tapere" er vanlige folk som er med på å drive samfunnet rundt. Om ikke "taperen" av en elektriker eller rørlegger, eller sågar legen som ikke er god nok for å få seg dame hadde utført sine jobber så hadde dere tryglet på deres knær for å få de tilbake. Og nei, jeg har ikke Thai-dame, og har heller aldri vært der. Synes bare det er ganske kvalmt hvordan mange damer (og en del menn) tillater seg å omtale andre folk. Med sånne holdninger så er det ikke rart barna deres frosser ut og plager de som "ikke" er gode nok. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
te_groupies Skrevet 25. september 2020 #111 Del Skrevet 25. september 2020 På 29.3.2017 den 22.00, AnonymBruker skrev: Menn med Thaidamer er i stort sett White Trash.. Anonymkode: 18402...021 Folk er folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. september 2020 #112 Del Skrevet 26. september 2020 På 6.5.2019 den 9.56, AnonymBruker skrev: Dette. Norske damer var førstevalget til menn. Nå er det 3-4 valget for mange. Skal ikke lengre ned enn litt nede i europa før man finner damer som har kvalitetene jeg ser etter. Var sammen med ei spansk jente, og hun var perfekt på alle måter. Hadde det ikke vært fordi jeg hadde fått ny jobb i Norge hadde jeg flyttet ned til Spania. Anonymkode: c9b23...86a Hahahaha... nei, norske damer er ikke 3-4. valget for mange. Gammel tråd, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #113 Del Skrevet 26. september 2020 Når jeg ser ung asiatisk kvinne og en gammel småfeit fyr, tenker jeg automatisk proforma ekteskap. Hvordan kan ei ung, slank og sexy kvinne elske en gammel og lite kjekk fyr? Jeg har pult mange thai damer, og til felles har de at de har utnyttet denne stakkars desperate mannen for å få opphold her. Noen av dem har også blitt utnyttet der mannen er trygda, presser henne til å jobbe og tar penga hennes. Men for å svare til mange av dere sure kvinner her som har et slikt hat mot asiatiske kvinner: De er rett og slett bedre wife material enn dere. Anonymkode: 3805a...841 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. september 2020 #114 Del Skrevet 26. september 2020 Jøss, han har "pult mange thai damer". Duverden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #115 Del Skrevet 27. september 2020 Thailand har mange deilige damer men dessverre ikke det du ofte ser her i Norge. Bygdejentene som har jobbet på bar i Pattaya er ikke det jeg forbinder med deilige thaidamer. Erfaring: Bodd 3 år i Bangkok. Anonymkode: a2ce1...b91 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #116 Del Skrevet 27. september 2020 On 3/29/2017 at 4:03 PM, AnonymBruker said: Når jeg ser enThai damer går tankene automatisk til eldre menn i 50-60 årene... Anonymkode: fc231...0d7 Ey, thai damer er deilige da, hatefjes! Alle som lika kommentaren din er rasist. Sorry ass Anonymkode: 5cc3f...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #117 Del Skrevet 27. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ey, thai damer er deilige da, hatefjes! Alle som lika kommentaren din er rasist. Sorry ass Anonymkode: 5cc3f...66b Hvor er de deilige?? Uten former og svart stritt hår med kjedelig fjes. Anonymkode: cf87b...664 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #118 Del Skrevet 27. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor er de deilige?? Uten former og svart stritt hår med kjedelig fjes. Anonymkode: cf87b...664 Hvorfor er du rasist? De er veldig feminine og veldig pene i ansiktet og har nette, fine og stramme kropper. Mange har veldig fine former også Anonymkode: 5cc3f...66b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #119 Del Skrevet 27. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er de deilige?? Uten former og svart stritt hår med kjedelig fjes. Anonymkode: cf87b...664 Skal du fortelle MENN hva de syns er fint og ikke. Mange asiatere har nydelige former. På samme måte som kvinner kan like en høy eller muskuløs mann kan menn like utseendet til asiatere. Mange av de har veldig fin personlighet også og lite dømmende. Du tar jo alle over en kam. Definisjon på rasisme! Slutt med det! Anonymkode: c9b23...86a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #120 Del Skrevet 27. september 2020 Hvis du kaller meg pedo fordi jeg synes hun her er deilig så har du problemer. Anonymkode: 5cc3f...66b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå